Szablon Łukasza

Lepiej wykorzystuj budżet reklamowy. Sprawdź, dlaczego warto wykonać audyt Google Ads 

Nagłe spadki w wynikach, przejmowanie konta po byłym pracowniku lub agencji czy brak wystarczającego doświadczenia – to tylko niektóre sytuacje, kiedy warto wykonać audyt Google Ads. Dokument pozwoli ci znaleźć ewentualne błędy oraz wskaże kierunek dalszych działań. Dzięki pomocy naszych specjalistów możesz w krótkim czasie zoptymalizować prowadzone kampanie, zwiększyć ruch i osiągnąć cele biznesowe. Otrzymasz od nas dokładne informacje, gdzie zostały popełnione błędy, ale też wskazówki, jak postępować w przyszłości. 

Audyt Google Ads to dokument w formie pisemnej, w którym zostają poruszone trzy obszary. Pierwszy z nich to poprawność agregowanych danych. Zgodnie z zasadą Garbage In, Garbage Out sprawdzamy, czy dane są gromadzone w prawidłowy sposób. Tylko na podstawie rzetelnie pozyskanych informacji można bowiem formułować trafne wnioski. Drugi obszar audytu Google Ads to ocena skuteczności sprzedażowej www w oparciu o cele. W tej części odpowiadamy na takie pytania jak: Czy budżet zostaje w pełni wykorzystany? Czy da się obniżyć stawki CPC (za klik)? Czy cele kampanii są realizowane? Czy słowa kluczowe są dobrane odpowiednio, a reklamy utworzone poprawnie? Na tym etapie szukamy zarówno słabych, jak i mocnych stron dotychczasowych działań Google Ads. W trzeciej części audytu Google Ads zamieszczamy rekomendacje, które pozwalają wyeliminować wszelkie błędy i w pełni wykorzystać potencjał tych elementów kampanii, które przynoszą najlepsze rezultaty. 

Audyt Google Ads podpowie Ci krok po kroku, co należy zrobić, aby kampanie reklamowe były bardziej efektywne. Weryfikowane przez nas obszary to m.in.: 

  • Ustawienia konta oraz poprawność agregowanych danych. Audyt rozpoczynamy od podstaw: sprawdzamy, czy konto jest dobrze połączone z Google Analytics oraz gdzie wyświetlają się reklamy. Wryfikujemy też, czy dane zostają zbierane prawidłowo.
  • Stosowanie podziału kampanii zdodnie z KPI. Na tym etapie weryfikujemy, czy kampanie realizują zakładane przez Ciebie cele biznesowe.  
  • Struktura grupy reklam. Chcemy wiedzieć, czy grupy reklam są dobrze przypisane do słów kluczowych oraz ile reklam znajduje się w danej grupie. Zazwyczaj grupy reklam są zbyt ogólne, dlatego staramy się je maksymalnie uszczegółowić.    
  • Słowa kluczowe. Jeden z ważniejszych etapów audytu Google Ads. To właśnie nawet drobna zmiana w zakresie słów kluczowych może w krótkim czasie przełożyć się na lepsze wyniki kampanii. Zweryfikujemy trafność słów kluczowych, sprawdzimy, czy są dopasowane do treści strony, zajmiemy się także wykluczeniem tych fraz, które powodują, że reklamy wyświetlają się w niewłaściwy sposób. 
  • Treść reklam. Kiedy ustalimy, w jaki sposób wyświetlają się reklamy, przejdziemy do weryfikacji ich treści. Być może stosujesz w reklamach zbyt mało call to action, czyli zwrotów zachęcających użytkowników do podjęcia konkretnego działania. Częstym problemem są też błędne rozszerzenia (lub ich brak) oraz zbyt mała wartość informacyjna reklam.
  • Dostosowanie budżetu kampanii. Upewniamy się, czy podział na narzędzia jest optymalny i wskazujemy konkretne działania, dzięki którym możesz obniżyć koszt pozyskania użytkownika. 

Skontaktuj się z nami

Co możesz od nas otrzymać?

