Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej
Nauczymy Cię poprawnie mierzyć swój marketing i podejmować trafne decyzje w oparciu o dane.
Prowadzący: Krzysztof Czyżykiewicz,
Łukasz Wnuk
Szkolenia Google Analytics to sposób na prowadzenie skutecznego marketingu i zrozumienie swoich klientów. Praktyczne ćwiczenia krok po kroku w Google Analytics pozwolą zwiększyć efektywność marketingu online.
Na szkoleniach Google Analytics odkryjemy przed Tobą możliwości Google Analytics i jego praktyczne zastosowanie. Jako szkoleniowcy Google Ads & Analytics pokażemy Ci najlepsze praktyki wiązania analityki z biznesem, przekładające się na jego wzrost. Dowiesz się nie tylko jak działa Google Analytics i jak go skonfigurować, ale także:
Szkolenie Google Analytics to łącznie 14 godzin ćwiczeń wypełnionych praktycznymi przykładami użycia Google Analytics. Zapisz się, jeżeli poszukujesz dużej porcji wiedzy i sprawdzonych rozwiązań online.
Szkolenia Google Analytics to sposób na prowadzenie skutecznego marketingu i zrozumienie swoich klientów. Praktyczne ćwiczenia krok po kroku w Google Analytics pozwolą zwiększyć efektywność marketingu online.
Na szkoleniach Google Analytics odkryjemy przed Tobą możliwości Google Analytics i jego praktyczne zastosowanie. Jako szkoleniowcy Google Ads & Analytics pokażemy Ci najlepsze praktyki wiązania analityki z biznesem, przekładające się na jego wzrost. Dowiesz się nie tylko jak działa Google Analytics i jak go skonfigurować, ale także:
Szkolenie Google Analytics to łącznie 14 godzin ćwiczeń wypełnionych praktycznymi przykładami użycia Google Analytics. Zapisz się, jeżeli poszukujesz dużej porcji wiedzy i sprawdzonych rozwiązań online.
Prowadzący
Krzysztof Czyżykiewicz
Trener Google Ads & Analytics
Prowadzący
Krzysztof Czyżykiewicz
Trener Google Ads & Analytics
Wprowadzenie do Analityki Internetowej
Definicje, wyzwania i podstawowe pojęcia w Analityce Internetowej
Kluczowe metryki Google Analytics (KPI)
Sposób działania Google Analytics
Instalacja i zarządzanie Google Analytics (praktycznie)
Struktura i konfiguracja Google Analytics (praktycznie)
Filtry, widoki i bezpieczeństwo danych (praktycznie)
Konfiguracja celów i modułu e-commerce (praktycznie)
Analiza raportów użytkowników i źródeł ruchu (praktycznie)
Skuteczność strony www i zaangażowanie użytkowników (praktycznie)
Skuteczność działań marketingowych - sprzedaż vs. mikrokonwersje (praktycznie)
Zakończenie szkolenia i wręczenie Certyfikatów
Strategia Analityki Internetowej
Wiązanie analityki internetowej z biznesem
Zaawansowana segmentacja użytkowników
Remarketing z użyciem Google Analytics
Konwersje i analiza ścieżek wielokanałowe użytkowników
Ocena efektywności i automatyzacja raportowania
Adnotacje, pulpity nawigacyjne i raporty niestandardowe
Automatyczne powiadomienia i cykliczność raportowania
Zaawansowane modyfikacje kod Google Analytics
Optymalizacja konwersji z użyciem Content Experiments
Narzędzia wspomagające Google Analytics i wprowadzenie do Google Tag Managera
Google Tag Manager i jego praktyczne zastosowania
Zakończenie szkolenia i wręczenie Certyfikatów
Przywiązujemy dużą wagę do prowadzonych przez nas szkoleń. Wiemy z doświadczenia, że najlepiej pracuje się w małej grupie i na konkretnych przykładach. Dlatego też w szkoleniu może brać udział maksymalnie 7 osób. Szkolenia przybierają formę warsztatów, na których wszystkie umiejętności trenowane są w praktyce.
Szkolenia trwają dwa dni (zakres podstawowy i zakres zaawansowany) i są prowadzone w naszej siedzibie przy Ślężnej 148 w godzinach od 9 do 17.
Zaraz po zapisaniu się dostaniesz potwierdzenie, następnie wyślemy Ci pełen zakres informacji na temat wybranego przez Ciebie szkolenia. Przed samym szkoleniem przypomnimy Ci o nim jeszcze raz.
Tak, na szkolenie powinieneś wziąć swój komputer. Będziesz mógł na nim wypełnić ćwiczenia, które będziemy przerabiać w czasie szkolenia.
Tak, dostaniesz certyfikat od razu po szkoleniu lub wyślemy Ci go pocztą na wskazany adres. Materiały szkoleniowe dostaniesz na adres mailowy wraz z innymi niezbędnymi materiałami.
Tak, jesteśmy pod tym względem elastyczni. Szkolenie może trwać jeden lub dwa dni i być przeprowadzone zarówno w naszej siedzibie, jak i u Ciebie. Zakres materiału trener może dopasować specjalnie do Twoich potrzeb.
Każdy może uczestniczyć w obu dniach szkolenia. Szkolenie Professional jest naturalnym przedłużeniem szkolenia Basic. Zapisując się na oba, jesteś pewien, że zdobędziesz pełną wiedzę. Jednak już szkolenie Basic gwarantuje Ci zdobycie wystarczających umiejętności z zakresu Google Ads lub Analytics.
Tak, przed szkoleniem wyślemy Ci proponowane przez nas menu obiadowe. Znajdziesz na nim różne propozycje, z których z pewnością wybierzesz to, co najbardziej będzie Ci odpowiadało. Znajdują się w nim także opcje wegetariańskie.
Poza obiadem zawsze przygotowujemy napoje zimne i ciepłe, kanapki (tu także czeka Cię opcja wegetariańska i mięsna), słodycze, owoce i zdrowe batoniki.
Tak, jeśli tylko masz jakieś wątpliwości po szkoleniu, które możemy Ci rozjaśnić, chętnie się z Tobą spotkamy. Zależy nam na tym, żeby po szkoleniu wszystko było dla Ciebie zrozumiałe, a zdobyta wiedza przynosiła realne efekty Twojemu biznesowi. Termin i koszt konsultacji jest ustalany indywidualnie względem potrzeb.
Trenerzy Orange Juice – Krzysztof Czyżykiewicz oraz Łukasz Wnuk – to przede wszystkim praktycy na co dzień zajmujący się kampaniami Google Ads i analityką Google Analytics.
Swoim doświadczeniem i wiedzą chętnie dzielimy się na autorskich szkoleniach Google Ads & Google Analytics, pokazując w praktyce najlepsze wykorzystanie narzędzi Google i ich wpływ na biznes klientów.
Przeszkoliliśmy już 1067 osób, zarówno pracowników wielkich firm, takich jak Ernst & Young, jak i mniejszych, na przykład Promostar Group. Szkolimy z zakresu Google Ads & Google Analytics, a znak Google Partner Premium to potwierdzenie, że dostarczamy efektywne rozwiązania od Google na najwyższym poziomie.
Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. To właśnie one są bazą naszych szkoleń.
Zapisując się na szkolenie oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem szkoleń Orange Juice.