Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej

Optymalizacja konwersji

Sprzedawaj więcej i skuteczniej. Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji konwersji 

Popularność zakupów w sieci stale rośnie. Pomiędzy 2019 a 2020 rokiem sprzedaż drogą elektroniczną wzrosła o 35 proc. – wynika z danych PwC. Kanał online zyskał tym samym 14-procentowy udział w wartości sprzedaży detalicznej w Polsce. Dla przedsiębiorców i branży e-commerce oznacza to dwie rzeczy. Z jednej strony szansę na dynamiczny wzrost przychodów, z drugiej strony – większą konkurencję. Co zrobić, aby zatrzymać użytkownika na stronie, ułatwić mu proces zakupowy oraz zachęcić do ponownego odwiedzenia witryny? Pomoże w tym optymalizacja konwersji. 

 

Co możemy dla Ciebie zrobić? 

Jako eksperci w dziedzinie marketingu internetowego staramy się pomagać naszym klientom w osiąganiu ich celów biznesowych. Optymalizacja konwersji to szereg działań, za pomocą których możesz realnie wpływać na rozwój swojego biznesu. W przypadku sklepów internetowych konwersją jest przeważnie dokonanie zakupu przez klienta. Być może jednak chcesz pozyskać listę mailingową, zachęcić użytkowników do pobierania e-booka, podcastu lub materiałów wideo. Ustalenie pożądanej akcji jest pierwszym krokiem w procesie optymalizacji konwersji. Następnie opracowujemy strategię, aby zrealizować przyjęte założenia. Służą temu następujące działania: 

 

  • Przeprowadzenie audytu UX. Być może Twoja oferta jest konkurencyjna na rynku, ale użytkownik gubi się na stronie i porzuca swój zakupowy koszyk. Prześledzimy czytelność witryny oraz jej użyteczność. Sprawdzimy, które elementy są przyjazne dla klientów, a które należy poprawić. Czasami drobne zmiany wystarczą, aby zachęcić użytkowników do finalizowania transakcji. 
  • Wdrożenie poprawnej analityki internetowej. Znalezienie źródła problemu jest kluczowe, aby podjąć skuteczne rozwiązania. Jako eksperci w zakresie Google Analytics sprawdzimy poprawność działania narzędzia, przeanalizujemy, jak użytkownicy trafiają na Twoją stronę i jak się po niej poruszają. Odpowiednio wdrożona analityka internetowa pozwoli Ci lepiej poznać Twoich klientów, a co najważniejsze – wyciągać trafne, oparte na liczbach wnioski.
  • Konfiguracja lejka zakupowego. Na podstawie zgromadzonych danych prześledzimy proces zakupowy i powiemy Ci, który etap stanowi dla użytkowników największe wyzwanie. Dowiesz się, co zrobić, aby proces zakupowy przebiegał płynniej i skuteczniej.   
  • Monitorowanie sesji użytkowników. Dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi przeanalizujemy zachowania użytkowników, aby dowiedzieć się, które elementy na stronie wymagają poprawy. Dostarczone przez nas heat mapy pozwolą Ci zobaczyć, co sprawia użytkownikom trudność i szybko wyeliminować niedociągnięcia w witrynie.

Treść

Treść

Zrozumiały język, ciekawa treść zachęcająca do pozostania na stronie dłużej to recepta na wyższą skuteczność sprzedażową

Układ strony

Układ strony

Im bardziej przyjazny interfejs strony www, im lepiej wyeksponowany call-to-action na stronie, tym więcej realizacji celu biznesowego

Proces realizacji celu

Proces realizacji celu

Zbyt długi i niezrozumiały proces realizacji celu biznesowego może powodować frustrację i w ostatecznie porzucenie ścieżki prowadzącej do zakupu produktu

Nawigacja strony

Nawigacja strony

UX strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, nad którą wciąż trzeba pracować. Im strona bardziej intuicyjna, łatwa w obsłudze, czytelna, tym lepiej dla Twojego biznesu

  • Ocenimy kanał sprzedaży

    By zoptymalizować konwersję musimy ocenić kanał sprzedaży naszej strony. Pomoże nam to znaleźć potencjalne zgrzyty i problemy, których usunięcie może wpłynąć na ulepszenie strony i zwiększenie liczby wykonanych celów.