Wiarygodność danych

Wiarygodność danych

Sprawdzimy czy decyzje operacyjne podejmowane są o właściwe dane

Ocena działań sprzedażowych

Ocena działań sprzedażowych

Dowiesz się, które działania są rentowne, a które wymagają optymalizacji

Audyt konfiguracji kampanii

Audyt konfiguracji kampanii

Przeanalizujemy ponad 200 czynników i ustawień wpływających na jakość konta reklamowego

Analiza komunikacji

Analiza komunikacji

Ocenimy skuteczność tekstów prezentowanych w reklamach tekstowych i graficznych

Co możesz od nas otrzymać?

Co o nas mówią?

Rekomenduje audyt Google Ads szczególnie przedsiębiorcom, którzy w swoich strukturach zatrudniają specjalistów realizujących działania marketingu internetowego oraz szukają niezależnego źródła oceny zarządzania i możliwości wykorzystania potencjału kampanii Google Ads.

Audyt Google Ads jest niewątpliwie najważniejszym dokumentem weryfikującym skuteczność ważnego dla nas źródła ruchu. Analizie poddawanych są setki wskaźników i parametrów konta Google Ads, składających się na ogólną ocenę możliwą do monitorowania. Szczegółowa segmentacja typów kampanii oraz opis rekomendacji uwzględniających najlepsze praktyki Google jak i doświadczenie Orange Juice, skutkują praktyczną lista zadań operacyjnych, gotowych do wdrożenia. 

Maciej Zych
dyrektor e-commerce

Naszym celem była reklama, która wypromuje Kancelarię Profit na rynku wrocławskim. Efekt który uzyskaliśmy dzięki współpracy z OJ przerósł nasze oczekiwania. Propozycja kompleksowych działań oraz fachowa ich realizacja przełożyły się na wzrost rozpoznawalności Profitu na rynku lokalnym oraz zwiększenie ilości klientów naszej kancelarii podatkowej.

Mateusz Lewicki,
Prezes Zarządu Profit Sp. z o.o.

Od początku naszej współpracy obserwujemy (…) zaangażowanie specjalistów Orange Juice w prowadzone działania reklamowe. (…) Prowadzenie rekrutacji na studia na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, mimo corocznego spadku liczby maturzystów w Polsce, zakończyło się sukcesem i lepszym wynikiem niż w latach ubiegłych. (…) Dużo informacji zwrotnej, szybka reakcja i poszukiwanie rozwiązań w celu zwiększenia naboru i rejestracji. Rekomendujemy Orange Juice jako właściwego partnera biznesowego do realizacji kampanii online

Paulina Boroń-Kacperek,
Dyrektor Biura Rekrutacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

Orange Juice to przede wszystkim świetni zaangażowani ludzie. Dobry kontakt i zrozumienie celów towarzyszy nam od samego początku współpracy. To wszystko składa się na skuteczną promocję w Google. Polecam.

Grzegorz Szymański,
Współwłaściciel hurtowniaprzemyslowa.pl

Orange Juice to świetna ekipa i prawdziwi eksperci audytu stron. Dzięki temu, że przetestowali na naszej platformie wszystkie możliwe scenariusze zachowań oraz sprawdzili funkcje użyteczności, a następnie przedstawili bardzo dobrze przygotowaną syntezę wszystkich wniosków analitycznych, my mogliśmy dopracować detale.

Kamil Paśko,
Właściciel LepszaPraca.pl

Audyt Google Analytics przeprowadzony przez Orange Juice to prawdziwa kopalnia wiedzy – pozwolił nam znaleźć luki w naszej analityce internetowej i rozwinąć działania sprzedażowe oparte o konkretne dane. Polecam Orange Juice z czystym sumieniem.

Michał Mazur,
Dyrektor ds. Komunikacji i Promocji Śląsk Wrocław

Współpraca z Orange Juice to czysta przyjemność! Bieżący i sprawny kontakt, a do tego ogromne zaangażowanie w sukces klienta. Z czystym sumieniem mogę polecić tę firmę.

Wiola Kurpiella,
Event Manager Bieg Firmowy

Polecam współpracę z firmą Orange Juice. Szkolenia i warsztaty z Google AdWords pozwalają zorientować się w temacie początkującym i podciągnąć bardziej zaawansowanym. Kampanie zrealizowane przy pomocy teamu Orange Juice szybko zdynamizowały sprzedaż internetową na rynku polskim. Podwojenie obrotów w ciągu roku? Tak, to możliwe z Orange Juice.

