Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej
W lipcu 2023 roku użytkownicy będą mieli dostęp jedynie do Google Analytics 4, z kolei w starej wersji systemu pozostaną jedynie dane historyczne. „Przesiadka” na czwartą generację najpopularniejszego na świecie narzędzia do analityki danych jest więc nie tyle wyborem, co koniecznością.
W Orange Juice na długo przed premierą GA4 opracowaliśmy metodologię konfiguracji nowej analityki, która sprawdziła się już na setkach kont naszych Klientów. Wiemy jak dostosować analitykę pod cele biznesowe; wiemy jakich błędów unikać; śledzimy aktualizacje wprowadzane w wciąż rozwijającym się narzędziu. Naszym doświadczeniem dzielimy się na naszym blogu, oferując konfigurację GA4, ale nie tylko. Stworzyliśmy bezpłatny audyt Google Analytics 4, który pozwoli ocenić stopień konfiguracji podstawowej Twojej analityki. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoje dane zbierają się prawidłowo, a Ty podejmujesz decyzje właściwe.
Audyt Google Analytics 4 to dokument w formie pisemnej, oceniający 20 elementów konfiguracji podstawowej i kolejne 28 elementów konfiguracji zaawansowanej. Konfiguracja podstawowa ma za zadanie zapewnić Cię o poprawności agregowanych danych. Zgodnie z zasadą Garbage In, Garbage Out sprawdzamy, czy dane są gromadzone w prawidłowy sposób. Z kolei audyt konfiguracji zaawansowanej, pozwoli z większą precyzją śledzić efektywność stron i zapewnić o bezpieczeństwie danych.
Skontaktuj się z namiDowiesz się, czy gromadzone dane są dokładne i wiarygodne
Sprawdzimy czy implementacja narzędzia została przeprowadzona poprawnie
Przeanalizujemy ponad 48 kluczowych punktów konfiguracji podstawowej i zaawansowanej
Ocenimy czy GA4 jest zgodne z obowiązującymi przepisami o ochronie prywatności
Czy sprzedajesz nowe buty wyłącznie w Kołobrzegu, czy używane płyty winylowe w Krakowie przekonaj się, że każdą wielkość sprzedaży można zoptymalizować.
Mimo, że punkty sprzedaży stacjonarnej stanowią większą część przychodu, sprawdź czy kampanie online są rentowne, a ich przenikanie się ze światem offline zmierzone.
Potencjał rynków zagranicznych w zestawieniu z konkurencyjnością i średnim kosztem sprowadzenia użytkownika, powinien określać zasadność biznesową. Przeanalizujemy czy tak właśnie jest.
Monitoring sprzedaży i poszukiwanie nowych możliwości na stałe wpisują się w Twoje obowiązki? Nie przegap szansy na audyt!
Prześlij wypełniony brief co umożliwi nam lepiej zrozumieć strategiczne cele i bieżące wyzwania Twojej firmy i strony internetowej.
Wysyłamy szczegółową instrukcję, która krok po kroku wyjaśnia, jak prawidłowo przydzielić odpowiednie uprawnienia do narzędzi.
W tej fazie dokładnie oceniamy wiarygodność danych oraz analizujemy konkretną grupę wskaźników, które mają kluczowe znaczenie dla efektywności sprzedaży online.
Przedstawimy Ci raport w postaci pliku PDF, który zawierać będzie wszystkie zebrane informacje. Następnie umówimy się na dogodny termin, aby przeprowadzić omówienie audytu przez telefon lub w formie wideokonferencji.
Nasz zespół przeprowadził skuteczne wdrożenie GA4 na różnych sektorach przemysłu. Dzięki temu działamy efektywnie, bezawaryjnie i terminowo, dostarczając kompleksową usługę migracji na nowy model analizy danych.
Audyt Google Analytics został opracowany z uwzględnieniem najbardziej rekomendowanych praktyk ze strony Google oraz opiera się na naszej ekspertyzie w skonfigurowanych konta GA4 do tej pory.
Otrzymasz wynik % ilości zrealizowanych punktów konfiguracji podstawowej i zaawansowanej dzięki czemu będziesz wiedzieć, które konkretnie sekcje wymagają zaangażowania. \
Audyt Google Analytics 4 jest bezpłatny.