Najbliższe szkolenie Google Ads: 17-18 września 2019 r.Dowiedz się więcej

Blog

Pokaż wszystkie (36) Juice w wolnych chwilach (15) Juicy Case Studies (3) Orange Breaking News (18)

Masthead dostępny dla wszystkich?

26 lipca 2019

Masthead, czyli format reklamy na głównej stronie YouTube, rozliczany do tej pory za cały dzień wyświetlania, doczeka się możliwości rozliczenia za tysiąc wyświetleń (CPM). Dodatkowo będzie można dostosowywać jacy odbiorcy mogą zobaczyć reklamę

Zobacz więcej

Kto może zobaczyć reklamę na Facebooku?

18 lipca 2019

Facebook wprowadza dwie zmiany w opcji „Dlaczego widzę tę reklamę?”. Dzięki tym zmianom otrzymamy większą kontrolę nad korzystaniem z reklam na platformie i uzyskamy więcej informacji o reklamodawcach, którzy kierują na nas reklamy.

Zobacz więcej

Orange Juice i Bieg Firmowy

2 lipca 2019

Orange Juice i Bieg Firmowy

Biegowi Firmowemu, któremu mieliśmy wielką przyjemność partnerować, dziękujemy za miłe słowa: „Tak jak chęć pomocy podopiecznym Fundacji Everest napędza Was do udziału w Biegu Firmowym, tak nasz Partner Orange Juice dzięki dokładnej analityce oraz skutecznej reklamie Google Ads napędza widoczność w internecie!”.

Czytaj więcej na Facebooku

Inspirujemy na Marketing Inspire

21 maja 2019

Inspirujemy na Marketing Inspire

To już było: Marketing Inspire w Hard Rock Cafe Wrocław. Ale spokojnie, jeszcze BĘDZIE. Już w czerwcu kolejna edycja i porcja solidnych inspiracji i case study. Dziękujemy za zaproszenie najbardziej inspirującym!

Czytaj więcej na Facebooku

Partner Biegu Firmowego

20 maja 2019

Partner Biegu Firmowego

Zostaliśmy nie tylko partnerem Biegu Firmowego, ale także postanowiliśmy zmierzyć się z rzuconym przez nich wyzwaniem. Piękna pogoda, świetna organizacja i sztafeta 5 x 5 km, łącznie 2 godziny 16 min dobrej zabawy – tyle wystarczyło by udowodnić, że jeszcze trochę nauki biegania przed nami. To kto się z nami ściga za rok?

Czytaj więcej na Facebooku

Inteligentne algorytmy Google

23 kwietnia 2019

Zautomatyzowane, inteligentne algorytmy określania stawek Google biorą pod uwagę wiele sygnałów w czasie trwania każdej aukcji – wyszukiwane hasło, informację o urządzeniu, lokalizację itp. Już niedługo w kampaniach produktowych dojdzie więcej czynników, które wpłyną na wysokość stawki. Co zmieni się w prowadzeniu Naszych kampanii i czy będzie to dobra zmiana? Dowiesz się w tym artykule.

Zobacz więcej

Mennica Wrocławska

17 kwietnia 2019

Mennica Wrocławska

Współpraca z Mennicą Wrocławską – zwiększanie świadomości w temacie form lokowania kapitału

Zobacz Case Study

Asystent Google a reklamy

11 kwietnia 2019

Już od paru miesięcy Asystent Google działa w języku polskim. Cieszy się on całkiem sporą popularnością na całym świecie. Wszystko za sprawą tego, że wystarczy jedno zapytanie do Asystenta i otrzymujemy od razu jasną odpowiedź. Na przykład wyznaczoną trasę czy grafikę, jakiej szukaliśmy. Do tej pory odpowiedzi, które otrzymywaliśmy Google brało z wyników organicznych w wyszukiwarce. Z tego powodu też popularność Asystenta ograniczała możliwości reklam Google Ads.

Zobacz więcej

Reklama w Messengerze

13 marca 2019

W ramach promocji własnej działalności warto korzystać z rozmaitych narzędzi reklamowych. Szczególnie interesującym, a jednocześnie niedocenianym, rozwiązaniem wydaje się być reklama w Messengerze – czyli komunikatorze internetowym należącym do Facebooka. W czym może Ci pomóc i jak go wykorzystać? Dowiesz się, czytając ten artykuł.

Zobacz więcej

Narzędzia sprawdzające prędkość ładowania strony

21 lutego 2019

Narzędzia sprawdzające prędkość ładowania strony

Prędkość ładowania strony jest aktualnie jednym z istotniejszych czynników wpływających na odbiór użytkownika. Ma ona również wpływ na pozycjonowanie. Odwiedzający daną stronę chcą mieć możliwość podejmowania szybkich decyzji i liczą na błyskawiczne przełączanie się strony. Sekundy mogą decydować o pozostaniu użytkownika w witrynie. Odnośnie do wpływu szybkości ładowania strony na optymalizacje Google informowało już w 2010 roku, chcąc tym samym podkreślić, jak istotnym dla tego przedsiębiorstwa jest serwowanie najlepszych wyników wyszukującym użytkownikom.

