Audyt Google Ads

Google reklama

Lepiej wykorzystuj budżet reklamowy. Sprawdź, dlaczego warto wykonać audyt Google Ads 

Nagłe spadki w wynikach, przejmowanie konta po byłym pracowniku lub agencji czy brak wystarczającego doświadczenia – to tylko niektóre sytuacje, kiedy warto wykonać audyt Google Ads. Dokument pozwoli ci znaleźć ewentualne błędy oraz wskaże kierunek dalszych działań. Dzięki pomocy naszych specjalistów możesz w krótkim czasie zoptymalizować prowadzone kampanie, zwiększyć ruch i osiągnąć cele biznesowe. Otrzymasz od nas dokładne informacje, gdzie zostały popełnione błędy, ale też wskazówki, jak postępować w przyszłości. 

Audyt Google Ads to dokument w formie pisemnej, w którym zostają poruszone trzy obszary. Pierwszy z nich to poprawność agregowanych danych. Zgodnie z zasadą Garbage In, Garbage Out sprawdzamy, czy dane są gromadzone w prawidłowy sposób. Tylko na podstawie rzetelnie pozyskanych informacji można bowiem formułować trafne wnioski. Drugi obszar audytu Google Ads to ocena skuteczności sprzedażowej www w oparciu o cele. W tej części odpowiadamy na takie pytania jak: Czy budżet zostaje w pełni wykorzystany? Czy da się obniżyć stawki CPC (za klik)? Czy cele kampanii są realizowane? Czy słowa kluczowe są dobrane odpowiednio, a reklamy utworzone poprawnie? Na tym etapie szukamy zarówno słabych, jak i mocnych stron dotychczasowych działań Google Ads. W trzeciej części audytu Google Ads zamieszczamy rekomendacje, które pozwalają wyeliminować wszelkie błędy i w pełni wykorzystać potencjał tych elementów kampanii, które przynoszą najlepsze rezultaty. 

Audyt Google Ads podpowie Ci krok po kroku, co należy zrobić, aby kampanie reklamowe były bardziej efektywne. Weryfikowane przez nas obszary to m.in.: 

  • Ustawienia konta oraz poprawność agregowanych danych. Audyt rozpoczynamy od podstaw: sprawdzamy, czy konto jest dobrze połączone z Google Analytics oraz gdzie wyświetlają się reklamy. Wryfikujemy też, czy dane zostają zbierane prawidłowo.
  • Stosowanie podziału kampanii zdodnie z KPI. Na tym etapie weryfikujemy, czy kampanie realizują zakładane przez Ciebie cele biznesowe.  
  • Struktura grupy reklam. Chcemy wiedzieć, czy grupy reklam są dobrze przypisane do słów kluczowych oraz ile reklam znajduje się w danej grupie. Zazwyczaj grupy reklam są zbyt ogólne, dlatego staramy się je maksymalnie uszczegółowić.    
  • Słowa kluczowe. Jeden z ważniejszych etapów audytu Google Ads. To właśnie nawet drobna zmiana w zakresie słów kluczowych może w krótkim czasie przełożyć się na lepsze wyniki kampanii. Zweryfikujemy trafność słów kluczowych, sprawdzimy, czy są dopasowane do treści strony, zajmiemy się także wykluczeniem tych fraz, które powodują, że reklamy wyświetlają się w niewłaściwy sposób. 
  • Treść reklam. Kiedy ustalimy, w jaki sposób wyświetlają się reklamy, przejdziemy do weryfikacji ich treści. Być może stosujesz w reklamach zbyt mało call to action, czyli zwrotów zachęcających użytkowników do podjęcia konkretnego działania. Częstym problemem są też błędne rozszerzenia (lub ich brak) oraz zbyt mała wartość informacyjna reklam.
  • Dostosowanie budżetu kampanii. Upewniamy się, czy podział na narzędzia jest optymalny i wskazujemy konkretne działania, dzięki którym możesz obniżyć koszt pozyskania użytkownika. 

Skontaktuj się z nami

Co możesz od nas otrzymać?

Wiarygodność danych

Wiarygodność danych

Sprawdzimy czy decyzje operacyjne podejmowane są o właściwe dane

Ocena działań sprzedażowych

Ocena działań sprzedażowych

Dowiesz się, które działania są rentowne, a które wymagają optymalizacji

Audyt konfiguracji kampanii

Audyt konfiguracji kampanii

Przeanalizujemy ponad 200 czynników i ustawień wpływających na jakość konta reklamowego

Analiza komunikacji

Analiza komunikacji

Ocenimy skuteczność tekstów prezentowanych w reklamach tekstowych i graficznych

Co o nas mówią?

Rekomenduje audyt Google Ads szczególnie przedsiębiorcom, którzy w swoich strukturach zatrudniają specjalistów realizujących działania marketingu internetowego oraz szukają niezależnego źródła oceny zarządzania i możliwości wykorzystania potencjału kampanii Google Ads.

