W pierwszej części naszego e-booka pisaliśmy o tym, że przyswajanie tekstów wizualnych, a w szczególności wideo jest dla nas najłatwiejsze. W drugiej części możemy rozpocząć dywagacje na temat reklamy.
Jaka ma ona być i gdzie ją można umiejscowić? Gdy nie było jeszcze możliwości reklamowania się w sieci, klipy reklamowe można było zobaczyć tylko w telewizji pomiędzy programami. Dzisiaj, kiedy już możemy połączyć się z Internetem, mamy więcej możliwości.
Ale nasuwa się nam jedno pytanie:
Czy lepiej zainwestować w reklamę wideo w TV czy on-line?
Aby o tym zdecydować, należy wziąc pod uwagę, takie aspekty, jak:
- Rodzaj odbioru
- Możliwość targetowania
- Opcje analityki
- Koszt reklamy
- Możliwości reklamowe
Który kanał reklam staje się popularniejszy, a który powoli przestaje być opłacalny? Przeczytajcie w naszym e-booku! Zachęcamy Was do zapisu do naszego NEWSLETTERA. W prezencie otrzymacie e-booka 🙂