Reklama Bing Ads

Nie tylko Google. Dowiedz się, co zyskasz dzięki reklamom Bing Ads

Korzystasz już z sieci reklamowej Google i szukasz nowych źródeł pozyskiwania ruchu? A może zamierzasz rozwijać swój biznes za granicą i nie wiesz, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych nabywców Twoich produktów lub usług? Bing Ads, choć mało popularne w Polsce, pozwolą Ci zwiększyć zasięgi i klikalność reklam, zwłaszcza jeśli planujesz ekspansję firmy w Stanach Zjednoczonych. To właśnie w USA Bing ma największy, 6,5-procentowy udział w rynku wyszukiwarek, stanowiąc dla wielu użytkowników ciekawą alternatywę dla Google.   

Bing to wyszukiwarka Microsoftu. Podobnie jak Google, Bing posiada swój system reklamowy znany pod nazwą Bing Ads (stara nazwa) lub Microsoft Advertising. Kampanie prowadzone za pomocą narzędzia pojawiają się nie tylko w wyszukiwarce Bing, lecz także Yahoo, MSN oraz Microsoft Audience Network. Sam format reklam jest zbliżony do Google Ads. System Microsoft Advertising umożliwia tworzenie reklam tekstowych, dynamicznych czy produktowych, a także kampanii remarketingowych. Sposób rozliczenia CPC (za kliknięcie) pozwala na bieżąco monitorować wyniki i optymalizować budżet.  

Czy Bing Ads to forma reklamy dla mnie? 

Ze względu na małą popularność wyszukiwarki Microsoft w Polsce, Bing Ads jest rzadko wybieraną formą reklamy. Tymczasem umiejętnie poprowadzona kampania w systemie reklamowym Microsoftu jest dużo tańsza niż Google Ads, a może realnie przełożyć się na rozwój biznesu. Bing Ads polecamy zwłaszcza tym przedsiębiorcom, którzy mają ofertę skierowaną do klientów z Europy i USA oraz wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć dotychczasowe kanały sprzedaży. Mniejsza liczba użytkowników wyszukiwarki Bing oznacza mniejszą konkurencję, co przekłada się na większe możliwości pozyskiwania klientów. Skontaktuj się z nami, a przeanalizujemy Twoje potrzeby i pomożemy ustalić, czy Bing Ads będą dla Ciebie dobrą inwestycją.  

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • Zaplanować kampanie w Microsoft Advertising z uwzględnieniem Twojego budżetu
  • Założyć konto Bing Ads lub obsługiwać już istniejące po wcześniejszym audycie dotychczasowych działań 
  • Przygotować zestawienie słów kluczowych, na które będą wyświetlać się reklamy (Analogicznie, jak w przypadku Google Ads, Bing posiada własne narzędzie do planowania słów kluczowych Keyword Planner Bing Ads)
  • Dopasować treść i formę reklam do specyfiki Twojej branży i celów biznesowych
  • Określić grupy docelowe i harmonogram wyświetlania reklam z uwzględnieniem rynków zagranicznych 
  • Sprawdzić, kto jest Twoją największą konkurencją i określić, jakie korzyści przyniosą Ci Bing Ads
Skontaktuj się z nami

Reklama w wyszukiwarce

Reklama w wyszukiwarce

Wyświetlaj reklamy tekstowe w wyszukiwarce Bing.com. Jakkolwiek udział Bing w Polsce jest bliski 1,5%, tak nadal jest to niszowa reklama z niską konkurencją i finalnie niskim CPC.

Reklama produktowa

Reklama produktowa

Twoje produkty dadzą się zauważyć wyświetlając się na głównej stronie Binga. Sprzedawaj swoje produkty w Polsce, Niemczech, USA, Australii czy Nigerii.

Remarketing

Remarketing

Dotrzemy do osób, które miały już styczność z Twoją stroną, żeby zachęcić ich do powrotu

Reklama 3 w 1

Reklama 3 w 1

W Bing Ads stworzysz reklamę, która wyświetli się nie na jednej, ale na trzech wyszukiwarkach! - Bing.com, Yahoo.com, msn.com

  • Tworzymy reklamy wysokiej jakości

    Wykorzystujemy swoje doświadczenie dla tworzenia jakościowych reklam. Skorzystaj z naszej wiedzy i otwórz się na nowe możliwości.