Audyt Google Ads jest niewątpliwie najważniejszym dokumentem weryfikującym skuteczność ważnego dla nas źródła ruchu. Analizie poddawanych są setki wskaźników i parametrów konta Google Ads, składających się na ogólną ocenę możliwą do monitorowania. Szczegółowa segmentacja typów kampanii oraz opis rekomendacji uwzględniających najlepsze praktyki Google jak i doświadczenie Orange Juice, skutkują praktyczną lista zadań operacyjnych, gotowych do wdrożenia. 

Maciej Zych
dyrektor e-commerce

Naszym celem była reklama, która wypromuje Kancelarię Profit na rynku wrocławskim. Efekt który uzyskaliśmy dzięki współpracy z OJ przerósł nasze oczekiwania. Propozycja kompleksowych działań oraz fachowa ich realizacja przełożyły się na wzrost rozpoznawalności Profitu na rynku lokalnym oraz zwiększenie ilości klientów naszej kancelarii podatkowej.

Mateusz Lewicki,
Prezes Zarządu Profit Sp. z o.o.

Orange Juice to przede wszystkim świetni zaangażowani ludzie. Dobry kontakt i zrozumienie celów towarzyszy nam od samego początku współpracy. To wszystko składa się na skuteczną promocję w Google. Polecam.

Grzegorz Szymański,
Współwłaściciel hurtowniaprzemyslowa.pl

Orange Juice to świetna ekipa i prawdziwi eksperci audytu stron. Dzięki temu, że przetestowali na naszej platformie wszystkie możliwe scenariusze zachowań oraz sprawdzili funkcje użyteczności, a następnie przedstawili bardzo dobrze przygotowaną syntezę wszystkich wniosków analitycznych, my mogliśmy dopracować detale.

Kamil Paśko,
Właściciel LepszaPraca.pl

Audyt Google Analytics przeprowadzony przez Orange Juice to prawdziwa kopalnia wiedzy – pozwolił nam znaleźć luki w naszej analityce internetowej i rozwinąć działania sprzedażowe oparte o konkretne dane. Polecam Orange Juice z czystym sumieniem.

Michał Mazur,
Dyrektor ds. Komunikacji i Promocji Śląsk Wrocław

Współpraca z Orange Juice to czysta przyjemność! Bieżący i sprawny kontakt, a do tego ogromne zaangażowanie w sukces klienta. Z czystym sumieniem mogę polecić tę firmę.

Wiola Kurpiella,
Event Manager Bieg Firmowy

Polecam współpracę z firmą Orange Juice. Szkolenia i warsztaty z Google AdWords pozwalają zorientować się w temacie początkującym i podciągnąć bardziej zaawansowanym. Kampanie zrealizowane przy pomocy teamu Orange Juice szybko zdynamizowały sprzedaż internetową na rynku polskim. Podwojenie obrotów w ciągu roku? Tak, to możliwe z Orange Juice.

Piotr Nowicki,
Country Manager Poland, Rosebikes

W trakcie realizacji kursów Orange Juice, stosuje skuteczne i innowacyjne techniki treningowe, pozwalające poznać środowisko narzędzi Google w praktyce […]. Podsumowując, możemy zarekomendować Orange Juice jako godnego zaufania partnera w realizacji profesjonalnych szkoleń biznesowych.

Dr inż. Dorota Kwiatkowska-Ciotucha,
Kierownik Działu Obsługi Projektów Rozwojowych, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Lepiej wykorzystuj budżet reklamowy. Sprawdź, dlaczego warto wykonać audyt Google Ads 

Nagłe spadki w wynikach, przejmowanie konta po byłym pracowniku lub agencji czy brak wystarczającego doświadczenia – to tylko niektóre sytuacje, kiedy warto wykonać audyt Google Ads. Dokument pozwoli ci znaleźć ewentualne błędy oraz wskaże kierunek dalszych działań. Dzięki pomocy naszych specjalistów możesz w krótkim czasie zoptymalizować prowadzone kampanie, zwiększyć ruch i osiągnąć cele biznesowe. Otrzymasz od nas dokładne informacje, gdzie zostały popełnione błędy, ale też wskazówki, jak postępować w przyszłości. 

Audyt Google Ads to dokument w formie pisemnej, w którym zostają poruszone trzy obszary. Pierwszy z nich to poprawność agregowanych danych. Zgodnie z zasadą Garbage In, Garbage Out sprawdzamy, czy dane są gromadzone w prawidłowy sposób. Tylko na podstawie rzetelnie pozyskanych informacji można bowiem formułować trafne wnioski. Drugi obszar audytu Google Ads to ocena skuteczności sprzedażowej www w oparciu o cele. W tej części odpowiadamy na takie pytania jak: Czy budżet zostaje w pełni wykorzystany? Czy da się obniżyć stawki CPC (za klik)? Czy cele kampanii są realizowane? Czy słowa kluczowe są dobrane odpowiednio, a reklamy utworzone poprawnie? Na tym etapie szukamy zarówno słabych, jak i mocnych stron dotychczasowych działań Google Ads. W trzeciej części audytu Google Ads zamieszczamy rekomendacje, które pozwalają wyeliminować wszelkie błędy i w pełni wykorzystać potencjał tych elementów kampanii, które przynoszą najlepsze rezultaty. 

