Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej
Korzystasz już z sieci reklamowej Google i szukasz nowych źródeł pozyskiwania ruchu? A może zamierzasz rozwijać swój biznes za granicą i nie wiesz, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych nabywców Twoich produktów lub usług? Bing Ads, choć mało popularne w Polsce, pozwolą Ci zwiększyć zasięgi i klikalność reklam, zwłaszcza jeśli planujesz ekspansję firmy w Stanach Zjednoczonych. To właśnie w USA Bing ma największy, 6,5-procentowy udział w rynku wyszukiwarek, stanowiąc dla wielu użytkowników ciekawą alternatywę dla Google.
Bing to wyszukiwarka Microsoftu. Podobnie jak Google, Bing posiada swój system reklamowy znany pod nazwą Bing Ads (stara nazwa) lub Microsoft Advertising. Kampanie prowadzone za pomocą narzędzia pojawiają się nie tylko w wyszukiwarce Bing, lecz także Yahoo, MSN oraz Microsoft Audience Network. Sam format reklam jest zbliżony do Google Ads. System Microsoft Advertising umożliwia tworzenie reklam tekstowych, dynamicznych czy produktowych, a także kampanii remarketingowych. Sposób rozliczenia CPC (za kliknięcie) pozwala na bieżąco monitorować wyniki i optymalizować budżet.
Ze względu na małą popularność wyszukiwarki Microsoft w Polsce, Bing Ads jest rzadko wybieraną formą reklamy. Tymczasem umiejętnie poprowadzona kampania w systemie reklamowym Microsoftu jest dużo tańsza niż Google Ads, a może realnie przełożyć się na rozwój biznesu. Bing Ads polecamy zwłaszcza tym przedsiębiorcom, którzy mają ofertę skierowaną do klientów z Europy i USA oraz wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć dotychczasowe kanały sprzedaży. Mniejsza liczba użytkowników wyszukiwarki Bing oznacza mniejszą konkurencję, co przekłada się na większe możliwości pozyskiwania klientów. Skontaktuj się z nami, a przeanalizujemy Twoje potrzeby i pomożemy ustalić, czy Bing Ads będą dla Ciebie dobrą inwestycją.
Wyświetlaj reklamy tekstowe w wyszukiwarce Bing.com. Jakkolwiek udział Bing w Polsce jest bliski 1,5%, tak nadal jest to niszowa reklama z niską konkurencją i finalnie niskim CPC.
Twoje produkty dadzą się zauważyć wyświetlając się na głównej stronie Binga. Sprzedawaj swoje produkty w Polsce, Niemczech, USA, Australii czy Nigerii.
Dotrzemy do osób, które miały już styczność z Twoją stroną, żeby zachęcić ich do powrotu
W Bing Ads stworzysz reklamę, która wyświetli się nie na jednej, ale na trzech wyszukiwarkach! - Bing.com, Yahoo.com, msn.com
Wykorzystujemy swoje doświadczenie dla tworzenia jakościowych reklam. Skorzystaj z naszej wiedzy i otwórz się na nowe możliwości.
Wyświetlimy reklamy tylko Twojej grupie docelowej. Stosujemy sprawdzone praktyki precyzyjnego kierowania reklamowego, dzięki czemu nasze kampanie reklamowe na Bingu sprzedają!
Twoje reklamy pojawią się w trzech wyszukiwarkach: Bing, MSN i Yahoo, dzięki czemu jesteśmy w stanie wyświetlić komunikat Twojemu potencjalnemu klientowi, który nie korzysta z innej wyszukiwarki niż Bing.
Opracowujemy propozycję kierowania i komunikacji reklamowej
na podstawie informacji z przesłanego do nas briefu reklamowego.
Po uwzględnieniu sugestii klienta i finalnej akceptacji, wdrażamy kampanie reklamową na konto.
Codziennie trzymamy rękę na pulsie i sprawdzamy wyniki kampanii,
by jak najlepiej wykorzystać budżet i wykonać założenia. Wprowadzamy cykliczne testy innych opcji kierowania i kreacji,
aby zapewnić stały rozwój kampanii.
Raz w miesiącu wysyłamy raport z wynikami kampanii. Podzielony
jest on na liczbę wyświetleń, zasięg, liczbę kliknięć w reklamę, koszt
za jedno kliknięcie/1000 wyświetleń ( w zależności od celu kampanii)
i współczynnik klikalności.
556 mln unikalnych użytkowników
11,7 mld wyszukiwań miesięcznie
45% osób wyszukuje informacji na temat marki
30% wyszukań w USA obsługuje Bing
Bing Ads może trafić do tych użytkowników, których nie potrafisz złapać na Google! Na Bingu jest niższa konkurencja, dzięki czemu Twoja reklama szybciej trafi do konkretnej grupy docelowej.
Kampanie Bing ADS pozwalają reklamodawcom dotrzeć do potencjalnych klientów poprzez wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania Bing oraz w sieciach reklamowych Microsoft. Tworzymy te kampanie do takich celów, jak zwiększenie ruchu na stronie internetowej, zwiększenie sprzedaży lub pozyskanie nowych klientów.
