Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej

Reklama Twitter Ads

Większa sprzedaż i lepsza rozpoznawalność marki. Sprawdź, co zyskasz dzięki Twitter Ads 

Myśląc o reklamie w mediach społecznościowych, nie należy się ograniczać wyłącznie do Facebooka i Instagrama. Chociaż popularność Twittera nie jest obecnie tak duża, jak jeszcze kilka lat temu, w dalszym ciągu platforma ma sporo do zaoferowania, zwłaszcza pod względem marketingowym. W Polsce Twitter jest szóstym, najchętniej odwiedzanym serwisem społecznościowym (dane z 2020 r.). Co ciekawe, ponad 65 proc. użytkowników platformy stanowią mężczyźni. Dobrze stargetowana i umiejętnie przygotowana kampania Twitter Ads pozwoli Ci osiągnąć cele biznesowe niskim kosztem. Reklamy na Twitterze charakteryzują się bowiem jednymi z najniższych stawek CPC (za klik) w social mediach. Dzięki temu nawet przy niewielkim budżecie możesz zwiększać konwersję, budować świadomość marki lub znaleźć kolejny punkt styku z potencjalnymi nabywcami Twoich produktów lub usług. 

Czy Twitter Ads to forma reklamy dla mnie? 

Polscy użytkownicy Twittera traktują platformę głównie jako miejsce czerpania informacji. Wśród najczęściej twittujących znajdują się politycy, dziennikarze, publicyści oraz stacje telewizyjne. Profile z największą liczbą obserwujących należą m.in. do Roberta Lewandowskiego i… Papieża Franciszka. Twitter jest jednym z tych mediów, które najpierw trzeba dobrze poznać, aby następnie móc się na nim reklamować. Właśnie dlatego, jeśli myślisz o rozpoczęciu kampanii Twitter Ads, warto powierzyć to zadanie profesjonalistom. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz duży e-commerce, czy dopiero startujesz z lokalnym biznesem. Za pomocą reklam na Twitterze możesz zagospodarować niszę, dotrzeć do mniejszej liczby, ale mocno zaangażowanych użytkowników i tym samym szybko wypromować swoje towary bądź usługi. 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • Pomóc Ci ustalić, czy Twitter Ads będzie dla Ciebie dobrym miejscem komunikacji marketingowej
  • Określić optymalny budżet na reklamę lub zaproponować działania na Twitterze w ramach budżetu, którym dysponujesz 
  • Ustalić cel reklam (np. pobranie aplikacji, przejście na stronę, obserwacja profilu)
  • Założyć konto firmowe lub zająć się obsługą konta już istniejącego. Twitter Ads przygotowuje się bezpośrednio z panelu użytkownika (nie ma kont reklamowych). Z tego względu ważna jest dobrze zaplanowana strategia prowadzenia profilu oraz monitoring efektów 
  • Określić format i grupę odbiorców reklam w zależności od Twoich potrzeb i rodzaju prowadzonego przez Ciebie biznesu 
  • Ustalić listę słów kluczowych i hashtagów, na które będą kierowane reklamy

Tweet

Tweet

Wypromuj tweeta z tekstem, obrazem, gifem, ankietą. Traktowana jako tweet reklama nie będzie sprawiała wrażenia męczącej.

Wideo

Wideo

Przyciągnij uwagę reklamą wideo, która zaczyna odtwarzać się automatycznie.

Marka

Marka

Skorzystaj z markowego emoji i wypromuj zbiór tweetów, który na 24h stanie się najpopularniejszym tematem na Twitterze!

Ruch na stronę

Ruch na stronę

Zachęć użytkowników do przejścia na Twoją stronę, ściągnięcia aplikacji czy odwiedzenia profilu

  • Zwiększamy zasięg reklamowy Twitter Ads

    Reklamy naszych klientów wyświetliły się już ponad 5 miliardów razy. Skorzystaj z naszego doświadczenia i sprowadź na swoją stronę tylu wartościowych użytkowników, ilu potrzebujesz.

  • Dobieramy właściwą grupę docelową w Twitter Ads

    Wyświetlimy reklamy tylko Twojej grupie docelowej. Stosujemy sprawdzone praktyki precyzyjnego kierowania reklamowego, dzięki czemu nasze kampanie reklamowe na Twitterze sprzedają!