Piotr Nowicki,
Country Manager Poland, Rosebikes

W trakcie realizacji kursów Orange Juice, stosuje skuteczne i innowacyjne techniki treningowe, pozwalające poznać środowisko narzędzi Google w praktyce […]. Podsumowując, możemy zarekomendować Orange Juice jako godnego zaufania partnera w realizacji profesjonalnych szkoleń biznesowych.

Dr inż. Dorota Kwiatkowska-Ciotucha,
Kierownik Działu Obsługi Projektów Rozwojowych, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Zobacz referencje

Komu dedykowany jest audyt?

  • Lokalnym sklepom e-commerce

Czy sprzedajesz nowe buty wyłącznie w Kołobrzegu, czy używane płyty winylowe w Krakowie przekonaj się, że każdą wielkość sprzedaży można zoptymalizować.

  • Ogólnopolskiej sieci sprzedaży

Mimo, że punkty sprzedaży stacjonarnej stanowią większą część przychodu, sprawdź czy kampanie online są rentowne, a ich przenikanie się ze światem offline zmierzone.

  • Firmom eksportującym produkty

Potencjał rynków zagranicznych w zestawieniu z konkurencyjnością i średnim kosztem sprowadzenia użytkownika, powinien określać zasadność biznesową. Przeanalizujemy czy tak właśnie jest.

  • Menedżerom sprzedaży

Monitoring sprzedaży i poszukiwanie nowych możliwości na stałe wpisują się w Twoje obowiązki? Nie przegap szansy na audyt!

Jak wygląda proces?

Brief i wycena

Brief i wycena

Dzięki temu, że wypełnisz brief będziemy w stanie lepiej zrozumieć cele strategiczne oraz obecne wyzwania firmy i witryny. Następnie ustalimy zakres, metody i cenę audytu.

Praca nad audytem Google Ads

Praca nad audytem Google Ads

Na tym etapie oceniamy rzetelność danych i analizujemy ponad 200 wskaźników odzwierdziedlających efektywność konta reklamowego

Przygotowanie rekomendacji

Przygotowanie rekomendacji

Pracujemy nad dokumentem, w którym wskażemy Ci które elementy wymagają poprawy, bazując na najlepszych praktykach Google Ads i doświadczeniu eksperów

Prezentacja dokumentu

Prezentacja dokumentu

Dostarczymy Ci raport w formie dokumentu PDF prezentującego wszystkie pozyskane informacje. Po 3 miesiącach bezpłatnie przeprowadzimy ponowną weryfikację elementów wskazanych do poprawy

  • Audyt Google Ads powstaje na bazie doświadczenie

    Audyt jest przygotowywany przez specjalistów Google Ads i Google Analytics. Do 2018 roku wydaliśmy 17 mln budżetu.

  • Wykorzystuje najlepsze praktyki Google

    Audyt Google Ads zbudowany jest w oparciu o najlepsze praktyki Google oraz nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii efektywnościowych..

  • Zawiera konkretne wskazówki

    Otrzymasz zestaw wytycznych i rekomendacji, jak poprawić swoje kampanie Google Ads lub konfigurację Google Analytics. \

Skontaktuj się z nami

Jak wygląda Audyt Google Ads?

CZY GOOGLE ADS TO TYLKO REKLAMY W WYSZUKIWARCE?

Google Ads to nie tylko reklama w wyszukiwarce Google. Istnieje wiele sposobów, żeby dotrzeć z ofertą do Twoich  klientów. Przykuwające wzrok reklamy banerowe w sieci reklamowej (Onet, WP i tysiące innych), angażujące filmy na YouTube, reklama Gmail i remarketing mają za zadanie zainteresować Twoich odbiorców. Wszystkie elementy należy wziąć pod uwagę układając plan promocji Twojej firmy.

Reklama Google Ads obejmuje:

  • reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google.pl,
  • reklamy produktowe w wyszukiwarce Zakupy Google,
  • reklamy banerowe w sieci reklamowej,
  • reklamę video na YouTube,
  • reklamę w Gmailu,
  • remarketing dostępny na wszystkich platformach.

CZY GOOGLE ADS JEST DLA MNIE?

Zdecydowanie tak. Reklama Google Ads jest dla każdego. To najszybszy sposób na spotkanie swojego klienta zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Z serwisów znajdujących się w sieci Google korzysta zdecydowana większość internautów. Z pewnością robią to także Twoi przyszli klienci.

