Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej
Nauczymy Cię skutecznej reklamy w internecie z użyciem wszystkich aktualnych narzędzi Google.
Prowadzący: Łukasz Wnuk,
Krzysztof Czyżykiewicz
Szkolenia Google Ads to okazja by nauczyć się najlepszych sposobów reklamy w internecie od wieloletnich praktyków Google Ads & Google Analytics.
Na szkoleniach Google Ads dowiesz się jak skutecznie reklamować się w internecie , ale również, że Google to nie tylko wyszukiwarka, ale również reklama graficzna, YouTube, Gmail, czy remarketing. Strategiczne podejście do reklamy sprawi, że:
Jeżeli tak jak my traktujesz Internet jako dodatkowe źródło dochodów, szkolenie Google Ads jest właśnie dla Ciebie.
Szkolenia Google Ads to okazja by nauczyć się najlepszych sposobów reklamy w internecie od wieloletnich praktyków Google Ads & Google Analytics.
Na szkoleniach Google Ads dowiesz się jak skutecznie reklamować się w internecie , ale również, że Google to nie tylko wyszukiwarka, ale również reklama graficzna, YouTube, Gmail, czy remarketing. Strategiczne podejście do reklamy sprawi, że:
Jeżeli tak jak my traktujesz Internet jako dodatkowe źródło dochodów, szkolenie Google Ads jest właśnie dla Ciebie.
Prowadzący
Łukasz Wnuk
Trener Google Ads & Analytics
Prowadzący
Łukasz Wnuk
Trener Google Ads & Analytics
Wprowadzenie do reklamy internetowej i Google Ads
Podstawowe pojęcia i wskaźniki Google Ads
Konfiguracja i ustawienia konta Google Ads (praktycznie)
Planowanie i budowa efektywnej kampanii w wyszukiwarce Google (praktycznie)
Tworzenie kampanii Ads - kampanie, słowa kluczowe, ustawienia (praktycznie)
Tworzenie kampanii Ads - reklamy, rozszerzenia (praktycznie)
Istota reklamy w sieci reklamowej Google
Możliwości kierowanie w sieci reklamowej Google
Tworzenie reklamy graficznej (praktycznie)
Śledzenie rezultatów kampanii - konfiguracja konwersji (praktycznie)
Tworzenie raportu menedżerskiego
Optymalne budżetowanie konta reklamowego (praktycznie)
Pytania i odpowiedzi
Zakończenie szkolenia i wręczenie Certyfikatów.
Planowanie lejka zakupowego (praktycznie)
Optymalizacja konta - struktura, słowa, wynik jakości
Optymalizacja konta - reklamy, rozszerzenia, strona docelowa
Remarketing w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej (praktycznie)
Reklama dla e-commerce (PLA) - Reklama z listą produktów (praktycznie)
Reklama graficzna i video w YouTube (praktycznie)
Nowe kampanie typu Discovery, DSA, Performance Max
Automatyzacja i wspomaganie pracy - Editor, reguły automatyczne, skrypty, wykorzystanie AI
Pytania i odpowiedzi
Zakończenie szkolenia i wręczenie Certyfikatów.
Przywiązujemy dużą wagę do prowadzonych przez nas szkoleń. Wiemy z doświadczenia, że najlepiej pracuje się w małej grupie i na konkretnych przykładach. Dlatego też w szkoleniu może brać udział maksymalnie 7 osób. Szkolenia przybierają formę warsztatów, na których wszystkie umiejętności trenowane są w praktyce.
Szkolenia trwają dwa dni (zakres podstawowy i zakres zaawansowany) i są prowadzone w naszej siedzibie przy Ślężnej 148 w godzinach od 9 do 17.
Zaraz po zapisaniu się dostaniesz potwierdzenie, następnie wyślemy Ci pełen zakres informacji na temat wybranego przez Ciebie szkolenia. Przed samym szkoleniem przypomnimy Ci o nim jeszcze raz.
Tak, na szkolenie powinieneś wziąć swój komputer. Będziesz mógł na nim wypełnić ćwiczenia, które będziemy przerabiać w czasie szkolenia.
Tak, dostaniesz certyfikat od razu po szkoleniu lub wyślemy Ci go pocztą na wskazany adres. Materiały szkoleniowe dostaniesz na adres mailowy wraz z innymi niezbędnymi materiałami.
Tak, jesteśmy pod tym względem elastyczni. Szkolenie może trwać jeden lub dwa dni i być przeprowadzone zarówno w naszej siedzibie, jak i u Ciebie. Zakres materiału trener może dopasować specjalnie do Twoich potrzeb.
Każdy może uczestniczyć w obu dniach szkolenia. Szkolenie Professional jest naturalnym przedłużeniem szkolenia Basic. Zapisując się na oba, jesteś pewien, że zdobędziesz pełną wiedzę. Jednak już szkolenie Basic gwarantuje Ci zdobycie wystarczających umiejętności z zakresu Google Ads lub Analytics.
Tak, przed szkoleniem wyślemy Ci proponowane przez nas menu obiadowe. Znajdziesz na nim różne propozycje, z których z pewnością wybierzesz to, co najbardziej będzie Ci odpowiadało. Znajdują się w nim także opcje wegetariańskie.
Poza obiadem zawsze przygotowujemy napoje zimne i ciepłe, kanapki (tu także czeka Cię opcja wegetariańska i mięsna), słodycze, owoce i zdrowe batoniki.
Tak, jeśli tylko masz jakieś wątpliwości po szkoleniu, które możemy Ci rozjaśnić, chętnie się z Tobą spotkamy. Zależy nam na tym, żeby po szkoleniu wszystko było dla Ciebie zrozumiałe, a zdobyta wiedza przynosiła realne efekty Twojemu biznesowi. Termin i koszt konsultacji jest ustalany indywidualnie względem potrzeb.
Trenerzy Orange Juice – Krzysztof Czyżykiewicz oraz Łukasz Wnuk – to przede wszystkim praktycy na co dzień zajmujący się kampaniami Google Ads i analityką Google Analytics.
Swoim doświadczeniem i wiedzą chętnie dzielimy się na autorskich szkoleniach Google Ads & Google Analytics, pokazując w praktyce najlepsze wykorzystanie narzędzi Google i ich wpływ na biznes klientów.
Przeszkoliliśmy już 1067 osób, zarówno pracowników wielkich firm, takich jak Ernst & Young, jak i mniejszych, na przykład Promostar Group. Szkolimy z zakresu Google Ads & Google AnAZalytics, a znak Google Partner Premium to potwierdzenie, że dostarczamy efektywne rozwiązania od Google na najwyższym poziomie.
Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. To właśnie one są bazą naszych szkoleń.
Zapisując się na szkolenie oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem szkoleń Orange Juice.
Orange Juice, Ślężna 148
Orange Juice, Ślężna 148
Orange Juice, Ślężna 148