Oto cztery narzędzia, które umożliwią testowanie prędkości strony:

Zobacz więcej

Golden Marketing Conference ze świetnym wynikiem

14 grudnia 2018

Golden Marketing Conference ze świetnym wynikiem

Na 5 miejscu najlepszych prezentacji podczas katowickiej edycji Golden Marketing Conference znalazł się Krzysztof Czyżykiewicz z Orange Juice.

Czytaj więcej na Facebooku

Orange Juice na Konferencji Stowarzyszenia Kierowca.PL

26 października 2018

Orange Juice na Konferencji Stowarzyszenia Kierowca.PL

Łukasz Wnuk opowiedział o nowościach i przydatnych funkcjach w reklamie Google! Wyjaśnił, jak docierać do klientów szybciej, lepiej i zgodnie z planem, a także zapoznał z możliwościami Google i pokazał, jak zacząć skalować biznes efektywniej.

Czytaj więcej na Facebooku

Inteligentne kampanie produktowe

30 września 2018

Google udostępnia możliwość samodzielnego prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych dzięki kampaniom inteligentnym. Jest to dobra wiadomość dla mniej doświadczonych użytkowników. Jednym z rozwiązań „Smart” od Google są inteligentne kampanie produktowe, które, bazując na listach remarketingowych, pozwalają zwiększyć zasięgi kampanii użytkownika, jak i wartość konwersji.

Zobacz więcej

Certyfikat Google Ads

23 sierpnia 2018

Certyfikaty Google – co powinieneś wiedzieć?

Certyfikaty Google Ads to profesjonalne akredytacje, które Google oferuje osobom posiadającym podstawową lub zaawansowaną znajomość zagadnień Google Ads oraz Google Analytics. Dzięki tym certyfikatom Google uznaje daną osobę za specjalistę ds. reklamy online. Certyfikat Google otrzymują najbardziej ambitni marketingowcy, którzy nieustannie poszerzają swoją wiedzę.

Zobacz więcej

Reklama elastyczna GDN

17 maja 2018

Reklama elastyczna GDN

26 października 2016 roku Google wprowadził reklamy elastyczne, które zastąpiły tradycyjne reklamy tekstowe w sieci Google Display Network. Format reklam elastycznych pozwolił na połączenie zalet wycofanej, standardowej reklamy tekstowej i tradycyjnej reklamy graficznej. W odróżnieniu od wcześniejszego wymogu dwudziestu różnych formatów jednej kreacji, aktualnie Google pozwala na stworzenie kampanii w sieci reklamowej za pomocą zestawu zaledwie dwóch grafik i tekstowego komunikatu. Rozwiązanie to umożliwia sporą oszczędność czasu w wypadku, gdy zajmowaliśmy się samodzielnym tworzeniem reklam, czy też pokaźnych sum wydawanych na usługi grafików.  Elastyczne reklamy displayowe – jak sama nazwa wskazuje – potrafią dostosować swój format, wygląd i rozmiar do niemal każdego miejsca w sieci reklamowej.

Zobacz więcej

Rozszerzenia reklam w Google Ads

14 marca 2018

Rozszerzenia reklam w Google Ads

Każda osoba, tworząca dobrą kampanię Google Ads, zna i praktykuje jedną z podstawowych zasad optymalizacji kampanii, jaką jest stosowanie rozszerzeń reklam tekstowych. Te drobne z pozoru zmiany w strukturze reklamy stanowią jej ważną część. Zawierają one dodatkowe informacje o danej firmie, które mogą zainteresować klienta, natomiast jej optycznie zwiększona powierzchnia sprawia, że reklama przykuwa wzrok, co pozytywnie wpływa na współczynnik klikalności (CTR).

Zobacz więcej

Dopasowania słów kluczowych Google Ads

1 grudnia 2017

Dopasowania słów kluczowych Google Ads

Podczas tworzenia Google Ads istotna jest świadomość grupy docelowej i odpowiedzenie sobie na pytania: kto jest naszym klientem, do kogo kierowane są reklamy? Każda kampania ma określony budżet, a wyświetlanie reklam zbyt dużej ilości użytkowników niezainteresowanych naszą ofertą jest gwarancją zmarnowania go. Aby temu zaradzić warto pamiętać, że jedną z podstawowych zasad optymalizacji kampanii jest stosowanie dopasowań słów kluczowych, które mają za zadanie określić, w jakim stopniu słowo kluczowe ma być zgodne z wyszukiwanym przez użytkownika hasłem.

