Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej

Remarketing

Spraw, aby klienci wrócili na Twoją stronę. Dowiedz się, co zyskasz dzięki działaniom remarketingowym

Klienci niezdecydowani, a może w niewystarczającym stopniu zainteresowani Twoją ofertą? Co sprawia, że użytkownicy wkładają produkty do wirtualnych koszyków i nie finalizują transakcji? Powodów może być kilka, ale rozwiązanie jest jedno. Remarketing to zespół działań, których celem jest dotarcie do tych klientów, którzy chociaż raz odwiedzili Twoją witrynę. Dzięki temu możesz skłonić użytkowników do ponownego zajrzenia na stronę i dokończenia zakupów. Remarketing pomoże ci także w udostępnianiu kodów rabatów, informowaniu o akcjach specjalnych czy zwiększaniu świadomości marki.  

Działania remarketingowe opierają się na prostym mechanizmie psychologicznym, określanym jako efekt czystej ekspozycji (ang. mere exposure effect). Okazuje się, że bardziej lubimy te rzeczy, z którymi częściej mamy kontakt. Podobnie jest z użytkownikami internetu. Jeśli mają regularnie styczność z Twoją firmą za pośrednictwem reklam, zaczynają lepiej rozpoznawać brand i odczuwać względem niego pozytywne emocje. 

Pod względem technicznym natomiast, remarketing bazuje na tzw. ciasteczkach (cookies). Wchodząc na stronę, użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie ciasteczek, czyli wykorzystywanie danych, jakie są zbierane podczas sesji w witrynie. Następnie za pomocą reklam Google Ads, Facebook Ads, Bing czy Linkedin, możemy podążać za klientem, który był już na Twojej stronie i wyświetlać mu treści marketingowe, które zachęcą użytkownika do powrotu na stronę. Remarketing nie ogranicza się do statycznych kampanii graficznych. W ramach kampanii możliwe jest m.in. wyświetlanie karuzeli z produktami lub banerów reklamowych w trakcie filmów na YouTube.   

Czy remarketing to forma reklamy dla mnie? 

Remarketing może przynieść wymierne rezultaty praktycznie w każdej branży, dlatego nie ma znaczenia, czy prowadzisz lokalny sklep ze zdrową żywnością, zajmujesz się malowaniem wnętrz czy obsługą polis na życie. Naszym zadaniem jest zoptymalizować kampanię w taki sposób, aby była dla Ciebie korzystna bez względu na to, jaki posiadasz budżet. 

Co możemy dla Ciebie zrobić? 

  • Założyć konto Google Ads niezbędne do tworzenia kampanii remarketingowych lub przejąć obsługę konta już istniejącego po wcześniejszym audycie
  • Określić cel kampanii, aby pomóc Ci zrealizować Twoje założenia biznesowe
  • Przygotować listę remarketingową, aby docierać dokładnie do tych klientów, których chcesz zachęcić do ponownego odwiedzenia witryny 
  • Przygotować kreacje graficzne reklam w odpowiednim formacie z uwzględnieniem miejsc, w których będą się wyświetlać
  • Zająć się targetowaniem reklam i opracować harmonogram ich wyświetlania, aby w pełni zoptymalizować Twój budżet

remarketing standardowy

remarketing standardowy

Wyświetl reklamę graficzną użytkownikom, którzy odwiedzili już Twoją stronę w przeszłości. Reklamą może być zarówno reklama statyczna, animowana czy video

remarketing dynamiczny

remarketing dynamiczny

Google czu Facebook zdecydują, jaki układ reklamy będzie najskuteczniejszy w przypadku danego odbiorcy i urządzenia, z którego korzysta

RLSA (remarketing w wyszukiwarce)

RLSA (remarketing w wyszukiwarce)

Wyświetl reklamy w wynikach wyszukiwania czy witrynach partnerów sieci Google użytkownikom, którzy w przeszłości odwiedzili Twoją stronę www

Remarketing na wielu urządzeniach

Remarketing na wielu urządzeniach

Czy grupa docelowa korzysta z telefonu, laptopa, tabletu, telewizora? Twoja reklama wyświetli się na wielu nośnikach

  • Poczucie lojalności z marką

    Klient, który widzi, że marka o nim pamięta i o niego zabiega czuje się wyróżniony i z większym prawdopodobieństwem znowu nas odwiedzi

  • Więcej konwersji na stronie

    Najczęściej to klient powracający kupi nasz produkt/skorzysta z naszej usługi, ponieważ miał już styczność z marką i miał czas się z nią zapoznać.

  • Możliwość trafienia do podobnych użytkowników

    Możesz reklamę skierować na osoby, które są podobne do tych, które skonwertowały na stronie!

Skontaktuj się z nami

Jak mogą wyglądać Twoje reklamy?

Od burzy mózgów po świetne wyniki!

