Case study

Pokaż wszystkie () Bez kategorii (5) Juicy Case Studies (3) Orange Breaking News (6)

Przesyłarka

Opis klienta

Przesylarka.pl to serwis zajmujący się porównywaniem usług kurierskich na terenie 26 krajów Unii Europejskiej. Nowoczesna i funkcjonalna platforma pozwala użytkownikowi wybrać najbardziej korzystną ofertę, zapewniając jednocześnie najwyższy standard obsługi. W ciągu 4 lat działalności firma stała się liderem na rynku polskim i europejskim, otwierając kolejne biura i stale poszerzając ofertę.

Wyzwanie jakie
podjeliśmy w tym
przypadku

  • Wypracowanie pożądanego kosztu sprzedaży w kanale AdWords
  • Maksymalizacja wolumenu sprzedaży usług poprzez płatne wyniki wyszukiwania
  • Optymalizacja współczynnika sprzedaży

Wnikliwe przeanalizowanie danych serwisu w Google Analytics, pozwoliło poznać dokładny profil demograficzny grupy docelowej, czego efektem był właściwy dobór narzędzi do realizacji celów. Po 12 miesiącach prowadzenia działań promocyjnych, koszty sprzedaży w kanale AdWords spadły 3-krotnie. Zależności wynikające z efektywnie prowadzonej kampanii w Polsce zostały dostosowane do poszczególnych krajów Unii Europejskiej, czego efektem jest wzrost znaczenia tego kanału sprzedaży. Kampanie AdWords stały się jednym z ważniejszych źródeł pozyskiwania nowych klientów.

Realizacja projektu

Przesyłarka.pl współpracuje z Orange Juice od sierpnia 2014 roku. Firma udowodniła, że ma ogromną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu kampanii AdWords i optymalizowaniu jej głównych wskaźników. Współpraca z Orange Juice wprost przekłada się na wzrost naszego biznesu przy jednoczesnym zmniejszaniu kosztu konwersji.

Katarzyna Maziak
Dyrektor Zarządzający Efero sp. z o.o. sp.k.

Efekty

Wnikliwe przeanalizowanie danych serwisu w Google Analytics, pozwoliło poznać dokładny profil osobowy grupy docelowej, czego efektem był właściwy dobór narzędzi do realizacji celów. Po 12 miesiącach prowadzenia działań promocyjnych, Przesyłarka.pl osiągnęła 4 krotnie niższy koszt sprzedaży zamówienia niż zakładała. Zależności wynikające z efektywnie prowadzonej kampanii w Polsce zostały dostosowane do zagranicy czego efektem jest wzrost znaczenia tego kanału sprzedaży. Kampanie AdWords stały się najważniejszym źródłem pozyskiwania nowych klientów.

Efekty jakie uzyskaliśmy

+309,78% wzrost liczby
zrealizowanych zamówień

+75,25% obniżenie
kosztu sprzedaży

+56,88% obniżenie
współczynnika sprzedaży

+47% wzrost współczynnika
klikalności w reklamę CTR