Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej
Nagłe spadki w wynikach, przejmowanie konta po byłym pracowniku lub agencji czy brak wystarczającego doświadczenia – to tylko niektóre sytuacje, kiedy warto wykonać audyt Google Ads. Dokument pozwoli ci znaleźć ewentualne błędy oraz wskaże kierunek dalszych działań. Dzięki pomocy naszych specjalistów możesz w krótkim czasie zoptymalizować prowadzone kampanie, zwiększyć ruch i osiągnąć cele biznesowe. Otrzymasz od nas dokładne informacje, gdzie zostały popełnione błędy, ale też wskazówki, jak postępować w przyszłości.
Audyt Google Ads to dokument w formie pisemnej, w którym zostają poruszone trzy obszary. Pierwszy z nich to poprawność agregowanych danych. Zgodnie z zasadą Garbage In, Garbage Out sprawdzamy, czy dane są gromadzone w prawidłowy sposób. Tylko na podstawie rzetelnie pozyskanych informacji można bowiem formułować trafne wnioski. Drugi obszar audytu Google Ads to ocena skuteczności sprzedażowej www w oparciu o cele. W tej części odpowiadamy na takie pytania jak: Czy budżet zostaje w pełni wykorzystany? Czy da się obniżyć stawki CPC (za klik)? Czy cele kampanii są realizowane? Czy słowa kluczowe są dobrane odpowiednio, a reklamy utworzone poprawnie? Na tym etapie szukamy zarówno słabych, jak i mocnych stron dotychczasowych działań Google Ads. W trzeciej części audytu Google Ads zamieszczamy rekomendacje, które pozwalają wyeliminować wszelkie błędy i w pełni wykorzystać potencjał tych elementów kampanii, które przynoszą najlepsze rezultaty.
Audyt Google Ads podpowie Ci krok po kroku, co należy zrobić, aby kampanie reklamowe były bardziej efektywne. Weryfikowane przez nas obszary to m.in.:
Sprawdzimy czy decyzje operacyjne podejmowane są o właściwe dane
Dowiesz się, które działania są rentowne, a które wymagają optymalizacji
Przeanalizujemy ponad 200 czynników i ustawień wpływających na jakość konta reklamowego
Ocenimy skuteczność tekstów prezentowanych w reklamach tekstowych i graficznych
Czy sprzedajesz nowe buty wyłącznie w Kołobrzegu, czy używane płyty winylowe w Krakowie przekonaj się, że każdą wielkość sprzedaży można zoptymalizować.
Mimo, że punkty sprzedaży stacjonarnej stanowią większą część przychodu, sprawdź czy kampanie online są rentowne, a ich przenikanie się ze światem offline zmierzone.
Potencjał rynków zagranicznych w zestawieniu z konkurencyjnością i średnim kosztem sprowadzenia użytkownika, powinien określać zasadność biznesową. Przeanalizujemy czy tak właśnie jest.
Monitoring sprzedaży i poszukiwanie nowych możliwości na stałe wpisują się w Twoje obowiązki? Nie przegap szansy na audyt!
Dzięki temu, że wypełnisz brief będziemy w stanie lepiej zrozumieć cele strategiczne oraz obecne wyzwania firmy i witryny. Następnie ustalimy zakres, metody i cenę audytu.
Na tym etapie oceniamy rzetelność danych i analizujemy ponad 200 wskaźników odzwierdziedlających efektywność konta reklamowego
Pracujemy nad dokumentem, w którym wskażemy Ci które elementy wymagają poprawy, bazując na najlepszych praktykach Google Ads i doświadczeniu eksperów
Dostarczymy Ci raport w formie dokumentu PDF prezentującego wszystkie pozyskane informacje. Po 3 miesiącach bezpłatnie przeprowadzimy ponowną weryfikację elementów wskazanych do poprawy
Audyt jest przygotowywany przez specjalistów Google Ads i Google Analytics. Do 2018 roku wydaliśmy 17 mln budżetu.
Audyt Google Ads zbudowany jest w oparciu o najlepsze praktyki Google oraz nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii efektywnościowych..
Otrzymasz zestaw wytycznych i rekomendacji, jak poprawić swoje kampanie Google Ads lub konfigurację Google Analytics. \
Google Ads to nie tylko reklama w wyszukiwarce Google. Istnieje wiele sposobów, żeby dotrzeć z ofertą do Twoich klientów. Przykuwające wzrok reklamy banerowe w sieci reklamowej (Onet, WP i tysiące innych), angażujące filmy na YouTube, reklama Gmail i remarketing mają za zadanie zainteresować Twoich odbiorców. Wszystkie elementy należy wziąć pod uwagę układając plan promocji Twojej firmy.
Reklama Google Ads obejmuje:
Zdecydowanie tak. Reklama Google Ads jest dla każdego. To najszybszy sposób na spotkanie swojego klienta zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Z serwisów znajdujących się w sieci Google korzysta zdecydowana większość internautów. Z pewnością robią to także Twoi przyszli klienci.
Popyt w internecie jest nieograniczony. Kluczową kwestią jest strategia dotarcia do użytkowników, a więc kupienie uwagi klientów w odpowiednim momencie, w którym myślą o Twoim produkcie.
Na szczęście internet to nie baner przy drodze, tutaj wszystko można zmierzyć i wyrazić przy pomocy liczb oraz sukcesu sprzedażowego. Dzielimy się wiedzą, dlatego możesz oczekiwać pełnego wglądu w swoje działania (statystyki) i jasnych informacji, jaka jest skuteczność działań, które dla Ciebie realizujemy.
Opieramy się na kampaniach realizujących konkretne cele sprzedażowe (konwersje). Mogą to być odwiedziny na danej podstronie, kontakt telefoniczny, mailowy czy też zakup określonego produktu. Twój realny sukces sprzedażowy to podstawa naszych działań.
Są dwie składowe Twojej reklamy w Google: budżet reklamowy i wynagrodzenie za naszą pracę.
Wykonujemy wszystkie działania związane z reklamą Google Ads, i analityką internetową. Przeprowadzimy dla Ciebie niezbędne konfiguracje, stworzymy skuteczne kampanie i komunikację. Dodatkowo codziennie odbieramy telefon od 8 do 16, jest też czas na wspólną kawę.
Obsługa kampanii Google Ads obejmuje:
Każdy, kto zdecyduje się na współpracę z nami, otrzymuje od razu pakiet dodatkowych usług o łącznej wartości 3500 zł. Zależy nam na Twoim sukcesie, dlatego wychodzimy poza schematy i dajemy Ci nasze najlepsze rozwiązania. W skład pakietu wchodzi:
Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.
Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 17 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż. Szkolimy z zakresu Google Ads & Google Analytics, a znak Google Partner Premium to potwierdzenie, że dostarczamy efektywne rozwiązania od Google na najwyższym poziomie.
Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.
Cena audytu zależy od Twoich wymagań i części, z których będzie się składał przekazywany Ci dokument. Jeśli wykorzystujesz Google Ads wyłącznie do celów pozyskiwania użytkowników z wyszukiwarki, cena audytu będzie zdecydowanie niższa w porównaniu do kompleksowego Audytu Google Ads uwzględniającego reklamę tekstową w wyszukiwarce, reklamę produktową, reklamę video, reklamę gmail, reklamę remarketingową i tą wyświetlaną w sieci reklamowej.