Wkrótce Twój Google Analytics Universal przestanie zbierać dane. Przejdź na GA4Dowiedz się więcej
Nauczymy Cię poprawnie mierzyć swój marketing i podejmować trafne decyzje w oparciu o dane.
Prowadzący: Krzysztof Czyżykiewicz,
Łukasz Wnuk
Szkolenia Google Analytics to sposób na prowadzenie skutecznego marketingu i zrozumienie swoich klientów. Praktyczne ćwiczenia krok po kroku w Google Analytics pozwolą zwiększyć efektywność marketingu online.
Na szkoleniach Google Analytics odkryjemy przed Tobą możliwości Google Analytics i jego praktyczne zastosowanie. Jako Certyfikowani Trenerzy Google AdWords i specjaliści Google Analytics pokażemy Ci najlepsze praktyki wiązania analityki z biznesem, przekładające się na jego wzrost. Dowiesz się nie tylko jak działa Google Analytics i jak go skonfigurować, ale także:
Szkolenie Google Analytics to łącznie 14 godzin ćwiczeń wypełnionych praktycznymi przykładami użycia Google Analytics. Zapisz się, jeżeli poszukujesz dużej porcji wiedzy i sprawdzonych rozwiązań online.
Szkolenia Google Analytics to sposób na prowadzenie skutecznego marketingu i zrozumienie swoich klientów. Praktyczne ćwiczenia krok po kroku w Google Analytics pozwolą zwiększyć efektywność marketingu online.
Na szkoleniach Google Analytics odkryjemy przed Tobą możliwości Google Analytics i jego praktyczne zastosowanie. Jako Certyfikowani Trenerzy Google AdWords i specjaliści Google Analytics pokażemy Ci najlepsze praktyki wiązania analityki z biznesem, przekładające się na jego wzrost. Dowiesz się nie tylko jak działa Google Analytics i jak go skonfigurować, ale także:
Szkolenie Google Analytics to łącznie 14 godzin ćwiczeń wypełnionych praktycznymi przykładami użycia Google Analytics. Zapisz się, jeżeli poszukujesz dużej porcji wiedzy i sprawdzonych rozwiązań online.
Prowadzący
Krzysztof Czyżykiewicz
Certyfikowany Trener Google AdWords
Prowadzący
Krzysztof Czyżykiewicz
Certyfikowany Trener Google AdWords
Wprowadzenie do Analityki Internetowej
Definicje, wyzwania i podstawowe pojęcia w Analityce Internetowej
Kluczowe metryki Google Analytics (KPI)
Sposób działania Google Analytics
Instalcja i zarządzanie Google Analytics (praktycznie)
Struktura i konfiguracja Google Analytics (praktycznie)
Filtry, widoki i bezpieczeństwo danych (praktycznie)
Konfiguracja celów i modułu e-commerce (praktycznie)
Analiza raportów użytkowników i źródeł ruchu (praktycznie)
Skuteczność strony www i zaangażowanie użytkowników (praktycznie)
Skuteczność działań marketingowych - sprzedaż vs. mikrokonwersje (praktycznie)
Zakończenie szkolenia i wręczenie Certyfikatów
Strategia Analityki Internetowej
Wiązanie analityki internetowej z biznesem
Zaawansowana segmentacja użytkowników
Remarketing z użciem Google Analytics
Konwersje i analiza ścieżek wielokanałówe użytkowników
Ocena efektywności i automatyzacja raportowania
Adnotacje, puplity nawigacyjne i raporty niestandardowe
Automatyczne powiadomienia i cykliczność raportowania
Zaawansowane modyfikacje kod Google Analytics
Optymalizacja konwersji z użyciem Content Experiments
Narzędzia wspomagające Google Analytics i wprowadzenie do Google Tag Managera
Google Tag Manager i jego praktyczne zastosowania
Zakończenie szkolenia i wręczenie Certyfikatów
Zapisując się na szkolenie oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem szkoleń Orange Juice.