Najbliższe szkolenie Google Ads: 16-17 stycznia 2020 r.Dowiedz się więcej

Case study

Pokaż wszystkie () Juice w wolnych chwilach (15) Juicy Case Studies (4) Orange Breaking News (22)

Mennica Wrocławska

Mennica Wrocławska

Opis klienta

Mennica Wrocławska to dzisiaj jeden z największych dystrybutorów złota i srebra lokacyjnego w Polsce (https://rankingi.wprost.pl/200-najwiekszych-firm/2018), wchodzący w skład grupy Goldenmark. Od początku działalności przedsiębiorstwa Internet stanowi istotny udział w strategii promocji firmy. Poza celami sprzedażowymi mierzonymi wartością przychodu, Mennica Wrocławska postawiła za cel zwiększenie świadomości rynku w temacie alternatywnych form inwestycyjnych lokowania kapitału.

W holistycznym podejściu do celów biznesowych grupy Goldenmark pomogło nam ujęcie realizacji zadań taktycznych w oparciu o strategię sprzedaży SEE-THINK-DO-CARE. Istotą strategii było zaprojektowanie kilku miejsc styku klienta z tematyką złota inwestycyjnego. W założeniu, w miarę upływu czasu po pierwszej interakcji użytkownika z produktem, jego motywacja do zakupu w sklepie Mennicy Wrocławskiej miała wzrastać.

Mennica Wrocławska

Wyzwania, jakie podjęliśmy w tym przypadku:

  1. Świadomość – prezentacja konkurencyjnych metod inwestycyjnych dla lokat bankowych
  2. Zaufanie – fizyczne produkty złota inwestycyjnego często były mylone z funduszami inwestującymi w złoto
  3. Wielowymiarowość – korelacja etapu, na jakim znajduje się klient, z miejscem i czasem wyświetlania reklamy

Opinia klienta

Ze specjalistami agencji interaktywnej współpracujemy już 5 lat. Długoterminowa współpraca pozwala na rozumienie naszych celów biznesowych i wytyczanie nowych wraz z rozwojem naszej strategii i firmy. Naszą współpracę z agencją interaktywną Orange Juice z powodzeniem określają trzy hasła: profesjonalizm, ukierunkowanie na efekt, zaufanie.

Maciej Zych,
Dyrektor marketingu

Realizacja

Sprawne spełnienie oczekiwań klienta było możliwe dzięki wdrożeniu kompleksowej platformy reklamy samoobsługowej DoubleClick, raportującej wyniki wszystkich wykorzystanych w kampanii narzędzi w jednym miejscu:

  • Generowanie świadomoścu o alternatywnych formach inwestycyjnych zrealizował portal mysaver.pl
  • Erap potwierdzenia słuszności decyzji zakupowej był realizowany na portalu dedykowanym inwestycjom w złoto rynekzlota24.pl
  • Doświadczanie produktu odbywało się w kanale offline, dzięki którym potencjalny klient mógł nabyć fizyczne złoto
  • Obsługa posprzedażowa, komunikująca gwarancję skupu zakupionego złota w Mennicy Wrocławskiej prowadzona była z wykorzystaniem portalu skupzlota24.pl

Mennica Wrocławska

Wdrożenie zintegrowanej kampanii DoubleClick wykorzystującej zróżnicowane komunikaty, formy reklam czy metod kierowania w obrębie wszystkich serwisów informacyjnych, pozwoliło osiągnąć o 28% wyższe przychody w porównaniu z okresem prowadzenia wyłącznie kampanii efektywnościowej. Na powyższy efekt miała duży wpływ wyższa o 46% średnia wartość zamówienia, mająca swoje źródła w sukcesywnie prowadzonej edukacji grupy docelowej.

Mennica Wrocławska

Efekty jakie uzyskaliśmy

+28% wyższe przychody

+1,5% sprzedanego złota lokacyjnego
w roku

+46% wzrost
średniej wartości zamówienia

Jesteś zainteresowany współpracą?

Skontaktuj się z nami

Zapisz się do Newslettera

i otrzymuj najnowsze informacje ze świata reklamy internetowej :)



Przesyłarka

Promocja usług nowoczesnej platformy porównującej oferty firm kurierskich – efekty

ZOBACZ CASE STUDY