Mamy do dyspozycji różne narzędzia i funkcje, które pozwalają na dostosowanie kampanii do właściwych potrzeb, takie jak wybór słów kluczowych, lokalizacji i języka, a także określenie stawek maksymalnych i budżetów kampanii.
Prowadzenie kampanii Bing ADS wymaga doświadczenia i umiejętności w zakresie planowania, wdrażania i optymalizacji kampanii reklamowych. W pierwszej kolejności należy zrozumieć cele biznesowe i dopasować strategię kampanii do tych celów. Następnie należy przeprowadzić badania popytu , analizę konkurencji i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, grupy reklam, lokalizacje, język i teksty reklamowe.
W tym celu należy stale monitorować wydajność kampanii, testować różne strategie i optymalizować koszt kliknięcia (CPC). Dodatkowo, należy regularnie dostosowywać stawki maksymalne i budżety kampanii w zależności od potrzeb i wyników. Takie czynności przeprowadzamy co tydzień, w celu maksymalizacji efektów z prowadzonych kampanii.
Przede wszystkim warto zainwestować w reklamy na tym medium ze względu na mały szum reklamowy – na Bingu nie musisz zapłacić więcej, żeby móc wygrać z konkurencją, bo jest jej naprawdę niewiele. Jest to też dobre, nowe źródło pozyskania klientów, tym bardziej zagranicznych, gdzie Bing jest bardziej popularny niż w Polsce.
Zasada pobierania opłat w Bing ADS polega na tym, że reklamodawcy muszą ustawić maksymalną kwotę, którą są gotowi zapłacić za kliknięcie w ich reklamę. Następnie Bing ADS używa algorytmów aukcyjnych, aby wybrać, które reklamy zostaną wyświetlone w odpowiedzi na dane zapytanie użytkownika. Ostateczna opłata pobierana za kliknięcie w reklamę zależy od kilku czynników, w tym od stawki maksymalnej ustalonej przez reklamodawcę oraz od konkurencji i jakości reklamy. Reklamodawcy mogą kontrolować swoje koszty za kliknięcie, modyfikując stawki maksymalne i dokonując optymalizacji kampanii.
W Orange Juice dużo czasu inwestujemy w działania optymalizacyjne, dlatego nasi klienci średnio płacą o 30% mniej na wydatki reklamowe dzięki wysokiej jakości reklamie. Dzięki skutecznej optymalizacji CPC i dobrze przemyślanej strategii jesteśmy w stanie pomóc naszym klientom osiągnąć wysokie wyniki kampanii reklamowych przy niskich kosztach.
Są dwie składowe Twojej reklamy na Bingu: budżet reklamowy i wynagrodzenie za naszą pracę.
Czas, jaki potrzebny jest na uzyskanie efektów kampanii Bing ADS, zależy od wielu czynników, takich jak cel kampanii, konkurencja, branża, słowa kluczowe i wiele innych. W niektórych przypadkach, reklamodawcy mogą zauważyć poprawę wyników kampanii w ciągu kilku dni lub tygodni, podczas gdy w innych przypadkach może to zająć kilka miesięcy. Z naszego doświadczenia, średni czas to 7 tyg.
Jednakże, aby uzyskać skuteczne wyniki z kampanii Microsoft Ads, reklamodawcy powinni być cierpliwi i konsekwentni w swoich działaniach. Należy poświęcić czas na monitorowanie i optymalizację kampanii, aby uzyskać najlepsze wyniki i uniknąć strat finansowych. Reklamodawcy powinni również pamiętać, że kampanie reklamowe są procesem ciągłym i wymagają stałego dostosowywania do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb biznesowych.
Reklama – drugiej co do wielkości wyszukiwarce na świecie – Bing Ads może przynieść znaczące korzyści, jednak opłacalność zależy od jakości prowadzonej kampanii i profesjonalnego podejścia do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych. Wymaga to przemyślanej strategii, dobrze zaprojektowanych reklam oraz optymalnego wykorzystania narzędzi targetowania, aby dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców.
Nasze doświadczenia pokazują, że poprawnie zaplanowane i prowadzone kampanie reklamowe przez nas w Microsoft Ads pozwalają wycisnąć więcej z tej platformy. Dzięki temu osiągniemy większy zwrot z inwestycji oraz przyciągniemy nowych klientów, co wpłynie na wzrost zysków Twojego biznesu.
Wykonujemy kompleksowe działania związane z reklamą Facebook Ads. Przeprowadzimy dla Ciebie niezbędne konfiguracje, stworzymy skuteczne kampanie i komunikację. Obsługa kampanii Bing Ads obejmuje:
Specjalizujemy się w narzędziach płatnych Facebook, Google, Linkedin, Yandex, Bing, Allegro. Dlatego chętnie zajmiemy się dla Ciebie płatnymi formami ukierunkowanymi na konkretny cel sprzedażowy lub budowę wizerunku marki.
Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.
Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 17 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż.
Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.
Orange Juice i ROSE Bikes -wzrost współczynnika e-commerce przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów sprzedaży.
Zobacz case study