Case study

Pokaż wszystkie () Biznes i Reklama (5) Juicy Case Studies (3) Orange Breaking News (6)

Przesyłarka

Opis klienta

Przesylarka.pl to serwis zajmujący się porównywaniem usług kurierskich na terenie 26 krajów Unii Europejskiej. Nowoczesna i funkcjonalna platforma pozwala użytkownikowi wybrać najbardziej korzystną ofertę, zapewniając jednocześnie najwyższy standard obsługi. W ciągu 4 lat działalności firma stała się liderem na rynku polskim i europejskim, otwierając kolejne biura i stale poszerzając ofertę.

Wyzwanie jakie
podjeliśmy w tym
przypadku

  • Wypracowanie pożądanego kosztu sprzedaży w kanale AdWords
  • Maksymalizacja wolumenu sprzedaży usług poprzez płatne wyniki wyszukiwania
  • Optymalizacja współczynnika sprzedaży

Wnikliwe przeanalizowanie danych serwisu w Google Analytics, pozwoliło poznać dokładny profil demograficzny grupy docelowej, czego efektem był właściwy dobór narzędzi do realizacji celów. Po 12 miesiącach prowadzenia działań promocyjnych, koszty sprzedaży w kanale AdWords spadły 3-krotnie. Zależności wynikające z efektywnie prowadzonej kampanii w Polsce zostały dostosowane do poszczególnych krajów Unii Europejskiej, czego efektem jest wzrost znaczenia tego kanału sprzedaży. Kampanie AdWords stały się jednym z ważniejszych źródeł pozyskiwania nowych klientów.

Realizacja projektu

Przesyłarka.pl współpracuje z Orange Juice od sierpnia 2014 roku. Firma udowodniła, że ma ogromną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu kampanii AdWords i optymalizowaniu jej głównych wskaźników. Współpraca z Orange Juice wprost przekłada się na wzrost naszego biznesu przy jednoczesnym zmniejszaniu kosztu konwersji.

Katarzyna Maziak
Dyrektor Zarządzający Efero sp. z o.o. sp.k.

Efekty

Wnikliwe przeanalizowanie danych serwisu w Google Analytics, pozwoliło poznać dokładny profil osobowy grupy docelowej, czego efektem był właściwy dobór narzędzi do realizacji celów. Po 12 miesiącach prowadzenia działań promocyjnych, Przesyłarka.pl osiągnęła 4 krotnie niższy koszt sprzedaży zamówienia niż zakładała. Zależności wynikające z efektywnie prowadzonej kampanii w Polsce zostały dostosowane do zagranicy czego efektem jest wzrost znaczenia tego kanału sprzedaży. Kampanie AdWords stały się najważniejszym źródłem pozyskiwania nowych klientów.

Efekty jakie uzyskaliśmy

+309,78% wzrost liczby
zrealizowanych zamówień

+75,25% obniżenie
kosztu sprzedaży

+56,88% obniżenie
współczynnika sprzedaży

+47% wzrost współczynnika
klikalności w reklamę CTR