Przesylarka.pl to serwis zajmujący się porównywaniem usług kurierskich na terenie 26 krajów Unii Europejskiej. Nowoczesna i funkcjonalna platforma pozwala użytkownikowi wybrać najbardziej korzystną ofertę, zapewniając jednocześnie najwyższy standard obsługi. W ciągu 4 lat działalności firma stała się liderem na rynku polskim i europejskim, otwierając kolejne biura i stale poszerzając ofertę.
Wyzwanie, jakie podjęliśmy w tym przypadku
- Wypracowanie pożądanego kosztu sprzedaży w kanale AdWords
- Maksymalizacja wolumenu sprzedaży usług poprzez płatne wyniki wyszukiwania
- Optymalizacja współczynnika sprzedaży
Opinia klienta

Przesyłarka.pl współpracuje z Orange Juice od sierpnia 2014 roku. Firma udowodniła, że ma ogromną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu kampanii AdWords i optymalizowaniu jej głównych wskaźników. Współpraca z Orange Juice wprost przekłada się na wzrost naszego biznesu przy jednoczesnym zmniejszaniu kosztu konwersji.

Efekty
Wnikliwe przeanalizowanie danych serwisu w Google Analytics, pozwoliło poznać dokładny profil demograficzny grupy docelowej, czego efektem był właściwy dobór narzędzi do realizacji celów. Po 12 miesiącach prowadzenia działań promocyjnych, koszty sprzedaży w kanale AdWords spadły 3-krotnie. Informacje uzyskane w wyniku efektywnie prowadzonej kampanii w Polsce zostały dostosowane do poszczególnych krajów Unii Europejskiej.