Najbliższe szkolenie Google Ads: 16-17 stycznia 2020 r.Dowiedz się więcej

Case study

Pokaż wszystkie () Juice w wolnych chwilach (15) Juicy Case Studies (4) Orange Breaking News (22)

Przesyłarka

Przesyłarka

Opis klienta

Przesylarka.pl to serwis zajmujący się porównywaniem usług kurierskich na terenie 26 krajów Unii Europejskiej. Nowoczesna i funkcjonalna platforma pozwala użytkownikowi wybrać najbardziej korzystną ofertę, zapewniając jednocześnie najwyższy standard obsługi. W ciągu 4 lat działalności firma stała się liderem na rynku polskim i europejskim, otwierając kolejne biura i stale poszerzając ofertę.

Przesylarka.pl to serwis zajmujący się porównywaniem usług kurierskich na terenie 26 krajów Unii Europejskiej. Nowoczesna i funkcjonalna platforma pozwala użytkownikowi wybrać najbardziej korzystną ofertę, zapewniając jednocześnie najwyższy standard obsługi. W ciągu 4 lat działalności firma stała się liderem na rynku polskim i europejskim, otwierając kolejne biura i stale poszerzając ofertę.

Wyzwanie, jakie podjęliśmy w tym przypadku

  1. Wypracowanie pożądanego kosztu sprzedaży w kanale AdWords
  2. Maksymalizacja wolumenu sprzedaży usług poprzez płatne wyniki wyszukiwania
  3. Optymalizacja współczynnika sprzedaży

Opinia klienta

Przesyłarka.pl współpracuje z Orange Juice od sierpnia 2014 roku. Firma udowodniła, że ma ogromną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu kampanii AdWords i optymalizowaniu jej głównych wskaźników. Współpraca z Orange Juice wprost przekłada się na wzrost naszego biznesu przy jednoczesnym zmniejszaniu kosztu konwersji.

Katarzyna Maziak,
Dyrektor Zarządzający Efero sp. z o.o. sp.k./ Przesyłarka.pl

Efekty

Wnikliwe przeanalizowanie danych serwisu w Google Analytics, pozwoliło poznać dokładny profil demograficzny grupy docelowej, czego efektem był właściwy dobór narzędzi do realizacji celów. Po 12 miesiącach prowadzenia działań promocyjnych, koszty sprzedaży w kanale AdWords spadły 3-krotnie. Informacje uzyskane w wyniku efektywnie prowadzonej kampanii w Polsce zostały dostosowane do poszczególnych krajów Unii Europejskiej.

Efekty, jakie uzyskaliśmy

+56,88% wzrost
współczynnika sprzedaży

+75,25% obniżenie
kosztu sprzedaży

+309,78% wzrost liczby
zrealizowanych zamówień

Jesteś zainteresowany współpracą?

Skontaktuj się z nami

Zapisz się do Newslettera

i otrzymuj najnowsze informacje ze świata reklamy internetowej :)



ESK Wrocław i Cięty Język

Orange Juice i Cięty Język – wspólna praca nad promocją Koalicji Miast

ZOBACZ CASE STUDY