Popyt w internecie jest nieograniczony. Kluczową kwestią jest strategia dotarcia do użytkowników, a więc kupienie uwagi klientów w odpowiednim momencie, w którym myślą o Twoim produkcie.

JAKICH WYNIKÓW MOGĘ OCZEKIWAĆ?

Na szczęście internet to nie baner przy drodze, tutaj wszystko można zmierzyć i wyrazić przy pomocy liczb oraz sukcesu sprzedażowego. Dzielimy się wiedzą, dlatego możesz oczekiwać pełnego wglądu w swoje działania (statystyki) i jasnych informacji, jaka jest skuteczność działań, które dla Ciebie realizujemy.

Opieramy się na kampaniach realizujących konkretne cele sprzedażowe (konwersje). Mogą to być odwiedziny na danej podstronie, kontakt telefoniczny, mailowy czy też zakup określonego produktu. Twój realny sukces sprzedażowy to podstawa naszych działań.

ILE TO KOSZTUJE?

Są dwie składowe Twojej reklamy w Google: budżet reklamowy i wynagrodzenie za naszą pracę.

  • Budżet reklamowy – w Google Ads płacisz firmie Google za kliknięcia, więc Twój minimalny budżet może zacząć się już od 1 zł. Rekomendujemy, by budżet reklamowy przeznaczany na kliknięcia Google, nie był mniejszy niż 2000 zł. To suma, która może przynieść widoczne zmiany w Twoim biznesie.
  • Wynagrodzenie Orange Juice – zależne jest od stopnia skomplikowania kampanii i pracy, którą musimy dla Ciebie wykonać. Wszystko zależy od strategii i uzgodnionych warunków współpracy.

JAKI JEST ZAKRES DZIAŁAŃ ORANGE JUICE?

Wykonujemy wszystkie działania związane z reklamą Google Ads, i analityką internetową. Przeprowadzimy dla Ciebie  niezbędne konfiguracje, stworzymy skuteczne kampanie i komunikację. Dodatkowo codziennie odbieramy telefon od 8 do 16, jest też czas na wspólną kawę.

Obsługa kampanii Google Ads obejmuje:

  • stworzenie konta reklamowego i konfigurację niezbędnych narzędzi,
  • stworzenie propozycji skutecznych słów kluczowych,
  • stworzenie propozycji reklam tekstowych i graficznych,
  • cykliczną optymalizację kampanii ukierunkowaną na efekt,
  • wyznaczanie nowych kierunków kampanii,
  • bieżący konsulting zmian,
  • comiesięczne raportowanie wyników oparte o cele.

KTO OTRZYMUJE PAKIET STARTOWY O WARTOŚCI 3500 ZŁ?

Każdy, kto zdecyduje się na współpracę z nami, otrzymuje od razu pakiet dodatkowych usług o łącznej wartości 3500 zł. Zależy nam na Twoim sukcesie, dlatego wychodzimy poza schematy i dajemy Ci nasze najlepsze rozwiązania. W skład pakietu wchodzi:

  • audyt Google Analytics o wartości 2000 zł netto,
  • dodatkowe 350 zł netto na reklamę w drugim miesiącu działań przy nowym koncie Google Ads,
  • rekomendacje wdrożeniowe niezbędnych narzędzi podnoszących jakość witryny.

DLACZEGO Z ORANGE JUICE?

Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.

Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 17 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż. Szkolimy z zakresu Google Ads & Google Analytics, a znak Google Partner Premium to potwierdzenie, że dostarczamy efektywne rozwiązania od Google na najwyższym poziomie.

Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.

Ile to kosztuje?

Cena audytu zależy od Twoich wymagań i części, z których będzie się składał przekazywany Ci dokument. Jeśli wykorzystujesz Google Ads wyłącznie do celów pozyskiwania użytkowników z wyszukiwarki, cena audytu będzie zdecydowanie niższa w porównaniu do kompleksowego Audytu Google Ads uwzględniającego reklamę tekstową w wyszukiwarce, reklamę produktową, reklamę video, reklamę gmail, reklamę remarketingową i tą wyświetlaną w sieci reklamowej.

Skontaktuj się z nami


    *pola obowiązkowe

    Dziękujemy za Twoją wiadomość!

    Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

    orange-juice-growth-agency-audyt-google-ads-agencja-sem