Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej
Jednym z najprostszych, a zarazem niezwykle skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży w internecie jest dobra prezentacja produktów. W związku z tym, że użytkownicy nie mogą dotknąć produktów i nie mają z nimi styczności na żywo, zwracają szczególną uwagę na zdjęcia towarów. Google Zakupy (częściej określana jako Google Shopping, natomiast dawniej Google Product Search) to graficzna forma reklamy, która pozwala na wyświetlanie zdjęć, nazw i cen produktów w wynikach wyszukiwania. Użytkownicy mogą zobaczyć Twoje produkty, jeszcze zanim przeklikają się na stronę. Bodziec wzrokowy zachęca do odwiedzenia witryny i ułatwia podjęcie decyzji zakupowej.
Olbrzymią zaletą reklam Google Zakupy jest ich widoczny format. Kreacje wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania lub w prawym panelu, są także wyżej od reklam tekstowych. Po kliknięciu w box użytkownik trafia bezpośrednio na podstronę wybranego produktu. Ścieżka zakupowa jest intuicyjna, szybka i co najważniejsze – skrócona do niezbędnego minimum.
Reklamy Google Shopping pojawiają się w odpowiedzi na zapytania wpisane przez użytkownika w wyszukiwarkę. Kluczowym elementem przygotowania kampanii jest stworzenie dobrego feedu (bazy produktowej) z atrakcyjnymi zdjęciami i opisami spełniającymi wytyczne Google’a. To właśnie od jakości feedu produktowego w dużej mierze zależy, czy internauta zobaczy reklamę. Korzystny model rozliczenia reklam Google Shopping za kliknięcie (CPC) powoduje, że dla branży e-commerce jest to zarówno ciekawa wizualnie, jak i opłacalna forma reklamy.
Reklamy Google Zakupy przeznaczone są dla właścicieli sklepów internetowych. Wielkość serwisu nie ma znaczenia, należy jednak zadbać o wszelkie aspekty techniczne. Aby zacząć prowadzić kampanie Google Shopping niezbędna jest bowiem integracja konta Google Ads z Google Merchant Center. Podejmując z nami współpracę, o nic nie musisz się martwić, ponieważ wszystko zrobimy za Ciebie.
Twoje produkty wyświetlane za pomocą grafiki i tekstu na początku wyników wyszukiwania Google. To najlepsza strategia sprzedaży ecommerce
Korzystamy z różnych porównywarek CSS, dzięki czemu Twoja reklama może być tańsza i mieć większy zasięg
Reklama Twoich produktów może pojawić się zarówno w wyszukiwarce jak i przy materiale video odtwarzanego w Youtube
Prezentuj użytkownikom wyłącznie te produkty. które w przeszłości odwiedzili w Twoim sklepie użytkownicy
Reklamy naszych klientów wyświetliły się już ponad 5 miliardów razy. Skorzystaj z naszego doświadczenia i sprowadź na swoją stronę tylu wartościowych użytkowników, ilu potrzebujesz.
Wyświetlimy reklamy tylko Twojej grupie docelowej. Stosujemy sprawdzone praktyki precyzyjnego kierowania reklamowego, dzięki czemu nasze kampanie reklamowe w Google Zakupy sprzedają więcej!
Dzięki dostępności aplikacji Google Shopping jesteśmy w stanie wyświetlić komunikat reklamowy Twojemu potencjalnemu klientowi bez względu na to, w jaki sposób korzysta z internetu, w kluczowym dla Ciebie momencie.
Opracowujemy propozycję kierowania i komunikacji reklamowej
na podstawie informacji z przesłanego do nas briefu reklamowego.
Po uwzględnieniu sugestii klienta i finalnej akceptacji, wdrażamy kampanie reklamową na konto.
Codziennie trzymamy rękę na pulsie i sprawdzamy wyniki kampanii,
by jak najlepiej wykorzystać budżet i wykonać założenia. Wprowadzamy cykliczne testy innych opcji kierowania i kreacji,
aby zapewnić stały rozwój kampanii.
Raz w miesiącu wysyłamy raport z wynikami kampanii. Podzielony
jest on na liczbę wyświetleń, zasięg, liczbę kliknięć w reklamę, koszt
za jedno kliknięcie/1000 wyświetleń ( w zależności od celu kampanii)
i współczynnik klikalności.
89% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google
72% Polaków przynajmniej raz zrobiło zakupy online
27% wzrostu wartości rynku e-commerce w Europie
Reklamy produktowe Google Zakupy dedykowane są wyłącznie sklepom ecommerce, które sprzedają produkty w kraju na terenie którego usługa Google Zakupy jest dostępna.
Regulamin kampanii dopuszcza sprzedaż produktów nowych, używanych lub na zamówienie, natomiast nie zaakceptuje produktów których cena wynosi 0 zł.
Biorąc pod uwagę skuteczność sprzedaży, reklamy produktowe Google Zakupy odpowiadają za sprzedaż w największym stopniu, dlatego też w pierwszej kolejności są przez nas rekomendowane.
Reklama produktowa pozwala wyświetlić się użytkownikom, którzy wpisując zapytanie w wyszukiwarce, szukają konkretnego produktu, często po numerze katalogowym. To zmotywowani użytkownicy będący na ostatnim etapie procesu decyzyjnego. Ważne, aby kluczowe zapytanie użytkowników wyświetlić właściwy produkt. Pozostała część sukcesu należy do atrakcyjności samej reklamy – zdjęcia, nazwy, ceny czy reklamodawcy.
Są dwie składowe Twojej reklamy na Facebooku: budżet reklamowy i wynagrodzenie za naszą pracę.
Posiadamy rozwiązanie technologiczne, które zmniejsza koszt pozyskania użytkownika CPC nawet o 20%. Na skutek zniesienia monopolu reklam Googlowych w wynikach wyszukiwania, zostały dopuszczone zewnętrzne porównywarki cenowe CSS, które – jak wynika z oficjalnych komunikatów jak i z naszego doświadczenia – skutkują większym zasięgiem reklamowym lub niższym CPC.
Wykonujemy kompleksowe działania związane z reklamą produktową. Przeprowadzimy dla Ciebie niezbędne konfiguracje, stworzymy skuteczne kampanie i komunikację. Obsługa kampanii PLA obejmuje:
Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.
Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 17 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż.
Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.
Ponad pół roku testów usług CSS w reklamach zakupowych Google, prowadzonych na 4 różnych branżach wskazują na przewagę alternatywnych porównywarek CSS od Google, zarówno pod kątem zasięgu jak i CPC
Zobacz case study