  • Przetestujemy zmiany

    Następnie testujemy zmiany tworząc nową wersję strony/podstrony. Dzięki takiemu działaniu możemy porównać ją ze starszą “gorszą” wersją. Obserwacja odpowie nam pytanie czy wprowadzone przez nas zmiany skuteczniej przyciągnęły klientów.

  • Wybierzemy efektywniejszą wersje

    Pod koniec wybieramy tę wersję, która w większym stopniu skłoni użytkowników do wykonania celów i zweryfikujemy, czy zwycięska wersja utrzymuje w czsie wyższy współczynnik celu.

Skontaktuj się z nami

Jak optymalizujemy konwersje?

Od burzy mózgów po świetne wyniki!

Wdrożenie

Wdrożenie

Opracowujemy propozycję kierowania i komunikacji reklamowej
na podstawie informacji z przesłanego do nas briefu reklamowego.
Po uwzględnieniu sugestii klienta i finalnej akceptacji, wdrażamy kampanie reklamową na konto.

Optymalizacja

Optymalizacja

Codziennie trzymamy rękę na pulsie i sprawdzamy wyniki kampanii,
by jak najlepiej wykorzystać budżet i wykonać założenia. Wprowadzamy cykliczne testy innych opcji kierowania i kreacji,
aby zapewnić stały rozwój kampanii.

Raportowanie

Raportowanie

Raz w miesiącu wysyłamy raport z wynikami kampanii. Podzielony
jest on na liczbę wyświetleń, zasięg, liczbę kliknięć w reklamę, koszt
za jedno kliknięcie/1000 wyświetleń ( w zależności od celu kampanii)
i współczynnik klikalności.

Opinie naszych klientów

Rekomenduję agencję Orange Juice jako partnera biznesowego nastawionego na realizację celów sprzedażowych, której sukces biznesowy wynika z synergii działań optymalizujących wyniki kampanii Google i Facebook Ads oraz wartość współczynnika konwersji na stronie www.

Michał Bedner
Business Development Manager w Moneual

Od początku naszej współpracy obserwujemy (…) zaangażowanie specjalistów Orange Juice w prowadzone działania reklamowe. (…) Prowadzenie rekrutacji na studia na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, mimo corocznego spadku liczby maturzystów w Polsce, zakończyło się sukcesem i lepszym wynikiem niż w latach ubiegłych. (…) Dużo informacji zwrotnej, szybka reakcja i poszukiwanie rozwiązań w celu zwiększenia naboru i rejestracji. Rekomendujemy Orange Juice jako właściwego partnera biznesowego do realizacji kampanii online

Paulina Boroń-Kacperek,
Dyrektor Biura Rekrutacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

Współpraca z agencją Orange Juice otwiera szereg nowych drzwi dla skutecznej promocji firmy. Systematycznie powierzamy specjalistom z Orange Juice promocję coraz to nowych pakietów oferowanych przez nasz kurort. Przygotowywane rekomendacje reklam graficznych oraz działania prowadzone w sieci reklamowej przynoszą widoczne rezultaty i znacznie zwiększają zainteresowanie ofertą Czarnej Góry.

Anna Haczkiewicz-Mazur,
Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Czarna Góra S.A.

Orange Juice służy profesjonalnym wsparciem w zakresie online marketingu. Na uznanie zasługuje przede wszystkim szeroka wiedza agencji – zarówno teoretyczna, jak i praktyczna. Terminowość realizacji zadań, rozbudowane kompetencje  i doradztwo specjalistów pozwalają rekomendować ją jako zaufanego partnera biznesowego.

