Pokaż wszystkie () Juice w wolnych chwilach (23) Juicy Case Studies (9) Orange Breaking News (51)

02/06/2022

Orange Juice #idzienowe

Orange Juice z nową identyfikacją wizualną. Zmieniamy się dla was!

Po wielu tygodniach intensywnych prac nareszcie możemy wam zaprezentować nowe logo Orange Juice. To dopiero pierwszy krok zmian, ale kierunek jest jasny. Jako doświadczony zespół marketingowy i wsparcia sprzedaży pogłębiamy naszą specjalizację w rozwiązaniach generujących przychody naszym klientom. Stawiamy szczególny nacisk na dalszy rozwój działań data-driven & business intelligence, działaniach audytowych & konsultingowych dla klientów w Polsce i zagranicą. To nasz kierunek na przyszłość. Zmiana komunikacji wizualnej idzie w parze z szeregiem innowacji, jakie wprowadzamy wewnątrz firmy. Wszystko po to, aby działać jeszcze bardziej efektywnie. 

Głównym elementem dotychczasowego logo Orange Juice był zielony liść z umieszczoną wewnątrz strzałką. Użyta typografia była klasyczna i wyróżniała się głównie dzięki zastosowanej kolorystyce. Strzałka skierowana ku górze nawiązywała bezpośrednio do nadrzędnego celu naszej działalności – chcemy dostarczać ponadprzeciętne wyniki naszym klientom. Skąd więc pomysł na rebranding i jakich zmian możecie się jeszcze spodziewać?

Wyciskamy dane do ostatniej kropli:

W Orange Juice stawiamy na partnerskie relacje, indywidualne podejście do każdego projektu, ale co najważniejsze – skuteczne działanie. Chcemy, aby dzięki nam zarówno te małe, jak i wielkie biznesy rozwijały się dynamicznie oraz szybko osiągały wyznaczone cele. Dotychczas w naszej komunikacji nie nawiązaliśmy do samej nazwy, a przecież sok pomarańczowy jest prawdziwą bombą witaminową, która orzeźwia i dodaje sił. Dokładnie tak jak my! Dzięki prawidłowo zaimplementowanej analityce oraz płatnym kampaniom Google, Facebook czy YouTube firmy mogą efektywnie realizować przyjętą strategię oraz umacniać swoją pozycję na rynku. 

Nowe logo Orange Juice bezpośrednio odwołuje się do nazwy firmy. Litera „O” przypomina pomarańczę, z kolei „U” jest jak szklanka, do której kapie sok. Sygnet w postaci litery „O” z kroplą jest częścią logotypu. Zyskaliśmy więc przejrzysty symbol, który mamy nadzieję będziecie już niedługo kojarzyć z naszą agencją. Istotną rolę w zmienionej identyfikacji wizualnej odgrywają kolory i zastosowany font. Zdecydowaliśmy się na wyrazisty, intensywny pomarańcz oraz geometryczne, bezszeryfowe litery. Logo jest czytelne, minimalistyczne i mocno osadzone w bieżących trendach. 


Rebranding jest dla nas nowym otwarciem „na zewnątrz”, ale pracujemy też intensywnie nad zmianami wewnątrz organizacji. Udoskonalamy dotychczasowe procesy, wykorzystujemy innowacyjne rozwiązania, powiększamy zespół. Chcemy was pozytywnie zaskakiwać i wyprzedzać konkurencję. Wybieramy działania jakościowe i dbamy o to, aby każdy klient otrzymał od nas właściwe wsparcie w rozwijaniu swojego biznesu. 

Nowe logo zobaczycie na naszej stronie internetowej, profilach w social mediach, ale też stopkach mailowych naszych pracowników oraz wizytówkach. Za przeprowadzone zmiany odpowiada wrocławska agencja brandingowa Cięty Język

Bądź na bieżąco

Zastanawiasz się jak prowadzić działania online przynoszące przychody?

Skontaktuj się z nami
Bądź na bieżąco
orange-juice-idzienowe-orange-juice-praktyczne-strategie-obecnoci-w-internecie-marketing-internetowy-orange-jucie-to-wicej-ni-agencja-google-szkolenia-analityka-ux-mobile-social-sprawd