  • Prowadzimy działania Twitter Ads na wielu urządzeniach

    Dzięki dostępności aplikacji Twitter jesteśmy w stanie wyświetlić komunikat reklamowy Twojemu potencjalnemu klientowi bez względu na to, w jaki sposób korzysta z internetu, w kluczowym dla Ciebie momencie.

Skontaktuj się z nami

Jak mogą wyglądać Twoje reklamy?

Od burzy mózgów po świetne wyniki!

Wdrożenie

Wdrożenie

Opracowujemy propozycję kierowania i komunikacji reklamowej
na podstawie informacji z przesłanego do nas briefu reklamowego.
Po uwzględnieniu sugestii klienta i finalnej akceptacji, wdrażamy kampanie reklamową na konto.

Optymalizacja

Optymalizacja

Codziennie trzymamy rękę na pulsie i sprawdzamy wyniki kampanii,
by jak najlepiej wykorzystać budżet i wykonać założenia. Wprowadzamy cykliczne testy innych opcji kierowania i kreacji,
aby zapewnić stały rozwój kampanii.

Raportowanie

Raportowanie

Raz w miesiącu wysyłamy raport z wynikami kampanii. Podzielony
jest on na liczbę wyświetleń, zasięg, liczbę kliknięć w reklamę, koszt
za jedno kliknięcie/1000 wyświetleń ( w zależności od celu kampanii)
i współczynnik klikalności.

Opinie naszych klientów

Większa sprzedaż i lepsza rozpoznawalność marki. Sprawdź, co zyskasz dzięki Twitter Ads 

Myśląc o reklamie w mediach społecznościowych, nie należy się ograniczać wyłącznie do Facebooka i Instagrama. Chociaż popularność Twittera nie jest obecnie tak duża, jak jeszcze kilka lat temu, w dalszym ciągu platforma ma sporo do zaoferowania, zwłaszcza pod względem marketingowym. W Polsce Twitter jest szóstym, najchętniej odwiedzanym serwisem społecznościowym (dane z 2020 r.). Co ciekawe, ponad 65 proc. użytkowników platformy stanowią mężczyźni. Dobrze stargetowana i umiejętnie przygotowana kampania Twitter Ads pozwoli Ci osiągnąć cele biznesowe niskim kosztem. Reklamy na Twitterze charakteryzują się bowiem jednymi z najniższych stawek CPC (za klik) w social mediach. Dzięki temu nawet przy niewielkim budżecie możesz zwiększać konwersję, budować świadomość marki lub znaleźć kolejny punkt styku z potencjalnymi nabywcami Twoich produktów lub usług. 

Czy Twitter Ads to forma reklamy dla mnie? 

Polscy użytkownicy Twittera traktują platformę głównie jako miejsce czerpania informacji. Wśród najczęściej twittujących znajdują się politycy, dziennikarze, publicyści oraz stacje telewizyjne. Profile z największą liczbą obserwujących należą m.in. do Roberta Lewandowskiego i… Papieża Franciszka. Twitter jest jednym z tych mediów, które najpierw trzeba dobrze poznać, aby następnie móc się na nim reklamować. Właśnie dlatego, jeśli myślisz o rozpoczęciu kampanii Twitter Ads, warto powierzyć to zadanie profesjonalistom. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz duży e-commerce, czy dopiero startujesz z lokalnym biznesem. Za pomocą reklam na Twitterze możesz zagospodarować niszę, dotrzeć do mniejszej liczby, ale mocno zaangażowanych użytkowników i tym samym szybko wypromować swoje towary bądź usługi. 

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • Pomóc Ci ustalić, czy Twitter Ads będzie dla Ciebie dobrym miejscem komunikacji marketingowej
  • Określić optymalny budżet na reklamę lub zaproponować działania na Twitterze w ramach budżetu, którym dysponujesz 
  • Ustalić cel reklam (np. pobranie aplikacji, przejście na stronę, obserwacja profilu)
  • Założyć konto firmowe lub zająć się obsługą konta już istniejącego. Twitter Ads przygotowuje się bezpośrednio z panelu użytkownika (nie ma kont reklamowych). Z tego względu ważna jest dobrze zaplanowana strategia prowadzenia profilu oraz monitoring efektów 
  • Określić format i grupę odbiorców reklam w zależności od Twoich potrzeb i rodzaju prowadzonego przez Ciebie biznesu 
  • Ustalić listę słów kluczowych i hashtagów, na które będą kierowane reklamy

Zobacz referencje

400 mln aktywnych użytkowników na świecie

5,8 mln użytkowników w Polsce

500 mln opublikowanych postów dziennie

2 mld filmów oglądanych każdego dnia

Jakie są możliwości reklamy z Twitter Ads?