Zobacz więcej

Offline w kontrataku

10 października 2017

Reklama na YouTube

Układając strategię sprzedaży dla swojego biznesu można być pewnym funkcji jednego narzędzia internetowego – wyszukiwarki Google. Tam użytkownik jasno deklaruje chęć zakupu, która finalnie może odbyć się online lub offline. Funkcje całej reszty punktów styku, składających się na decyzję zakupową klienta przypominają puzzle, dla których na próżno szukać wzoru. Tak więc nie istnieje uniwersalny szablon dla biznesów traktujących Internet jako ważne źródło dystrybucji swoich usług czy produktów, natomiast istnieją technologie, które pomagają zrozumieć kompletny proces sprzedaży biznesów w dzisiejszym świecie.

Zobacz więcej

Jak zwiększyć lojalność użytkowników aplikacji?

24 sierpnia 2017

Jak zwiększyć lojalność użytkowników aplikacji?

W handlu powszechna jest sentencja mówiąca o koszcie klienta – drożej jest pozyskać nowego niż utrzymać obecnego natomiast czy możemy dziś mówić o jakiejkolwiek lojalności klienta?

Zobacz więcej

Konferencja CEE Agency Day 2017 już za nami!

28 czerwca 2017

Konferencja CEE Agency Day 2017 już za nami!

Dzięki Google&SEM Friends! Konferencja CEE Agency Day 2017 już za nami. 400 najlepszych agencji w regionie CEE, w tym mocna reprezentacja specjalistów z Polski odkryła tajne plany Google na Hradczanach w Pradze. Mobile, Atrybucja i Automatyzacja to słowa, które na długo zdominują kierunek rozwoju marketingu online.


Czytaj więcej na Facebooku

Możliwości kierowania w Google Display Network

21 czerwca 2017

Możliwości kierowania w Google Display Network

Google Display Network czy też po prostu GDN, to sieć reklamowa Google pozwalająca na emisję reklam w formie tekstowo-graficznej, graficznej i wideo. Docierają one do 90% internautów. W skład sieci GDN wchodzi około dwóch milionów witryn internetowych, aplikacji i filmów. Jak zatem wybrać te najwartościowsze dla biznesu?

Zobacz więcej

EKIPA NEONET WIE JUŻ WSZYSTKO O AdWords!

31 maja 2017

EKIPA NEONET WIE JUŻ WSZYSTKO O AdWords!

Ekipa NEONET wie już wszystko o AdWords!


To już finał starcia Trener AdWords vs NEONET Dream Team
Bilans końcowy:
Pytania bez odpowiedzi? – 0
Świetna ekipa słuchaczy? – 1
Przekazane wiadomości? – Całe multum
Jeszcze raz dzięki za niepowtarzalną atmosferę NEONET

Czytaj więcej na Facebooku

PROGRAM RISING STARS WYRÓŻNIŁ ORANGE JUICE

28 kwietnia 2017

PROGRAM RISING STARS WYRÓŻNIŁ ORANGE JUICE

Tak, tak – to już oficjalne – jako jedna z sześciu agencji w całej Polsce, znaleźliśmy się w zaszczytnym gronie wyróżnionych w Programie Rising Stars.

Przed nami nowe szlaki, nowe wyzwania, nowe konstelacje – w końcu jesteśmy Rising Stars! Oby więcej takich momentów.

Czytaj więcej na Facebooku

Google Tag Assistant

14 kwietnia 2017

Google Tag Assistant

GTA jest narzędziem, które pozwala nam sprawdzić poprawność wywoływania się tagów umieszczonych na stronie www. Mogą to być tagi takie jak: DoubleClick, Google Tag Manager, Google Ads. Dodatkowo można rejestrować ścieżkę, po której użytkownicy się przemieszczają, wychwytując błędy w widoku Google Analytics. Jest to narzędzie bezpłatne, dedykowanie do przeglądarki Chrome.

Zobacz więcej

Orange Juice na Flexiform Day

25 stycznia 2017

Orange Juice na Flexiform Day

Flexiform Day w Zielonej Górze – było dla nas okazją do spotkania z lokalnymi przedsiębiorcami i przedstawienia Im możliwości Google i strategii dotarcia do grupy docelowej. Więcej przeczytasz w Gazecie Lubuskiej i na naszym fanpage’u.

Czytaj więcej na Facebooku

Orange Juice przeprowadza Internetowe Rewolucje

11 stycznia 2017

Business Colleagues Together Teamwork Working Office

Samorządowcy też mogą efektywnie wykorzystywać Google Adwords i Google Analytics – wczoraj, we wrocławskim DCFie, Krzysztof prezentował sposoby wykorzystania narzędzi Google przedstawicielom dolnośląskich samorządów – przekonaj się jak rewolucja internetowa wkroczyła w mury DCFu!

