W holistycznym podejściu do celów biznesowych grupy Goldenmark pomogło nam ujęcie realizacji zadań taktycznych w oparciu o strategię sprzedaży SEE-THINK-DO-CARE. Istotą strategii było zaprojektowanie kilku miejsc styku klienta z tematyką złota inwestycyjnego. W założeniu, w miarę upływu czasu po pierwszej interakcji użytkownika z produktem, jego motywacja do zakupu w sklepie Mennicy Wrocławskiej miała wzrastać.
Wyzwania, jakie podjęliśmy w tym przypadku:
- Świadomość – prezentacja konkurencyjnych metod inwestycyjnych dla lokat bankowych
- Zaufanie – fizyczne produkty złota inwestycyjnego często były mylone z funduszami inwestującymi w złoto
- Wielowymiarowość – korelacja etapu, na jakim znajduje się klient, z miejscem i czasem wyświetlania reklamy
Opinia klienta
Ze specjalistami agencji interaktywnej współpracujemy już 5 lat. Długoterminowa współpraca pozwala na rozumienie naszych celów biznesowych i wytyczanie nowych wraz z rozwojem naszej strategii i firmy. Naszą współpracę z agencją interaktywną Orange Juice z powodzeniem określają trzy hasła: profesjonalizm, ukierunkowanie na efekt, zaufanie.

Realizacja
Sprawne spełnienie oczekiwań klienta było możliwe dzięki wdrożeniu kompleksowej platformy reklamy samoobsługowej DoubleClick, raportującej wyniki wszystkich wykorzystanych w kampanii narzędzi w jednym miejscu:
- Generowanie świadomoścu o alternatywnych formach inwestycyjnych zrealizował portal mysaver.pl
- Erap potwierdzenia słuszności decyzji zakupowej był realizowany na portalu dedykowanym inwestycjom w złoto rynekzlota24.pl
- Doświadczanie produktu odbywało się w kanale offline, dzięki którym potencjalny klient mógł nabyć fizyczne złoto
- Obsługa posprzedażowa, komunikująca gwarancję skupu zakupionego złota w Mennicy Wrocławskiej prowadzona była z wykorzystaniem portalu skupzlota24.pl
Wdrożenie zintegrowanej kampanii DoubleClick wykorzystującej zróżnicowane komunikaty, formy reklam czy metod kierowania w obrębie wszystkich serwisów informacyjnych, pozwoliło osiągnąć o 28% wyższe przychody w porównaniu z okresem prowadzenia wyłącznie kampanii efektywnościowej. Na powyższy efekt miała duży wpływ wyższa o 46% średnia wartość zamówienia, mająca swoje źródła w sukcesywnie prowadzonej edukacji grupy docelowej.