Najbliższe szkolenie Google Analytics: 10-11 grudnia 2019 r.Dowiedz się więcej

Pokaż wszystkie () Juice w wolnych chwilach (15) Juicy Case Studies (4) Orange Breaking News (22)

Masthead dostępny dla wszystkich?

26/07/2019

Masthead, czyli format reklamy na głównej stronie YouTube, rozliczany do tej pory za cały dzień wyświetlania, doczeka się możliwości rozliczenia za tysiąc wyświetleń (CPM). Dodatkowo będzie można dostosowywać jacy odbiorcy mogą zobaczyć reklamę

Do tej pory jedynym sposobem na zakup reklamy masthead (u góry strony głównej) było wykupienie całego dnia wyświetlanej reklamy wszystkim użytkownikom. Oznacza to, że każdy, kto odwiedzi YouTube w danym dniu, zobaczy daną reklamę. Ta opcja nadal będzie dostępna. Jednak koszt takiej reklamy sprawia, że opcja ta jest niedostępna dla większości reklamodawców.

Google testowało tę opcję w formie beta już od lutego tego roku, natomiast w zeszłym tygodniu ta informacja została opublikowana już oficjalnie.

Przy zakupie tej reklamy na cały dzień nie otrzymujemy możliwości kierowania na konkretnych odbiorców. Jest ona pokazywana wszystkim. Może to powodować sytuacje, kiedy zainteresowanie daną reklamą będzie bardzo niskie, ponieważ ludzie nie będą nawet zainteresowani daną usługą.

Google testowało tę opcję w formie beta już od lutego tego roku, natomiast w zeszłym tygodniu ta informacja została opublikowana już oficjalnie.

Bądź na bieżąco

Zastanawiasz się jak prowadzić działania online przynoszące przychody?

Skontaktuj się z nami
Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

i pobierz darmowy e-book

*pole obowiązkowe

Juicy Case Studies

Współpraca z Mennicą Wrocławską – zwiększanie świadomości w temacie form lokowania kapitału

Zobacz case study
Zapisz się do newslettera