Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej
Reklamy YouTube z roku na rok zdobywają coraz większą popularność, jednak w dalszym ciągu budzą liczne wątpliwości. Czy opłaca się inwestować w ten kanał sprzedaży bez aktywnego konta na YouTube? Jak skłonić użytkowników, aby obejrzeli reklamę do końca? Jakim budżetem trzeba dysponować, aby reklamy wideo przyniosły oczekiwane rezultaty? To tylko niektóre pytania, jakie zadają sobie przedsiębiorcy, którzy myślą o rozpoczęciu działań marketingowych na YouTube.
Warto mieć na uwadze, że obecnie YouTube to coś więcej niż tylko platforma do umieszczania materiałów wideo. Wielu użytkowników traktuje serwis jak wyszukiwarkę – sprawdza opinie o produktach, recenzje lub szuka inspiracji. Jeśli dodać do tego fakt, że w Polsce z witryny korzysta niemal 13,5 mln użytkowników, co stanowi 67 proc. wszystkich internautów, nikt nie powinien mieć wątpliwości, dlaczego warto reklamować tam swoje produkty lub usługi.
Reklamy YouTube mogą się wyświetlać przed filmem, w trakcie lub po zakończeniu materiału wideo. Reklamodawcy sami decydują, czy dać użytkownikom możliwość pominięcia wyświetlania reklamy po pierwszych 5 sekundach (w przypadku tej opcji płacisz dopiero, gdy internauta zobaczy 30 sekund Twojej reklamy). Ale to nie wszystko. YouTube oferuje takie formaty reklamowe jak: niepomijalne bumpery reklamowe (trwają jedynie 6 sekund), reklamy produktowe lub ankiety rozpoznawalności brandu.
Reklamy YouTube pozwalają zwiększyć sprzedaż, wpływają na lepszą rozpoznawalność marki, są także doskonałym narzędziem do niestandardowych działań promocyjnych, storytellingu czy sprzedaży konkretnych produktów. Właśnie z tego powodu reklamy wideo są odpowiednie zarówno dla dużych firm, jak i małych, ale odważnie wkraczających na rynek przedsiębiorstw.
Reklamy YouTube stanowią dobry sposób na uzupełnienie działań promocyjnych w Google’u lub na Facebooku. Dzięki nim możesz dotrzeć do jeszcze większej liczby użytkowników lub zaprezentować swoją firmę z całkowicie innej strony. Przekaz wideo daje zupełnie inne możliwości niż tekst lub grafika. Reklamy YouTube są ustawiane z poziomu konta Google Ads. Panel z dokładnymi statystykami pozwala na bieżąco monitorować, w jaki sposób użytkownicy reagują na Twoje reklamy.
Reklamy naszych klientów wyświetliły się już ponad 5 miliardów razy. Skorzystaj z naszego doświadczenia i sprowadź na swoją stronę tylu wartościowych użytkowników, ilu potrzebujesz.
Wyświetlimy reklamy tylko Twojej grupie docelowej. Stosujemy sprawdzone praktyki precyzyjnego kierowania reklamowego, dzięki czemu nasze kampanie reklamowe na YouTubie sprzedają!
Dzięki dostępności aplikacji YouTube jesteśmy w stanie wyświetlić komunikat reklamowy Twojemu potencjalnemu klientowi bez względu na to, w jaki sposób korzysta z internetu, w kluczowym dla Ciebie momencie.
Opracowujemy propozycję kierowania i komunikacji reklamowej
na podstawie informacji z przesłanego do nas briefu reklamowego.
Po uwzględnieniu sugestii klienta i finalnej akceptacji, wdrażamy kampanie reklamową na konto.
Codziennie trzymamy rękę na pulsie i sprawdzamy wyniki kampanii,
by jak najlepiej wykorzystać budżet i wykonać założenia. Wprowadzamy cykliczne testy innych opcji kierowania i kreacji,
aby zapewnić stały rozwój kampanii.
Raz w miesiącu wysyłamy raport z wynikami kampanii. Podzielony
jest on na liczbę wyświetleń, zasięg, liczbę kliknięć w reklamę, koszt
za jedno kliknięcie/1000 wyświetleń ( w zależności od celu kampanii)
i współczynnik klikalności.
500 mln godzin wideo oglądane każdego dnia
19,9 mln realnych użytkowników YT w Polsce
49% marketerów zwiększa swoje przychody dzięki reklamom wideo
nr 2 wyszukiwarka na świecie
Są dwie składowe Twojej reklamy w YouTube: budżet reklamowy i wynagrodzenie za naszą pracę.
Wykonujemy kompleksowe działania związane z reklamą YouTube. Przeprowadzimy dla Ciebie niezbędne konfiguracje, stworzymy skuteczne kampanie i komunikację. Obsługa kampanii YuoTube Ads obejmuje:
Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.
Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 17 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż.
Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.
Zwiększenie świadomości marki przy utrzymaniu oczekiwanego ROAS dzięki kampaniom YouTube
Zobacz case study