Audyt Google Ads podpowie Ci krok po kroku, co należy zrobić, aby kampanie reklamowe były bardziej efektywne. Weryfikowane przez nas obszary to m.in.: 

  • Ustawienia konta oraz poprawność agregowanych danych. Audyt rozpoczynamy od podstaw: sprawdzamy, czy konto jest dobrze połączone z Google Analytics oraz gdzie wyświetlają się reklamy. Wryfikujemy też, czy dane zostają zbierane prawidłowo.
  • Stosowanie podziału kampanii zdodnie z KPI. Na tym etapie weryfikujemy, czy kampanie realizują zakładane przez Ciebie cele biznesowe.  
  • Struktura grupy reklam. Chcemy wiedzieć, czy grupy reklam są dobrze przypisane do słów kluczowych oraz ile reklam znajduje się w danej grupie. Zazwyczaj grupy reklam są zbyt ogólne, dlatego staramy się je maksymalnie uszczegółowić.    
  • Słowa kluczowe. Jeden z ważniejszych etapów audytu Google Ads. To właśnie nawet drobna zmiana w zakresie słów kluczowych może w krótkim czasie przełożyć się na lepsze wyniki kampanii. Zweryfikujemy trafność słów kluczowych, sprawdzimy, czy są dopasowane do treści strony, zajmiemy się także wykluczeniem tych fraz, które powodują, że reklamy wyświetlają się w niewłaściwy sposób. 
  • Treść reklam. Kiedy ustalimy, w jaki sposób wyświetlają się reklamy, przejdziemy do weryfikacji ich treści. Być może stosujesz w reklamach zbyt mało call to action, czyli zwrotów zachęcających użytkowników do podjęcia konkretnego działania. Częstym problemem są też błędne rozszerzenia (lub ich brak) oraz zbyt mała wartość informacyjna reklam.
  • Dostosowanie budżetu kampanii. Upewniamy się, czy podział na narzędzia jest optymalny i wskazujemy konkretne działania, dzięki którym możesz obniżyć koszt pozyskania użytkownika. 

Zobacz referencje

Komu dedykowany jest audyt?

  • Lokalnym sklepom e-commerce

Czy sprzedajesz nowe buty wyłącznie w Kołobrzegu, czy używane płyty winylowe w Krakowie przekonaj się, że każdą wielkość sprzedaży można zoptymalizować.

  • Ogólnopolskiej sieci sprzedaży

Mimo, że punkty sprzedaży stacjonarnej stanowią większą część przychodu, sprawdź czy kampanie online są rentowne, a ich przenikanie się ze światem offline zmierzone.

  • Firmom eksportującym produkty

Potencjał rynków zagranicznych w zestawieniu z konkurencyjnością i średnim kosztem sprowadzenia użytkownika, powinien określać zasadność biznesową. Przeanalizujemy czy tak właśnie jest.

  • Menedżerom sprzedaży

Monitoring sprzedaży i poszukiwanie nowych możliwości na stałe wpisują się w Twoje obowiązki? Nie przegap szansy na audyt!

Jak wygląda proces?

Brief i wycena

Brief i wycena

Dzięki temu, że wypełnisz brief będziemy w stanie lepiej zrozumieć cele strategiczne oraz obecne wyzwania firmy i witryny. Następnie ustalimy zakres, metody i cenę audytu.

Praca nad audytem Google Ads

Praca nad audytem Google Ads

Na tym etapie oceniamy rzetelność danych i analizujemy ponad 200 wskaźników odzwierdziedlających efektywność konta reklamowego

Przygotowanie rekomendacji

Przygotowanie rekomendacji

Pracujemy nad dokumentem, w którym wskażemy Ci które elementy wymagają poprawy, bazując na najlepszych praktykach Google Ads i doświadczeniu eksperów

Prezentacja dokumentu

Prezentacja dokumentu

Dostarczymy Ci raport w formie dokumentu PDF prezentującego wszystkie pozyskane informacje. Po 3 miesiącach bezpłatnie przeprowadzimy ponowną weryfikację elementów wskazanych do poprawy

  • Audyt Google Ads powstaje na bazie doświadczenie

    Audyt jest przygotowywany przez specjalistów Google Ads i Google Analytics. Do 2018 roku wydaliśmy 17 mln budżetu.

  • Wykorzystuje najlepsze praktyki Google

    Audyt Google Ads zbudowany jest w oparciu o najlepsze praktyki Google oraz nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii efektywnościowych..

  • Zawiera konkretne wskazówki

    Otrzymasz zestaw wytycznych i rekomendacji, jak poprawić swoje kampanie Google Ads lub konfigurację Google Analytics. \

Skontaktuj się z nami

Jak wygląda Audyt Google Ads?

Skontaktuj się z nami


    *pola obowiązkowe

    Dziękujemy za Twoją wiadomość!

    Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

    orange-juice-growth-agency-audyt-google-ads-agencja-sem