Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej
Popularność zakupów w sieci stale rośnie. Pomiędzy 2019 a 2020 rokiem sprzedaż drogą elektroniczną wzrosła o 35 proc. – wynika z danych PwC. Kanał online zyskał tym samym 14-procentowy udział w wartości sprzedaży detalicznej w Polsce. Dla przedsiębiorców i branży e-commerce oznacza to dwie rzeczy. Z jednej strony szansę na dynamiczny wzrost przychodów, z drugiej strony – większą konkurencję. Co zrobić, aby zatrzymać użytkownika na stronie, ułatwić mu proces zakupowy oraz zachęcić do ponownego odwiedzenia witryny? Pomoże w tym optymalizacja konwersji.
Jako eksperci w dziedzinie marketingu internetowego staramy się pomagać naszym klientom w osiąganiu ich celów biznesowych. Optymalizacja konwersji to szereg działań, za pomocą których możesz realnie wpływać na rozwój swojego biznesu. W przypadku sklepów internetowych konwersją jest przeważnie dokonanie zakupu przez klienta. Być może jednak chcesz pozyskać listę mailingową, zachęcić użytkowników do pobierania e-booka, podcastu lub materiałów wideo. Ustalenie pożądanej akcji jest pierwszym krokiem w procesie optymalizacji konwersji. Następnie opracowujemy strategię, aby zrealizować przyjęte założenia. Służą temu następujące działania:
Zrozumiały język, ciekawa treść zachęcająca do pozostania na stronie dłużej to recepta na wyższą skuteczność sprzedażową
Im bardziej przyjazny interfejs strony www, im lepiej wyeksponowany call-to-action na stronie, tym więcej realizacji celu biznesowego
Zbyt długi i niezrozumiały proces realizacji celu biznesowego może powodować frustrację i w ostatecznie porzucenie ścieżki prowadzącej do zakupu produktu
UX strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, nad którą wciąż trzeba pracować. Im strona bardziej intuicyjna, łatwa w obsłudze, czytelna, tym lepiej dla Twojego biznesu
By zoptymalizować konwersję musimy ocenić kanał sprzedaży naszej strony. Pomoże nam to znaleźć potencjalne zgrzyty i problemy, których usunięcie może wpłynąć na ulepszenie strony i zwiększenie liczby wykonanych celów.
Następnie testujemy zmiany tworząc nową wersję strony/podstrony. Dzięki takiemu działaniu możemy porównać ją ze starszą “gorszą” wersją. Obserwacja odpowie nam pytanie czy wprowadzone przez nas zmiany skuteczniej przyciągnęły klientów.
Pod koniec wybieramy tę wersję, która w większym stopniu skłoni użytkowników do wykonania celów i zweryfikujemy, czy zwycięska wersja utrzymuje w czsie wyższy współczynnik celu.
Opracowujemy propozycję kierowania i komunikacji reklamowej
na podstawie informacji z przesłanego do nas briefu reklamowego.
Po uwzględnieniu sugestii klienta i finalnej akceptacji, wdrażamy kampanie reklamową na konto.
Codziennie trzymamy rękę na pulsie i sprawdzamy wyniki kampanii,
by jak najlepiej wykorzystać budżet i wykonać założenia. Wprowadzamy cykliczne testy innych opcji kierowania i kreacji,
aby zapewnić stały rozwój kampanii.
Raz w miesiącu wysyłamy raport z wynikami kampanii. Podzielony
jest on na liczbę wyświetleń, zasięg, liczbę kliknięć w reklamę, koszt
za jedno kliknięcie/1000 wyświetleń ( w zależności od celu kampanii)
i współczynnik klikalności.
+20 mln wydanego efektywnie budżetu reklamowego
2x większy przychód generowany z Google
1167 przeszkolonych osób z Google Ads i Google Analytics
+8 lat doświadczenia w pozykiwaniu klientów
Przez optymalizację konwersji rozumiemy szereg działań wpływających na poprawę współczynnika konwersji CR strony www mierzonego w Google Analytics, począwszy od oceny jakości sprowadzanego ruchu, kończąc na konkretnych rekomendacjach do stron internetowych. Pomożemy Ci w:
Każdemu, kto poważnie traktuje kanał internetowy jako źródło swoich przychodów. Strona internetowa – niejako nasza wizytówka – musi mieć cel biznesowy, pod który zostanie zaprojektowany każdy element wchodzący w jej skład. Optymalizacja współczynnika realizacji celu, finalnie przekłada się na realne oszczędności. Optymalizacja konwersji dedykowana jest w szczególności:
Wyższy współczynnik konwersji strony to wyższy przychód, przy tych samych kosztach. Załóżmy, że współczynnik realizacji celu Twojej strony to 1%. To oznacza, że potrzebujesz 100 użytkowników, aby sprzedać 1 produkt/usługę. Jeśli użytkownik kosztuje 1 zł, to de facto koszt sprzedaży 1 produtku/usługi wyniesie 100 zł. Dzięki optymalizacji konwersji możesz zwiększyć współczynnik realizacji celu; wzrost z 1% do 2%, będzie skutkował zmniejszeniem kosztu sprzedaży 1 produktu/usługi z 100 zł na 50 zł.
Tak. Każde działanie wchodzące w skład usługi optymalizacji konwersji może być przeprowadzone osobno. Czas realizacji oraz cena będą różnić się w zależności od zakresu współpracy.
Optymalizacja konwersji to proces ciągły. Możesz wybrać usługę jednorazową lub współpracować z nami na stałe. Usługę jednorazową realizujemy w min. 2 tygodnie. Współpraca stała skutkuje okeśloną ilością rekomendacji w miesiącu, których ocenę przeprowadzamy dzięki wykorzystaniu testów A/B.
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze właściwego zakresu usług Orange Juice.
Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.
Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 17 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż.
Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.
Współpraca z Uniwersytetem Przyrodniczym, czyli jak zwiększyliśmy o 150% liczbę przesłanych aplikacji na studia
Zobacz case study