  • Dobieramy właściwą grupę docelową w Bing Ads

    Wyświetlimy reklamy tylko Twojej grupie docelowej. Stosujemy sprawdzone praktyki precyzyjnego kierowania reklamowego, dzięki czemu nasze kampanie reklamowe na Bingu sprzedają!

  • Prowadzimy działania Bing Ads na wielu wyszukiwarkach

    Twoje reklamy pojawią się w trzech wyszukiwarkach: Bing, MSN i Yahoo, dzięki czemu jesteśmy w stanie wyświetlić komunikat Twojemu potencjalnemu klientowi, który nie korzysta z innej wyszukiwarki niż Bing.

Skontaktuj się z nami

Jak mogą wyglądać Twoje reklamy?

Od burzy mózgów po świetne wyniki!

Wdrożenie

Wdrożenie

Opracowujemy propozycję kierowania i komunikacji reklamowej
na podstawie informacji z przesłanego do nas briefu reklamowego.
Po uwzględnieniu sugestii klienta i finalnej akceptacji, wdrażamy kampanie reklamową na konto.

Optymalizacja

Optymalizacja

Codziennie trzymamy rękę na pulsie i sprawdzamy wyniki kampanii,
by jak najlepiej wykorzystać budżet i wykonać założenia. Wprowadzamy cykliczne testy innych opcji kierowania i kreacji,
aby zapewnić stały rozwój kampanii.

Raportowanie

Raportowanie

Raz w miesiącu wysyłamy raport z wynikami kampanii. Podzielony
jest on na liczbę wyświetleń, zasięg, liczbę kliknięć w reklamę, koszt
za jedno kliknięcie/1000 wyświetleń ( w zależności od celu kampanii)
i współczynnik klikalności.

Opinie naszych klientów

Cooperation with Orange Juice is pure pleasure! Ongoing and efficient contact, and a huge commitment to customer success. With a clear conscience I can recommend this company.

Wiola Kurpiella,
Event Manager Bieg Firmowy

Cięty Język and Orange Juice were joined in cooperation on events related to the promotion of Wrocław. How do we remember it? Professionalism came to the fore and in a solid dose. Video campaigns promoting events on YouTube attracted a huge number of people to these events. We hope that this was not the last common point of contact and we will still be able to cooperate!

Karol Gołaj,
President of Cięty Język

Generalnie bardzo dobra ocena jeżeli chodzi o prowadzenie szkolenia i wiedzę trenera. Zespół docenił nie tylko znajomość teorii, ale także przekazanie doświadczenia w zakresie analityki internetowej. Na szkoleniu zostały omówione najważniejsze dla nas zagadnienia z punktu widzenia działania naszego digital teamu. Polecam Orange Juice w zakresie szkolenia z możliwości GA.

Tomasz Bogdziewicz,
Kierownik ds. Digital Marketingu i E-Commerce Deichmann-Obuwie

Szkolenie Google Ads: Tematyka (…) ustrukturyzowana, zakres wiedzy bardzo obszerny, wyważone połączenie teorii i praktyki, przeplatane interesującymi case’ami, przykładami, multimediami i ćwiczeniami, (…). Interakcja z prowadzącym i innymi uczestnikami. Super organizacja szkolenia: sala, wyposażenie i catering bez zarzutu. Bardzo polecam. Na prawdę efektywnie spędzone dwa dni, które z pewnością zaowocują.

Joanna Kryszko,
Online Marketing Associate w Ernst & Young

Audyt Google Analytics przeprowadzony przez Orange Juice to prawdziwa kopalnia wiedzy – pozwolił nam znaleźć luki w naszej analityce internetowej i rozwinąć działania sprzedażowe oparte o konkretne dane. Polecam Orange Juice z czystym sumieniem.

Michał Mazur,
Dyrektor ds. Komunikacji i Promocji Śląsk Wrocław

Bezproblemowa współpraca, dobry kontakt, wysoki poziom wiedzy merytorycznej, świetna obsługa klienta. Czego chcieć więcej?

