Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej

Pokaż wszystkie () Juice w wolnych chwilach (23) Juicy Case Studies (9) Orange Breaking News (51)

11/03/2022

Reklama TV vs On-line

Lepiej inwestować w reklamę on-line, czy telewizyjną? Jakie trendy panują obecnie na rynku i gdzie warto lokować środki reklamowe? Więcej na ten temat, zdradzamy w artykule.

W pierwszej części naszego e-booka pisaliśmy o tym, że przyswajanie tekstów wizualnych, a w szczególności wideo jest dla nas najłatwiejsze. W drugiej części możemy rozpocząć dywagacje na temat reklamy. 

Jaka ma ona być i gdzie ją można umiejscowić? Gdy nie było jeszcze możliwości reklamowania się w sieci, klipy reklamowe można było zobaczyć tylko w telewizji pomiędzy programami. Dzisiaj, kiedy już możemy połączyć się z Internetem, mamy więcej możliwości.

Ale nasuwa się nam jedno pytanie:
Czy lepiej zainwestować w reklamę wideo w TV czy on-line?

Aby o tym zdecydować, należy wziąc pod uwagę, takie aspekty, jak:

  • Rodzaj odbioru
  • Możliwość targetowania
  • Opcje analityki
  • Koszt reklamy
  • Możliwości reklamowe

Który kanał reklam staje się popularniejszy, a który powoli przestaje być opłacalny? Przeczytajcie w naszym e-booku! Zachęcamy Was do zapisu do naszego NEWSLETTERA. W prezencie otrzymacie e-booka 🙂 

Bądź na bieżąco

Zastanawiasz się jak prowadzić działania online przynoszące przychody?

Skontaktuj się z nami
Bądź na bieżąco
reklama-tv-vs-on-line