Czytaj więcej na Facebooku

Orange Juice i Design Thinking – to musiało się udać!

9 grudnia 2016

Orange Juice i Design Thinking - to musiało się udać!

Myślenie projektowe i Google – to wyjątkowo udana mieszanka. Najnowsze trendy i korzyści jakie niesie obecność w Internecie przedstawialiśmy KN Design Thinking – tym razem internetowe rewolucje zagościły na Uniwersytecie Ekonomicznym – dowiedz się więcej na fb!

Czytaj więcej na Facebooku

Orange Juice podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości

19 listopada 2016

Orange Juice podczas Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości

Zwiększenie rentowności e-biznesu? Tak! W czasie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości pokazywaliśmy właścicielom firm jak skutecznie zwiększać Ich zyski z pomocą analityki internetowej. Jak było? Zerknij na fb!


Czytaj więcej na Facebooku

Reklama na YouTube

Jakie formy reklamowe umożliwia nam You Tube?


25 października 2016

Reklama na YouTube

Reklama na YouTube ostatnimi czasy stała się bardzo modnym narzędziem promocyjnym. To bardzo skuteczna forma reklamowa, która jest coraz bardziej doceniana. Jak wiadomo YouTube gromadzi ogromną ilość użytkowników. Coraz częściej staję się także naszą wyszukiwarką i źródłem informacji na różne tematy. Tym samym staję się też źródłem pozyskiwania nowych klientów dla firm, które decydują się na reklamę w tym medium. Można zatem stwierdzić, że serwis jest atrakcyjną formą promocji i kreowania wizerunku marki.

Zobacz więcej

Banery reklamowe AdWords

25 października 2016

Banery reklamowe AdWords

Reklama tekstowa nie zawsze spełnia oczekiwania klientów, a często potrafi generować niższy wskaźnik CTR (Click Through Rate). Wielokrotnie sprawdza się rozwiązanie stworzenia reklamy graficznej z użyciem banerów reklamowych AdWords, dostarczające imponujących korzyści. Niestety często spotykanym problemem jest niewiedza na temat wielkości banerów oraz jakie są zasady ich stosowania. Artykuł przedstawia rozwiązania tych problemów.

Zobacz więcej

Rozszerzone reklamy AdWords

Czy dłuższe znaczy lepsze?

18 października 2016

Rozszerzone reklamy AdWords

Google rozpieszcza coraz bardziej – jego aktualnym prezentem dla reklamodawców są Expanded Text Ads – jakie skutki może przynieść taki obszar reklamowy?

Zobacz więcej

II EDYCJA BUSINESS PARTNER MEETING

3 października 2016

II EDYCJA BUSINESS PARTNER MEETING

II edycja Business Partner Meeting rozpoczęta!


Do końca roku widzimy się z przedsiębiorcami z Opola, Zielonej Góry i Wrocławia, tymczasem zobaczcie jak wyglądało #BPM w zeszłym tygodniu.

Czytaj więcej na Facebooku

Cięty Język

12 września 2016

Cięty Język

Orange Juice i Cięty Język – wspólna praca nad promocją Koalicji Miast

Zobacz więcej Zobacz Case Study

Przesyłarka

12 września 2016

Przesyłarka

Promocja usług nowoczesnej platformy porównującej oferty firm kurierskich – efekty

Zobacz więcej

MAMY TO! – STATUS GOOGLE PARTNER PREMIER

22 lipca 2016

MAMY TO! - STATUS GOOGLE PARTNER PREMIER

Orange Juice zdobyła Status Google Partner Premier!


To znak, że nasza agencja spełniła szereg wymagań dotyczących jakości świadczonych usług i posiada duże doświadczenie potwierdzone przez Google. Sprawdź nas!

Czytaj więcej na Facebooku

DOUBLE CLICK W ORANGE JUICE

20 stycznia 2016

DOUBLE CLICK W ORANGE JUICE

Powiększyliśmy ofertę świadczonych usług!

DoubleClick to jedno narzędzie do zarządzania wieloma platformami reklamowymi. Jeśli prowadzisz duży serwis internetowy, masz jasno określone wskaźniki warunkujące sukces biznesowy, korzystasz z wielu kont AdWords, Bing czy Yahoo – przenieś zarządzanie kampanią internetową na wyższy poziom.

Czytaj więcej na Facebooku

Bądź na bieżąco

Zastanawiasz się jak prowadzić działania online przynoszące przychody?

Skontaktuj się z nami
Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

i pobierz darmowy e-book

Juicy Case Studies

Współpraca z Mennicą Wrocławską – zwiększanie świadomości w temacie form lokowania kapitału

Zobacz case study
Zapisz się do newslettera