Do tej pory jedynym sposobem na zakup reklamy masthead (u góry strony głównej) było wykupienie całego dnia wyświetlanej reklamy wszystkim użytkownikom. Oznacza to, że każdy, kto odwiedzi YouTube w danym dniu, zobaczy daną reklamę. Ta opcja nadal będzie dostępna. Jednak koszt takiej reklamy sprawia, że opcja ta jest niedostępna dla większości reklamodawców.
Google testowało tę opcję w formie beta już od lutego tego roku, natomiast w zeszłym tygodniu ta informacja została opublikowana już oficjalnie.
Przy zakupie tej reklamy na cały dzień nie otrzymujemy możliwości kierowania na konkretnych odbiorców. Jest ona pokazywana wszystkim. Może to powodować sytuacje, kiedy zainteresowanie daną reklamą będzie bardzo niskie, ponieważ ludzie nie będą nawet zainteresowani daną usługą.
Google testowało tę opcję w formie beta już od lutego tego roku, natomiast w zeszłym tygodniu ta informacja została opublikowana już oficjalnie.