Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej
Nauczymy Cię skutecznej reklamy w internecie z użyciem wszystkich aktualnych narzędzi Google AdWords.
Prowadzący: Łukasz Wnuk,
Krzysztof Czyżykiewicz
Szkolenia Google AdWords to okazja by nauczyć się najlepszych sposobów reklamy w internecie od wieloletnich praktyków Google AdWords & Google Analytics.
Na szkoleniach Google AdWords dowiesz się jak skutecznie reklamować się w internecie , ale również, że Google to nie tylko wyszukiwarka, ale również reklama graficzna, YouTube, Gmail, czy remarketing. Strategiczne podejście do reklamy sprawi, że:
Jeżeli tak jak my traktujesz Internet jako dodatkowe źródło dochodów, szkolenie Google AdWords jest właśnie dla Ciebie.
Szkolenia Google AdWords to okazja by nauczyć się najlepszych sposobów reklamy w internecie od wieloletnich praktyków Google AdWords & Google Analytics.
Na szkoleniach Google AdWords dowiesz się jak skutecznie reklamować się w internecie , ale również, że Google to nie tylko wyszukiwarka, ale również reklama graficzna, YouTube, Gmail, czy remarketing. Strategiczne podejście do reklamy sprawi, że:
Jeżeli tak jak my traktujesz Internet jako dodatkowe źródło dochodów, szkolenie Google AdWords jest właśnie dla Ciebie.
Prowadzący
Łukasz Wnuk
Trener Google AdWords & Analytics
Prowadzący
Łukasz Wnuk
Trener Google AdWords & Analytics
Wprowadzenie do reklamy internetowej i Google AdWords
Zasady działania i zasięg Google AdWords
Podstawowe pojęcia i wskaźniki Google AdWords
Konfiguracja i ustawienia konta Google AdWords (praktycznie)
Nawigacja po koncie Google AdWords (praktycznie)
Narzędzia i funkcje konta reklamowego Google AdWords (praktycznie)
Strategiczne planowanie kampanii i obecności w sieci wyszukiwania
Tworzenie kampanii AdWords - kampanie, grupy reklam (praktycznie)
Tworzenie kampanii AdWords - słowa kluczowe, reklamy (praktycznie)
Śledzenie rezultatów kampanii i rozwój kampanii (praktycznie)
Optymalizacja kampanii w sieci wyszukiwania (praktycznie)
Zakończenie szkolenia i wręczenie Certyfikatów.
Istota reklamy w sieci reklamowej Google
Strategia obecności w sieci reklamowej Google
Sposoby kierowania reklam w sieci reklamowej Google
Zaawansowana optymalizacja kampanii AdWords (słowa kluczowe, wynik jakości)
Remarketing w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej
Reklama w Gmail - Google Sponsored Promotions
Reklama graficzna i video w YouTube
Reklama dla e-commerce (PLA) - Reklama z listą produktów
Mierzenie skuteczności kampanii z Google Analytics (praktycznie)
Automatyzacja i wspomaganie pracy z Google AdWords
Zarządzanie wieloma kontami Google AdWords i Reguły Automatyczne
Zakończenie szkolenia i wręczenie Certyfikatów.
Przywiązujemy dużą wagę do prowadzonych przez nas szkoleń. Wiemy z doświadczenia, że najlepiej pracuje się w małej grupie i na konkretnych przykładach. Dlatego też w szkoleniu może brać udział maksymalnie 7 osób. Szkolenia przybierają formę warsztatów, na których wszystkie umiejętności trenowane są w praktyce.
Szkolenia AdWords trwają dwa dni (zakres podstawowy i zakres zaawansowany) i są prowadzone w naszej siedzibie przy Ślężnej 148 w godzinach od 9 do 17.
Zaraz po zapisaniu się dostaniesz potwierdzenie, następnie wyślemy Ci pełen zakres informacji na temat wybranego przez Ciebie szkolenia. Przed samym szkoleniem przypomnimy Ci o nim jeszcze raz.
Tak, na szkolenie AdWords powinieneś wziąć swój komputer. Będziesz mógł na nim wypełnić ćwiczenia, które będziemy przerabiać w czasie szkolenia.
Tak, dostaniesz certyfikat od razu po szkoleniu AdWords lub wyślemy Ci go pocztą na wskazany adres. Materiały szkoleniowe dostaniesz na adres mailowy wraz z innymi niezbędnymi materiałami.
Tak, jesteśmy pod tym względem elastyczni. Szkolenie AdWords może trwać jeden lub dwa dni i być przeprowadzone zarówno w naszej siedzibie, jak i u Ciebie. Zakres materiału trener może dopasować specjalnie do Twoich potrzeb.
Każdy może uczestniczyć w obu dniach szkolenia AdWords. Szkolenie AdWords Professional jest naturalnym przedłużeniem szkolenia AdWords Basic. Zapisując się na oba, jesteś pewien, że zdobędziesz pełną wiedzę. Jednak już szkolenie AdWords Basic gwarantuje Ci zdobycie wystarczających umiejętności z zakresu Google AdWords lub Analytics.
Tak, przed szkoleniem AdWords wyślemy Ci proponowane przez nas menu obiadowe. Znajdziesz na nim różne propozycje, z których z pewnością wybierzesz to, co najbardziej będzie Ci odpowiadało. Znajdują się w nim także opcje wegetariańskie.
Poza obiadem zawsze przygotowujemy napoje zimne i ciepłe, kanapki (tu także czeka Cię opcja wegetariańska i mięsna), słodycze, owoce i zdrowe batoniki.
Tak, jeśli tylko masz jakieś wątpliwości po szkoleniu AdWords, które możemy Ci rozjaśnić, chętnie się z Tobą spotkamy. Zależy nam na tym, żeby po szkoleniu AdWords wszystko było dla Ciebie zrozumiałe, a zdobyta wiedza przynosiła realne efekty Twojemu biznesowi. Termin i koszt konsultacji jest ustalany indywidualnie względem potrzeb.
Trenerzy Orange Juice – Krzysztof Czyżykiewicz oraz Łukasz Wnuk – to przede wszystkim praktycy na co dzień zajmujący się kampaniami Google AdWords i analityką Google Analytics.
Swoim doświadczeniem i wiedzą chętnie dzielimy się na autorskich szkoleniach Google AdWords & Google Analytics, pokazując w praktyce najlepsze wykorzystanie narzędzi Google i ich wpływ na biznes klientów.
Przeszkoliliśmy już 1067 osób, zarówno pracowników wielkich firm, takich jak Ernst & Young, jak i mniejszych, na przykład Promostar Group. Szkolimy z zakresu Google AdWords & Google Analytics, a znak Google Partner Premium to potwierdzenie, że dostarczamy efektywne rozwiązania od Google na najwyższym poziomie.
Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. To właśnie one są bazą naszych szkoleń.
Zapisując się na szkolenie oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem szkoleń Orange Juice.
Orange Juice, Ślężna 148