Agnieszka Trzepacz,
Koordynator marketingu SpeedFly

Współpraca z Orange Juice to czysta przyjemność! Bieżący i sprawny kontakt, a do tego ogromne zaangażowanie w sukces klienta. Z czystym sumieniem mogę polecić tę firmę.

Wiola Kurpiella,
Event Manager Bieg Firmowy

Zobacz referencje

+20 mln wydanego efektywnie budżetu reklamowego

2x większy przychód generowany z Google

1167 przeszkolonych osób z Google Ads i Google Analytics

+8 lat doświadczenia w pozykiwaniu klientów

Co zawiera usługa optymalizacji konwersji?

Przez optymalizację konwersji rozumiemy szereg działań wpływających na poprawę współczynnika konwersji CR strony www mierzonego w Google Analytics, począwszy od oceny jakości sprowadzanego ruchu, kończąc na konkretnych rekomendacjach do stron internetowych. Pomożemy Ci w:

  • Poprawnym wdrożeniu analityki internetowej
  • Mierzeniu lejka zakupowego
  • Rejestrowaniu zachowań użytkowników.
  • Audytu użyteczności UX strony www
  • Tworzeniu scenariuszy do testów A/B

 

Komu dedykowana jest usługa optymalizacji konwersji?

Każdemu, kto poważnie traktuje kanał internetowy jako źródło swoich przychodów. Strona internetowa – niejako nasza wizytówka – musi mieć cel biznesowy, pod który zostanie zaprojektowany każdy element wchodzący w jej skład. Optymalizacja współczynnika realizacji celu, finalnie przekłada się na realne oszczędności. Optymalizacja konwersji dedykowana jest w szczególności:

  • sklepom ecommerce
  • firmom programistycznym
  • biznesom B2B
  • sieci sprzedaży stacjonarnej
  • firmom eksportującym towary i usługi

Co zyskam dzięki optymalizacji konwersji?

Wyższy współczynnik konwersji strony to wyższy przychód, przy tych samych kosztach. Załóżmy, że współczynnik realizacji celu Twojej strony to 1%. To oznacza, że potrzebujesz 100 użytkowników, aby sprzedać 1 produkt/usługę. Jeśli użytkownik kosztuje 1 zł, to de facto koszt sprzedaży 1 produtku/usługi wyniesie 100 zł.  Dzięki optymalizacji konwersji możesz zwiększyć współczynnik realizacji celu; wzrost z 1% do 2%, będzie skutkował zmniejszeniem kosztu sprzedaży 1 produktu/usługi z 100 zł na 50 zł.

Czy mogę skorzystać wyłącznie z jednego działania np. testów A/B?

Tak. Każde działanie wchodzące w skład usługi optymalizacji konwersji może być przeprowadzone osobno. Czas realizacji oraz cena będą różnić się w zależności od zakresu współpracy.

Jak długo trwa realizacja usługi?

Optymalizacja konwersji to proces ciągły. Możesz wybrać usługę jednorazową lub współpracować z nami na stałe. Usługę jednorazową realizujemy w min. 2 tygodnie. Współpraca stała skutkuje okeśloną ilością rekomendacji w miesiącu, których ocenę przeprowadzamy dzięki wykorzystaniu testów A/B.

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze właściwego zakresu usług Orange Juice.

Dlaczego z Orange Juice?

Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.

Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 17 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż.

Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.

Uniwersytet Przyrodniczy (case study)

Współpraca z Uniwersytetem Przyrodniczym, czyli jak zwiększyliśmy o 150% liczbę przesłanych aplikacji na studia

Zobacz case study

Skontaktuj się z nami


    *pola obowiązkowe

    Dziękujemy za Twoją wiadomość!

    Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

    optymalizacja-konwersji-orange-juice-agencja-sem