Marcin Szewczyk,
Właściciel GunGan.pl

Orange Juice provides professional support in online marketing. The agency’s extensive knowledge – both theoretical and practical – deserves recognition. Timely implementation of tasks, extensive competence and expert advice allow you to recommend her as a trusted business partner.

Agnieszka Trzepacz,
Marketing Coordinator at SpeedFly

A very interesting topic, very extensive material, well prepared. The training made me realize that a lot of information can be extracted directly from GA, which can help in setting marketing, purchasing strategies and analyzes.

Jakub Jóźków,
Shop Manager, Expondo.pl

Zobacz referencje

556 mln unikalnych użytkowników

11,7 mld wyszukiwań miesięcznie

45% osób wyszukuje informacji na temat marki

30% wyszukań w USA obsługuje Bing

Jakie są możliwości reklamy z Bing Ads

Bing Ads może trafić do tych użytkowników, których nie potrafisz złapać na Google! Na Bingu jest niższa konkurencja, dzięki czemu Twoja reklama szybciej trafi do konkretnej grupy docelowej.

Jak działa kampania Bing ADS ?

Kampanie Bing ADS pozwalają reklamodawcom dotrzeć do potencjalnych klientów poprzez wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania Bing oraz w sieciach reklamowych Microsoft. Tworzymy te kampanie do takich celów, jak zwiększenie ruchu na stronie internetowej, zwiększenie sprzedaży lub pozyskanie nowych klientów.
Mamy do dyspozycji różne narzędzia i funkcje, które pozwalają na dostosowanie kampanii do właściwych potrzeb, takie jak wybór słów kluczowych, lokalizacji i języka, a także określenie stawek maksymalnych i budżetów kampanii.

Na czym polega prowadzenie kampanii Bing ADS ?

Prowadzenie kampanii Bing ADS wymaga doświadczenia i umiejętności w zakresie planowania, wdrażania i optymalizacji kampanii reklamowych. W pierwszej kolejności należy zrozumieć cele biznesowe i dopasować strategię kampanii do tych celów. Następnie należy przeprowadzić badania popytu , analizę konkurencji i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, grupy reklam, lokalizacje, język i teksty reklamowe.
W tym celu należy stale monitorować wydajność kampanii, testować różne strategie i optymalizować koszt kliknięcia (CPC). Dodatkowo, należy regularnie dostosowywać stawki maksymalne i budżety kampanii w zależności od potrzeb i wyników. Takie czynności przeprowadzamy co tydzień, w celu maksymalizacji efektów z prowadzonych kampanii. 

Gdzie może się wyświetlić moja reklama Bing Ads?

  • Wyszukiwarka Bing
  • Wyszukiwarka Yahoo
  • Wyszukiwarka MSN

Dlaczego warto reklamować się na Bingu?

Przede wszystkim warto zainwestować w reklamy na tym medium ze względu na mały szum reklamowy – na Bingu nie musisz zapłacić więcej, żeby móc wygrać z konkurencją, bo jest jej naprawdę niewiele. Jest to też dobre, nowe źródło pozyskania klientów, tym bardziej zagranicznych, gdzie Bing jest bardziej popularny niż w Polsce.

Ile kosztuję kliknięcie ?

Zasada pobierania opłat w Bing ADS polega na tym, że reklamodawcy muszą ustawić maksymalną kwotę, którą są gotowi zapłacić za kliknięcie w ich reklamę. Następnie Bing ADS używa algorytmów aukcyjnych, aby wybrać, które reklamy zostaną wyświetlone w odpowiedzi na dane zapytanie użytkownika. Ostateczna opłata pobierana za kliknięcie w reklamę zależy od kilku czynników, w tym od stawki maksymalnej ustalonej przez reklamodawcę oraz od konkurencji i jakości reklamy. Reklamodawcy mogą kontrolować swoje koszty za kliknięcie, modyfikując stawki maksymalne i dokonując optymalizacji kampanii.
W Orange Juice dużo czasu inwestujemy w działania optymalizacyjne, dlatego nasi klienci średnio płacą o 30% mniej na wydatki reklamowe dzięki wysokiej jakości reklamie. Dzięki skutecznej optymalizacji CPC i dobrze przemyślanej strategii jesteśmy w stanie pomóc naszym klientom osiągnąć wysokie wyniki kampanii reklamowych przy niskich kosztach.

