Opis usługi
Audyt Google Ads to dokument, który odpowiada na dwa pytania: jak obecnie wygląda sytuacja i co należy zoptymalizować, żeby efekty były lepsze. Ponadto zawarte są w nim rekomendacje dotyczące dalszych kroków w zakresie marketingu internetowego. Dokładnie analizujemy w nim działanie w zakresie Google Ads & Analytics oraz użyteczności strony internetowej.
Audyt Google Ads daje wgląd w to, jak działa kampania – pomaga poznać zarówno jej mocne, jak i słabe strony. Pozwala utrzymać te pierwsze i rekomenduje, jak usunąć te drugie. Czasami wystarcza kosmetyczna zmiana lub usunięcie na pozór niezauważalnego błędu, żeby wyniki były zdecydowanie lepsze.
Audyt Google Ads dostarcza wiedzę, jak zwiększyć sprzedaż i mocniejsze przywiązanie klientów do marki oraz jak osiągnąć większy i lepszy jakościowo ruch na stronie, a także eliminację tego, co nie działa. Nasi klienci otrzymują rekomendacje dotyczące narzędzi Google Ads & Analytics. Zapewniamy też rekomendacje dotyczące działań w ramach linków sponsorowanych, dzięki którym zwiększy się widoczność Twojej strony, a co za tym idzie – rozpoznawalność biznesu.
Skontaktuj się terazDokument ukazujący obecną sytuację i wspomagający zmiany w konfiguracji Google Analytics.
Dokument ukazujący obecną sytuację i wspomagający zmiany w używaniu Google Ads.
Dokument ukazujący wydajność sprzedaży Twoich produktów w internecie i wspomagający jej podwyższenie.
Dokument ukazujący, co należy zostawić, a co zmienić na stronie, żeby była jak najefektywniejsza.
audyt jest przygotowywany przez specjalistów Google Ads i Google Analytics. Do 2018 roku wydaliśmy 17 mln budżetu.
audyty Google Analytics i Google Ads oparte są o najlepsze praktyki Google oraz nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii efektywnościowych.
otrzymasz zestaw wytycznych i rekomendacji, jak poprawić swoje kampanie Google Ads lub konfigurację Google Analytics.
audyt jest przygotowywany przez specjalistów Google Ads i Google Analytics. Do 2018 roku wydaliśmy 17 mln budżetu.
audyty Google Analytics i Google Ads oparte są o najlepsze praktyki Google oraz nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii efektywnościowych.
otrzymasz zestaw wytycznych i rekomendacji, jak poprawić swoje kampanie Google Ads lub konfigurację Google Analytics.
Już od ośmiu lat prowadzimy skuteczne kampanie online z użyciem platformy Google oraz Facebook Ads. Proponujemy takie rozwiązania, które działają i przyciągają nowych klientów. Największe znaczenie ma dla nas efektywność. Dlatego trzymamy się niestandardowego podejścia. Do 2018 roku wydaliśmy ponad 17 milionów budżetu reklamowego. Nie wydatek ma jednak największe znaczenie, ale przychód. A ten średnio zwiększamy dwukrotnie.
Już 1067 osób skorzystało z naszych szkoleń z Google Ads & Analytics. Dzielimy się wiedzą, a świadomość celu i wspólnej drogi pozwala osiągać więcej. Sami także cały czas się rozwijamy. Dzięki temu możemy postawić na innowacyjność i nowe drogi dla naszych klientów. Posiadamy 5 certyfikowanych specjalizacji.
Działamy na jasnych zasadach. Fair play to jedna z najważniejszych dla nas spraw. Dlatego każde z naszych działań jest transparentne, uczciwe i celowe. Wierzymy, że najlepiej pracuje się w przyjacielskiej atmosferze i poczuciu wzajemnego zaufania. Nasz sukces opieramy też na połączeniu dużych ambicji i zawodowej pasji.
Największą zaletą audytów Google Ads i Google Analytics jest to, że dzięki nim zyskuje czas i wiedzę. Po ich wykonaniu będziesz dokładnie wiedział co zrobić, żeby Twój marketing działał lepiej.
Celem audytu Google Ads jest zapewnienie jak najniższych kosztów pozyskania klienta z reklamy. Jest to możliwe tylko poprzez utrzymanie wysokiej jakości konta Google Ads i wykorzystanie sprawdzonych funkcji. Dzięki audytowi sprawdzisz, co należy zoptymalizować i w którą stronę warto rozbudowywać działania w internecie.