Na możliwości reklam Twitter Ads składają się dwa główne elementy: pierwszym z nich są różne rodzaje reklam, a drugim – możliwość dotarcia do jasno określonej grupy docelowej.

  1. Dostępne rodzaje reklam na Twitterze to reklama kierująca do witryny, promowanie tweeta, promocja zbioru wpisów na głównej stronie czy reklama wideo
  2. Grupę docelową możesz określić dzięki parametrom takim jak: demografia, lokalizacja, zainteresowania, słowa kluczowe  Dzięki użyciu trafnego remarketingu możesz wyświetlić swoją reklamę także osobom, które już wcześniej miały styczność z Twoimi tweetami czy odwiedzili Twoją stronę internetową.

Dobierzemy dla Ciebie rodzaje reklam, które spełnią Twoje cele biznesowe oraz określimy grupę docelową zainteresowaną Twoim produktem.

Jakie są formaty reklam Twitter Ads?

W zależności od wyboru celu reklamy możemy wykorzystać różne formaty reklam, np.:

  • Promowany Tweet – dostępne są w nim te same funkcje, co w zwykłym tweecie – można np.  przeprowadzić ankietę, dodać gif-a czy wypromować swoje konto
  • Reklama karuzelowa – grafika w proporcjach 1,91:1 albo 1:1. Możliwe jest tu wykorzystanie wideo w pliku mp4 czy MOV w proporcjach 1:1 lub 16:9, filmy mogą mieć maksymalnie 140 sekund, ale zalecane jest poniżej 15 sekund.
  • Reklama wideo – Twitter zaleca, żeby film trwał od 6 do 15 sekund i reklama dostosowana była do użytkowników, którzy ją zobaczą bez dźwięku (np. napisy)

Dlaczego warto reklamować się na Twitterze?

Twitter Ads nie jest tak często wykorzystywany przez marketerów jak np. Google Ads czy Facebook Ads. Dlatego też warto wykorzystać ten „nieodkryty ląd”. Ponadto uważa się, że Twitter ads ma najniższe stawki CPC wśród innych źródeł pozyskania ruchu. Dodając do tego, że Twitter ma 400 milinów aktywnych użytkowników na świecie, jest to narzędzie, które warto wykorzystać w swoim marketingu.

Ile kosztuje reklama na Twitterze?

Są dwie składowe Twojej reklamy na Twitterze: budżet reklamowy i wynagrodzenie za naszą pracę.

  • Budżet reklamowy – Twitter Ads pobiera opłaty tylko wtedy, kiedy użytkownik wykona cel reklamy, jak np. kliknięcie w reklamę, ściągnięcie aplikacji. Można ustalić budżet całkowity lub dzienny i możesz reklamować się już od złotówki! Ale polecamy przeznaczyć większy budżet, dzięki czemu kampania będzie bardziej efektywna.
  • Wynagrodzenie Orange Juice – zależne jest od stopnia skomplikowania kampanii i pracy, którą musimy dla Ciebie wykonać. Wszystko zależy od strategii i uzgodnionych warunków współpracy.

Jaki jest zakres współpracy z Orange Juice?

Wykonujemy kompleksowe działania związane z reklamą Twitter. Przeprowadzimy dla Ciebie  niezbędne konfiguracje, stworzymy skuteczne kampanie i komunikację. Obsługa kampanii Twitter Ads obejmuje:

  • dobór strategii obecności na Twitterze
  • konfigurację i optymalizację najskuteczniejszych reklam umieszczonych na platformie.
  • raportowanie osiągniętych wyników

Dlaczego z Orange Juice?

Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.

Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 17 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż.

Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.

ESK Wrocław i Cięty Język

Orange Juice i Cięty Język - wspólna praca nad promocją Koalicji Miast

Zobacz case study

Skontaktuj się z nami


    *pola obowiązkowe

    Dziękujemy za Twoją wiadomość!

    Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

    reklama-na-twitterze-orange-juice-agencja-sem