Najbliższe szkolenie Google Ads: 17-18 września 2019 r.Dowiedz się więcej

Case study

Pokaż wszystkie () Juice w wolnych chwilach (15) Juicy Case Studies (3) Orange Breaking News (18)

Mennica Wrocławska

Mennica Wrocławska

Opis klienta

Mennica Wrocławska to dzisiaj jeden z największych dystrybutorów złota i srebra lokacyjnego w Polsce (https://rankingi.wprost.pl/200-najwiekszych-firm/2018), wchodzący w skład grupy Goldenmark. Od początku działalności przedsiębiorstwa Internet stanowi istotny udział w strategii promocji firmy. Poza celami sprzedażowymi mierzonymi wartością przychodu, Mennica Wrocławska postawiła za cel zwiększenie świadomości rynku w temacie alternatywnych form inwestycyjnych lokowania kapitału.

Wyzwanie, jakie
podjęliśmy w tym
przypadku

  • Świadomość – prezentacja konkurencyjnych metod inwestycyjnych dla lokat bankowych
  • Zaufanie – fizyczne produkty złota inwestycyjnego często były mylone z funduszami inwestującymi w złoto
  • Wielowymiarowość – korelacja etapu, na jakim znajduje się klient, z miejscem i czasem wyświetlania reklamy

W holistycznym podejściu do celów biznesowych grupy Goldenmark pomogło nam ujęcie realizacji zadań taktycznych w oparciu o strategię sprzedaży SEE-THINK-DO-CARE. Istotą strategii było zaprojektowanie kilku miejsc styku klienta z tematyką złota inwestycyjnego.  W założeniu, w miarę upływu czasu po pierwszej interakcji użytkownika z produktem, jego motywacja do zakupu w sklepie Mennicy Wrocławskiej miała wzrastać.

strategia_see-think-do-care_ORANGEJUICE

 

Realizacja projektu

Ze specjalistami agencji interaktywnej współpracujemy już 5 lat. Długoterminowa współpraca pozwala na rozumienie naszych celów biznesowych i wytyczanie nowych wraz z rozwojem naszej strategii i firmy. Naszą współpracę z agencją interaktywną Orange Juice z powodzeniem określają trzy hasła: profesjonalizm, ukierunkowanie na efekt, zaufanie.

Maciej Zych,
Dyrektor marketingu Mennicy Wrocławskiej

Realizacja

Sprawne spełnienie oczekiwań klienta było możliwe dzięki wdrożeniu kompleksowej platformy reklamy samoobsługowej DoubleClick, raportującej wyniki wszystkich wykorzystanych w kampanii narzędzi w jednym miejscu:

  • Generowanie świadomości o alternatywnych formach inwestycyjnych zrealizował portal mysaver.pl.
  • Etap potwierdzenia słuszności decyzji zakupowej był realizowany na portalu dedykowanym inwestycjom w złoto rynekzlota24.pl.
  • Doświadczanie produktu odbywało się w kanale offline, dzięki którym potencjalny klient mógł nabyć fizyczne złoto.
  • Obsługa posprzedażowa, komunikująca gwarancję skupu zakupionego złota w Mennicy Wrocławskiej prowadzona była z wykorzystaniem portalu skupzlota24.pl.

case-study-ORANGEJUICE

Wdrożenie zintegrowanej kampanii DoubleClick wykorzystującej zróżnicowane komunikaty, formy reklam czy metod kierowania w obrębie wszystkich serwisów informacyjnych, pozwoliło osiągnąć o 28% wyższe przychody w porównaniu z okresem prowadzenia wyłącznie kampanii efektywnościowej. Na powyższy efekt miała duży wpływ wyższa o 46% średnia wartość zamówienia, mająca swoje źródła w sukcesywnie prowadzonej edukacji grupy docelowej.

doubleclick_ORANGEJUICE

Efekty jakie uzyskaliśmy

+28% wyższe przychody

+1,5% sprzedanego złota lokacyjnego
w roku

+46% wzrost
średniej wartości zamówienia

+17 oddziałów
w całej Polsce