Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej
Audyt Google Ads to dokument, który odpowiada na dwa pytania: jak obecnie wygląda sytuacja i co należy zoptymalizować, żeby efekty były lepsze. Ponadto zawarte są w nim rekomendacje dotyczące dalszych kroków w zakresie marketingu internetowego. Dokładnie analizujemy w nim działanie w zakresie Google Ads & Analytics oraz użyteczności strony internetowej.
Audyt Google Ads daje wgląd w to, jak działa kampania – pomaga poznać zarówno jej mocne, jak i słabe strony. Pozwala utrzymać te pierwsze i rekomenduje, jak usunąć te drugie. Czasami wystarcza kosmetyczna zmiana lub usunięcie na pozór niezauważalnego błędu, żeby wyniki były zdecydowanie lepsze.
Audyt Google Ads dostarcza wiedzę, jak zwiększyć sprzedaż i mocniejsze przywiązanie klientów do marki oraz jak osiągnąć większy i lepszy jakościowo ruch na stronie, a także eliminację tego, co nie działa. Nasi klienci otrzymują rekomendacje dotyczące narzędzi Google Ads & Analytics. Zapewniamy też rekomendacje dotyczące działań w ramach linków sponsorowanych, dzięki którym zwiększy się widoczność Twojej strony, a co za tym idzie – rozpoznawalność biznesu.
Dokument ukazujący obecną sytuację i wspomagający zmiany w konfiguracji Google Analytics.
Dokument ukazujący obecną sytuację i wspomagający zmiany w używaniu Google Ads.
Dokument ukazujący wydajność sprzedaży Twoich produktów w internecie i wspomagający jej podwyższenie.
Dokument ukazujący, co należy zostawić, a co zmienić na stronie, żeby była jak najefektywniejsza.
audyt jest przygotowywany przez specjalistów Google Ads i Google Analytics. Do 2018 roku wydaliśmy 17 mln budżetu.
audyty Google Analytics i Google Ads oparte są o najlepsze praktyki Google oraz nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii efektywnościowych.
otrzymasz zestaw wytycznych i rekomendacji, jak poprawić swoje kampanie Google Ads lub konfigurację Google Analytics.