W przypadku Google Analytics tylko właściwe dane pozwalają nam zidentyfikować problemy z marketingiem online i Twoją ofertą na stronie www. W tym właśnie celu warto zdecydować się na audyt tego narzędzia.
Ponadto, biorąc pod uwagę specyfikę Twojego biznesu, możemy zaproponować Ci inne rodzaje audytu: analizę konkurencji, analizę prowadzonych działań, analizę konwersji, analizę heurystyczną. Wszystko dobierzemy specjalnie dla Ciebie.
Tak. Dostaniesz rady, które dotyczą odpowiednich narzędzi w zależności od tego, jaki audyt będzie właściwy do potrzeb Twoich, Twojego biznesu i Twojej strony internetowej.
Audyt może obejmować informacje na temat Google Ads, Google Analytics. W jego skład mogą wejść także analiza konkurencji, analiza prowadzonych działań, analiza konwersji i analiza heurystyczna. Wszystkie elementy wybieramy, tworząc audyt specjalnie dla Ciebie. Każda z części da Ci konkretne rady, które pomogą Ci zoptymalizować Twoje działania w internecie.
Proces audytu zakłada kilka kroków, które są wykonywane po kolei. Oto one:
Czas wykonania audytu jest zależny od kilku czynników. Pierwszym z nich jest zakres, natomiast kolejnym, idącym za nim – stopień skomplikowania audytu. Wszystko to wpływa na czas, który musimy przeznaczyć na rzetelne przygotowanie audytu. Najczęściej całość zajmuje około miesiąca.
Cena audytu zależy od Twoich wymagań i części, z których będzie się składał przekazywany Ci dokument . Z naszego doświadczenia wynika, że najlepsze efekty przynosi pełen audyt uwzględniający: działanie Google Ads, analizę konkurencji, analizę prowadzonych działań, analizę konwersji, analizę heurystyczną (czyli ekspercką, która polega na znalezieniu na stronie potencjalnych problemów) i ocenę ekspercką.
W celu wykonania audytu Google Analytics strony potrzebujemy dostępu do usługi Google Analytics zainstalowanego na stronie. Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z naszej oferty, w osobnym mailu wyślemy Ci instrukcję przekazania dostępów. Dodatkowo prosimy, abyś przekazał nam także dane z innych narzędzi analitycznych.
Jeśli interesuje Cię audyt Google Ads, potrzebny będzie nam 10-cyfrowy numer Twojego konta.
Kolejną ważną rzeczą, o którą Cię poprosimy, będzie informacja o tym, co stanowi dla Ciebie wyzwanie, z jakimi problemami zmaga się Twoja firma oraz które dane są dla Ciebie najważniejsze oraz.
Najważniejszą cechą audytu jest to, że da Ci konkretne rekomendacje na temat tego, co działa i co nie działa na Twojej stronie internetowej. Z audytu Google Analytics dowiesz się, czy zbierane przez Ciebie dane są prawidłowe.
Po wprowadzeniu zmian oraz ponownej weryfikacji w okresie 1-6 miesięcy, zdobędziesz pewność, że wszystko działa prawidłowo. Będzie to miało realny wpływ na Twój biznes w internecie oraz na pochodzące z niego dochody Twojej firmy.
Orange Juice to przede wszystkim pasja ludzi do internetu i jego możliwości. W naszej krwi płynie podejście efektywnościowe, wiemy, że skuteczny marketing nie jest mierzony wielkością budżetu, a efektem i osiągniętą sprzedażą.
Posiadamy bogate doświadczenie zbudowane na ponad 17 mln złotych wydatkowanego budżetu reklamowego, pracujemy z sukcesem dla każdej z branż. Szkolimy z zakresu Google Ads & Google Analytics, a znak Google Partner Premium to potwierdzenie, że dostarczamy efektywne rozwiązania od Google na najwyższym poziomie.
Wśród wyznawanych przez nas wartości znajdują się takie jak: pasja, zaufanie, otwartość i rozwój. Jeżeli wyznajesz podobne wartości, zapraszamy do kontaktu.
+20 mln wydanego efektywnie
budżetu reklamowego
2x większy przychód
generowany z Google
1167 przeszkolonych osób
z Google Ads i Google Analytics
+8 lat doświadczenia
w pozyskiwaniu klientów