Wkrótce Twój Google Analytics Universal przestanie zbierać dane. Przejdź na GA4Dowiedz się więcej
Każde medium społecznościowe rządzi się swoimi prawami. O ile Facebook czy Instagram to serwisy głównie rozrywkowe, o tyle LinkedIn ma charakter biznesowy. Umiejętnie przygotowane, dobrze stargetowane reklamy na LinkedIn pomogą Ci w działaniach employer brandingowych, nawiązywaniu wartościowych kontaktów, a przede wszystkim – budowaniu wizerunku eksperta w swojej branży.
LinkedIn już dawno przestał być wyłącznie bazą CV i miejscem poszukiwania pracowników. Z serwisu korzystają biznesmeni i managerowie, a profile prowadzą najwięksi gracze na rynku. Rosnąca popularność platformy spowodowała rozszerzenie jej możliwości marketingowych. Na LinkedIn można wyświetlać nie tylko tradycyjne reklamy z pojedynczym zdjęciem, ale też wideo, karuzelę zdjęć, reklamy tekstowe lub dynamiczne, umieszczane w sponsorowanych wiadomościach. Jeśli dodamy do tego fakt, iż tylko w 2020 r. konto w serwisie założyło ok. pół miliona Polaków, jasne się stanie, dlaczego jest to idealne miejsce na poszukiwanie potencjalnych partnerów biznesowych. LinkedIn pozwala realizować cele, które trudno osiągnąć za pomocą pozostałych mediów społecznościowych, takie jak np. generowanie leadów, kreowanie wizerunku uczciwego pracodawcy bądź pozyskiwanie wysoko wyspecjalizowanych pracowników.
Przedsiębiorcy często obawiają się LinkedIn Ads ze względu na wysokie koszty CPC (za klik) w porównaniu do innych social mediów czy Google Ads. Jednocześnie w błędzie są ci, którzy uważają, że z reklam na LinkedIn warto korzystać jedynie z wysokim budżetem. Odpowiednia optymalizacja kampanii oraz poprzedzony dokładną analizą dobór grup odbiorców reklam pozwala w pełni wykorzystać potencjał serwisu nawet przy relatywnie niskich nakładach finansowych. Z tego powodu LinkedIn Ads przeznaczone są zarówno dla prężnie działających na rynku firm, jak i mniejszych, lokalnych przedsiębiorców.
Zwiększ zasięg wybranych postów kierując je do określonej grupy docelowej. Tekst, grafika, wideo, link na docelową witrynę - możliwości sponsorowanych wpisów są ogromne!
Krótkie reklamy tekstowe z graficzną miniaturką, w której możemy umieścić logo firmy lub zdjęcie. Nagłówek reklamy ma długość do 25 znaków, a tekst może zająć do 75 znaków.
Sponsorowana wiadomość przesyłana na skrzynki odbiorcze na LinkedIn. Wiadomość zawierająca przycisk CTA, wysyłana jest z prywatnego profilu, dlatego dobór właściwego odbiorcy jest szczególnie istotnym elementem planowania wysyłki.
Wyświetlimy reklamę użytkownikom, którzy mieli już styczność z Twoją stroną zachęcając ich do powrotu
Reklamy naszych klientów wyświetliły się już ponad 5 miliardów razy. Skorzystaj z naszego doświadczenia i sprowadź na swoją stronę tylu wartościowych użytkowników, ilu potrzebujesz.
Wyświetlimy reklamy tylko Twojej grupie docelowej. Stosujemy sprawdzone praktyki precyzyjnego kierowania reklamowego, dzięki czemu nasze kampanie reklamowe na LinkedInie sprzedają!
Dzięki dostępności aplikacji LinkedIn jesteśmy w stanie wyświetlić komunikat reklamowy Twojemu potencjalnemu klientowi bez względu na to, w jaki sposób korzysta z internetu, w kluczowym dla Ciebie momencie.
Opracowujemy propozycję kierowania i komunikacji reklamowej
na podstawie informacji z przesłanego do nas briefu reklamowego.
Po uwzględnieniu sugestii klienta i finalnej akceptacji, wdrażamy kampanie reklamową na konto.
Codziennie trzymamy rękę na pulsie i sprawdzamy wyniki kampanii,
by jak najlepiej wykorzystać budżet i wykonać założenia. Wprowadzamy cykliczne testy innych opcji kierowania i kreacji,
aby zapewnić stały rozwój kampanii.
Raz w miesiącu wysyłamy raport z wynikami kampanii. Podzielony
jest on na liczbę wyświetleń, zasięg, liczbę kliknięć w reklamę, koszt
za jedno kliknięcie/1000 wyświetleń ( w zależności od celu kampanii)
i współczynnik klikalności.
310 mln aktywnych użytkowników na świecie
3,5 mln Polaków korzysta z Linkedin
94% z marketerów B2B wykorzystuje Linkedin Ads
46% ruchu z social media dla stron firm B2B pochodzi z Linkedin
Na możliwości reklam LinkedIn Ads składają się dwa główne elementy: pierwszym z nich są różne rodzaje reklam, a drugim – możliwość dotarcia do jasno określonej grupy docelowej.
Dobierzemy dla Ciebie rodzaje reklam, które spełnią Twoje cele biznesowe oraz określimy grupę docelową zainteresowaną Twoim produktem.
Są dwie składowe Twojej reklamy na LinkedInie: budżet reklamowy i wynagrodzenie za naszą pracę.
Wykonujemy kompleksowe działania związane z reklamą LinkedIn Ads. Przeprowadzimy dla Ciebie niezbędne konfiguracje, stworzymy skuteczne kampanie i komunikację. Obsługa kampanii LinkedIn Ads obejmuje:
Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.
Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 17 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż.
Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.