Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej
Nagłe spadki w wynikach, przejmowanie konta po byłym pracowniku lub agencji czy brak wystarczającego doświadczenia – to tylko niektóre sytuacje, kiedy warto wykonać audyt Google Ads. Dokument pozwoli ci znaleźć ewentualne błędy oraz wskaże kierunek dalszych działań. Dzięki pomocy naszych specjalistów możesz w krótkim czasie zoptymalizować prowadzone kampanie, zwiększyć ruch i osiągnąć cele biznesowe. Otrzymasz od nas dokładne informacje, gdzie zostały popełnione błędy, ale też wskazówki, jak postępować w przyszłości.
Audyt Google Ads to dokument w formie pisemnej, w którym zostają poruszone trzy obszary. Pierwszy z nich to poprawność agregowanych danych. Zgodnie z zasadą Garbage In, Garbage Out sprawdzamy, czy dane są gromadzone w prawidłowy sposób. Tylko na podstawie rzetelnie pozyskanych informacji można bowiem formułować trafne wnioski. Drugi obszar audytu Google Ads to ocena skuteczności sprzedażowej www w oparciu o cele. W tej części odpowiadamy na takie pytania jak: Czy budżet zostaje w pełni wykorzystany? Czy da się obniżyć stawki CPC (za klik)? Czy cele kampanii są realizowane? Czy słowa kluczowe są dobrane odpowiednio, a reklamy utworzone poprawnie? Na tym etapie szukamy zarówno słabych, jak i mocnych stron dotychczasowych działań Google Ads. W trzeciej części audytu Google Ads zamieszczamy rekomendacje, które pozwalają wyeliminować wszelkie błędy i w pełni wykorzystać potencjał tych elementów kampanii, które przynoszą najlepsze rezultaty.
Audyt Google Ads podpowie Ci krok po kroku, co należy zrobić, aby kampanie reklamowe były bardziej efektywne. Weryfikowane przez nas obszary to m.in.:
Sprawdzimy czy decyzje operacyjne podejmowane są o właściwe dane
Dowiesz się, które działania są rentowne, a które wymagają optymalizacji
Przeanalizujemy ponad 200 czynników i ustawień wpływających na jakość konta reklamowego
Ocenimy skuteczność tekstów prezentowanych w reklamach tekstowych i graficznych
Czy sprzedajesz nowe buty wyłącznie w Kołobrzegu, czy używane płyty winylowe w Krakowie przekonaj się, że każdą wielkość sprzedaży można zoptymalizować.
Mimo, że punkty sprzedaży stacjonarnej stanowią większą część przychodu, sprawdź czy kampanie online są rentowne, a ich przenikanie się ze światem offline zmierzone.
Potencjał rynków zagranicznych w zestawieniu z konkurencyjnością i średnim kosztem sprowadzenia użytkownika, powinien określać zasadność biznesową. Przeanalizujemy czy tak właśnie jest.
Monitoring sprzedaży i poszukiwanie nowych możliwości na stałe wpisują się w Twoje obowiązki? Nie przegap szansy na audyt!
Dzięki temu, że wypełnisz brief będziemy w stanie lepiej zrozumieć cele strategiczne oraz obecne wyzwania firmy i witryny. Następnie ustalimy zakres, metody i cenę audytu.
Na tym etapie oceniamy rzetelność danych i analizujemy ponad 200 wskaźników odzwierdziedlających efektywność konta reklamowego
Pracujemy nad dokumentem, w którym wskażemy Ci które elementy wymagają poprawy, bazując na najlepszych praktykach Google Ads i doświadczeniu eksperów
Dostarczymy Ci raport w formie dokumentu PDF prezentującego wszystkie pozyskane informacje. Po 3 miesiącach bezpłatnie przeprowadzimy ponowną weryfikację elementów wskazanych do poprawy
Audyt jest przygotowywany przez specjalistów Google Ads i Google Analytics. Do 2018 roku wydaliśmy 17 mln budżetu.
Audyt Google Ads zbudowany jest w oparciu o najlepsze praktyki Google oraz nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii efektywnościowych..
Otrzymasz zestaw wytycznych i rekomendacji, jak poprawić swoje kampanie Google Ads lub konfigurację Google Analytics. \