Wdrożenie

Wdrożenie

Opracowujemy propozycję kierowania i komunikacji reklamowej
na podstawie informacji z przesłanego do nas briefu reklamowego.
Po uwzględnieniu sugestii klienta i finalnej akceptacji, wdrażamy kampanie reklamową na konto.

Optymalizacja

Optymalizacja

Codziennie trzymamy rękę na pulsie i sprawdzamy wyniki kampanii,
by jak najlepiej wykorzystać budżet i wykonać założenia. Wprowadzamy cykliczne testy innych opcji kierowania i kreacji,
aby zapewnić stały rozwój kampanii.

Raportowanie

Raportowanie

Raz w miesiącu wysyłamy raport z wynikami kampanii. Podzielony
jest on na liczbę wyświetleń, zasięg, liczbę kliknięć w reklamę, koszt
za jedno kliknięcie/1000 wyświetleń ( w zależności od celu kampanii)
i współczynnik klikalności.

Opinie naszych klientów

Promocja produktów naszej firmy […] nie należy do łatwych, jednak Eksperci Orange Juice idealnie dobrali odpowiednie narzędzia promowania firmy Kessel w sieci. Wszystkie działania są realizowane z najwyższą starannością, szczególnie zaś doceniamy precyzyjnie prowadzony remarketing.

 

Anna Stochaj,
Dyrektor Marketingu Kessel Sp. z o.o.

Zobacz referencje

o 70% bardziej skłonni do konwersji są osoby powracające na stronę

o 110% wyższy CR od średniej strony www

25% to średni udział zakupów z remarketingu

97% ludzi, którzy po raz pierwszy wchodzą na stronę nie dokonują zakupu

Jakie możliwości kierowania niesie ze sobą remarketing?

W remarketingu możesz trafić do osoby, która miała już styczność z Twoją marką w przeszłości. Segmentacja grup użytkowników powinna być poprzedzona analizą danych np. z Google Analytics, dzięki czemu będziemy w stanie zmotywować do realizacji celu tylko konkretne grupy potencjalnych klientów np.:

  • osoby, które odwiedziły Twoją stronę produktową/usługową w ostatnich 3 dniach
  • osoby które przerwały proces zakupu, czyli dodali produkt do koszyka, ale nie sfinalizowali płatności
  • osoby, które zapoznały się z zakresem Twoich usług ale mimo wszystko nie zdecydowały się na kontakt
  • kobiety z Warszawy w wieku 24+, które odwiedziły stronę www i spędziły na niej przynajmniej 3 min.
  • klienci, którzy już raz zakupili od Ciebie produkty o wartości wyższej o 50% niż średnia zakupów na stroni

Jednak możliwości targetowania osób powracających jest o wiele, wiele więcej.

Dlaczego warto zainwestować w remarketing?

Z naszego doświadczenia wynika, że kampanie remarketingowe plasują się średnio na drugim miejscu listy źródeł wartościowego ruchu zarówno dla ecommerce, jak i stron B2B. Słowem, remarketing prowadzony właściwie, sprzedaje.

Synergia wyświetlania użytkownikowi reklam remarketingowych w różnych formach (display, video…) i na różnych platformach (Google, Facebook, YouTube…), pozytywnie wpływa na odbiór i reputację reklamodawcy, co realnie przekłada się na sprzedaż. Skuteczność reklam remarketingowych pośredniczących w realizacji celu biznesowego na stronie www, jesteśmy w stanie ocenić w Google Analytics i w konsekwencji dobrać optymalną strategię wyświetlania reklam w czasie.

Ile kosztuje remarketing?

Są dwie składowe Twojej reklamy remarketingowej: budżet reklamowy i wynagrodzenie za naszą pracę.

  • Budżet reklamowy – jest wiele możliwych miejsc i narzędzi, w których można wykorzystać remarketing. W związku z tym koszt pojedynczego kliknięcia może być różny, a także optymalny przeznaczony budżet, żeby kampanie konwertowały.
  • Wynagrodzenie Orange Juice – zależne jest od stopnia skomplikowania kampanii i pracy, którą musimy dla Ciebie wykonać. Wszystko zależy od strategii i uzgodnionych warunków współpracy.

Jaki jest zakres współpracy z Orange Juice?

Wykonujemy kompleksowe działania związane z remarketingiem w sieci. Przeprowadzimy dla Ciebie  niezbędne konfiguracje, stworzymy skuteczne kampanie i komunikację. Obsługa kampanii remarketingowych obejmuje:

  • dobór strategii remarketingowej
  • konfigurację i optymalizację najskuteczniejszych reklam umieszczonych na platformie.
  • raportowanie osiągniętych wyników

Dlaczego z Orange Juice?

Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.

Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 20 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż.

Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.

Uniwersytet Przyrodniczy

Orange Juice i Uniwersytet Przyrodniczy - Wzrost zarejestrowanych studentów podczas rekrutacji UPWr o 150%

Zobacz case study

Skontaktuj się z nami


    *pola obowiązkowe

    Dziękujemy za Twoją wiadomość!

    Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

    skuteczny-remarketing-orange-juice-agencja-sem