Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej
Myśląc o reklamie w mediach społecznościowych, nie należy się ograniczać wyłącznie do Facebooka i Instagrama. Chociaż popularność Twittera nie jest obecnie tak duża, jak jeszcze kilka lat temu, w dalszym ciągu platforma ma sporo do zaoferowania, zwłaszcza pod względem marketingowym. W Polsce Twitter jest szóstym, najchętniej odwiedzanym serwisem społecznościowym (dane z 2020 r.). Co ciekawe, ponad 65 proc. użytkowników platformy stanowią mężczyźni. Dobrze stargetowana i umiejętnie przygotowana kampania Twitter Ads pozwoli Ci osiągnąć cele biznesowe niskim kosztem. Reklamy na Twitterze charakteryzują się bowiem jednymi z najniższych stawek CPC (za klik) w social mediach. Dzięki temu nawet przy niewielkim budżecie możesz zwiększać konwersję, budować świadomość marki lub znaleźć kolejny punkt styku z potencjalnymi nabywcami Twoich produktów lub usług.
Polscy użytkownicy Twittera traktują platformę głównie jako miejsce czerpania informacji. Wśród najczęściej twittujących znajdują się politycy, dziennikarze, publicyści oraz stacje telewizyjne. Profile z największą liczbą obserwujących należą m.in. do Roberta Lewandowskiego i… Papieża Franciszka. Twitter jest jednym z tych mediów, które najpierw trzeba dobrze poznać, aby następnie móc się na nim reklamować. Właśnie dlatego, jeśli myślisz o rozpoczęciu kampanii Twitter Ads, warto powierzyć to zadanie profesjonalistom. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz duży e-commerce, czy dopiero startujesz z lokalnym biznesem. Za pomocą reklam na Twitterze możesz zagospodarować niszę, dotrzeć do mniejszej liczby, ale mocno zaangażowanych użytkowników i tym samym szybko wypromować swoje towary bądź usługi.
Wypromuj tweeta z tekstem, obrazem, gifem, ankietą. Traktowana jako tweet reklama nie będzie sprawiała wrażenia męczącej.
Przyciągnij uwagę reklamą wideo, która zaczyna odtwarzać się automatycznie.
Skorzystaj z markowego emoji i wypromuj zbiór tweetów, który na 24h stanie się najpopularniejszym tematem na Twitterze!
Zachęć użytkowników do przejścia na Twoją stronę, ściągnięcia aplikacji czy odwiedzenia profilu
Reklamy naszych klientów wyświetliły się już ponad 5 miliardów razy. Skorzystaj z naszego doświadczenia i sprowadź na swoją stronę tylu wartościowych użytkowników, ilu potrzebujesz.
Wyświetlimy reklamy tylko Twojej grupie docelowej. Stosujemy sprawdzone praktyki precyzyjnego kierowania reklamowego, dzięki czemu nasze kampanie reklamowe na Twitterze sprzedają!
Dzięki dostępności aplikacji Twitter jesteśmy w stanie wyświetlić komunikat reklamowy Twojemu potencjalnemu klientowi bez względu na to, w jaki sposób korzysta z internetu, w kluczowym dla Ciebie momencie.
Opracowujemy propozycję kierowania i komunikacji reklamowej
na podstawie informacji z przesłanego do nas briefu reklamowego.
Po uwzględnieniu sugestii klienta i finalnej akceptacji, wdrażamy kampanie reklamową na konto.
Codziennie trzymamy rękę na pulsie i sprawdzamy wyniki kampanii,
by jak najlepiej wykorzystać budżet i wykonać założenia. Wprowadzamy cykliczne testy innych opcji kierowania i kreacji,
aby zapewnić stały rozwój kampanii.
Raz w miesiącu wysyłamy raport z wynikami kampanii. Podzielony
jest on na liczbę wyświetleń, zasięg, liczbę kliknięć w reklamę, koszt
za jedno kliknięcie/1000 wyświetleń ( w zależności od celu kampanii)
i współczynnik klikalności.
400 mln aktywnych użytkowników na świecie
5,8 mln użytkowników w Polsce
500 mln opublikowanych postów dziennie
2 mld filmów oglądanych każdego dnia
Na możliwości reklam Twitter Ads składają się dwa główne elementy: pierwszym z nich są różne rodzaje reklam, a drugim – możliwość dotarcia do jasno określonej grupy docelowej.
Dobierzemy dla Ciebie rodzaje reklam, które spełnią Twoje cele biznesowe oraz określimy grupę docelową zainteresowaną Twoim produktem.
W zależności od wyboru celu reklamy możemy wykorzystać różne formaty reklam, np.:
Twitter Ads nie jest tak często wykorzystywany przez marketerów jak np. Google Ads czy Facebook Ads. Dlatego też warto wykorzystać ten „nieodkryty ląd”. Ponadto uważa się, że Twitter ads ma najniższe stawki CPC wśród innych źródeł pozyskania ruchu. Dodając do tego, że Twitter ma 400 milinów aktywnych użytkowników na świecie, jest to narzędzie, które warto wykorzystać w swoim marketingu.
Są dwie składowe Twojej reklamy na Twitterze: budżet reklamowy i wynagrodzenie za naszą pracę.
Wykonujemy kompleksowe działania związane z reklamą Twitter. Przeprowadzimy dla Ciebie niezbędne konfiguracje, stworzymy skuteczne kampanie i komunikację. Obsługa kampanii Twitter Ads obejmuje:
Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.
Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 17 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż.
Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.
Orange Juice i Cięty Język - wspólna praca nad promocją Koalicji Miast
Zobacz case study