Ile kosztuje reklama na Bingu?

Są dwie składowe Twojej reklamy na Bingu: budżet reklamowy i wynagrodzenie za naszą pracę.

  • Budżet reklamowy – Bing Ads pobiera opłaty za każdym razem, kiedy przekieruje na stronę www zainteresowanego użytkownika Twoją ofertą (lub za inną aktywność na której Ci zależy). Wysokość budżetu możesz ustalić nawet na 1 zł, natomiast jeśli poważnie traktujesz to źródło ruchu rekomendujemy, by budżet reklamowy nie był mniejszy niż 1000 zł miesięcznie. To wartość, która może przynieść widoczne zmiany w Twoim biznesie.
  • Wynagrodzenie Orange Juice – zależne jest od stopnia skomplikowania kampanii i pracy, którą musimy dla Ciebie wykonać. Wszystko zależy od strategii i uzgodnionych warunków współpracy.

Jak długo trzeba czekać na efekty kampanii Bing ADS ?

Czas, jaki potrzebny jest na uzyskanie efektów kampanii Bing ADS, zależy od wielu czynników, takich jak cel kampanii, konkurencja, branża, słowa kluczowe i wiele innych. W niektórych przypadkach, reklamodawcy mogą zauważyć poprawę wyników kampanii w ciągu kilku dni lub tygodni, podczas gdy w innych przypadkach może to zająć kilka miesięcy. Z naszego doświadczenia, średni czas to 7 tyg.
Jednakże, aby uzyskać skuteczne wyniki z kampanii Microsoft Ads, reklamodawcy powinni być cierpliwi i konsekwentni w swoich działaniach. Należy poświęcić czas na monitorowanie i optymalizację kampanii, aby uzyskać najlepsze wyniki i uniknąć strat finansowych. Reklamodawcy powinni również pamiętać, że kampanie reklamowe są procesem ciągłym i wymagają stałego dostosowywania do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb biznesowych.

Czy reklama w Bing ADS opłaca się ?

Reklama – drugiej co do wielkości wyszukiwarce na świecie – Bing Ads może przynieść znaczące korzyści, jednak opłacalność zależy od jakości prowadzonej kampanii i profesjonalnego podejścia do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych. Wymaga to przemyślanej strategii, dobrze zaprojektowanych reklam oraz optymalnego wykorzystania narzędzi targetowania, aby dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców.
Nasze doświadczenia pokazują, że poprawnie zaplanowane i prowadzone kampanie reklamowe przez nas w Microsoft Ads pozwalają wycisnąć więcej z tej platformy. Dzięki temu osiągniemy większy zwrot z inwestycji oraz przyciągniemy nowych klientów, co wpłynie na wzrost zysków Twojego biznesu.

Jaki jest zakres współpracy z Orange Juice?

Wykonujemy kompleksowe działania związane z reklamą Facebook Ads. Przeprowadzimy dla Ciebie  niezbędne konfiguracje, stworzymy skuteczne kampanie i komunikację. Obsługa kampanii Bing Ads obejmuje:

  • dobór strategii obecności na Bingu
  • konfigurację i optymalizację najskuteczniejszych reklam umieszczonych na platformie.
  • raportowanie osiągniętych wyników

Specjalizujemy się w narzędziach płatnych Facebook, Google, Linkedin, Yandex, Bing, Allegro. Dlatego chętnie zajmiemy się dla Ciebie płatnymi formami ukierunkowanymi na konkretny cel sprzedażowy lub budowę wizerunku marki.

Dlaczego z Orange Juice?

Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.

Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 17 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż.

Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.

-40% niższy koszt sprzedaży (case study)

Orange Juice i ROSE Bikes -wzrost współczynnika e-commerce przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów sprzedaży.

Zobacz case study

Skontaktuj się z nami


    *pola obowiązkowe

    Dziękujemy za Twoją wiadomość!

    Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

    reklama-bing-ads-orange-juice-agencja-sem