Wkrótce Twój Google Analytics Universal przestanie zbierać dane. Przejdź na GA4Dowiedz się więcej

Audyt Google Analytics

Google reklama

Podejmuj trafne decyzje biznesowe. Sprawdź, dlaczego warto wykonać audyt Google Analytics

Prowadzenie jakichkolwiek działań w internecie bez dobrej analityki danych jest jak wróżenie z fusów. Informacje na temat tego, skąd klienci trafiają na Twoją stronę, ile czasu na niej spędzają oraz z jakim zaangażowaniem konsumują zamieszczone w witrynie treści, pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz sklep internetowy, piszesz bloga, czy strona ma Ci pomóc w znalezieniu potencjalnych klientów. Jeśli chcesz zarabiać na swoich działaniach, musisz polubić się z danymi, a przede wszystkim zacząć dokładnie je analizować. 

Chociaż Google Analytics jest narzędziem darmowym i łatwo dostępnym, w dalszym ciągu wiele osób korzysta z niego w minimalnym stopniu lub korzysta w nieprawidłowy sposób. Zdarza się, że konto zostało błędnie skonfigurowane lub w firmie nie ma osoby, która odpowiada za regularną agregację danych, w wyniku czego dochodzi do licznych błędów. Audyt Google Analytics to dokument tekstowy, dzięki któremu dowiesz się dwóch rzeczy: po pierwsze, czy dotychczasowe działania analityczne były prowadzone poprawnie oraz gdzie znajdują się ewentualne błędy. Po drugie, powiemy Ci krok po kroku, co należy zrobić, aby analizować dane z witryny poprawnie i skutecznie. 

Zbieranie danych to dopiero pierwszy etap na drodze do efektywnego zarządzania działaniami w sieci. Jeżeli pozyskiwane przez Ciebie dane są „śmieciowe” lub błędnie się zliczają, zamiast czerpać korzyści z marketingowej analityki, możesz narazić się na pomyłki. Zgodnie z zasadą Garbage In, Garbage Out tylko poprawnie zebrane dane mogą się przełożyć na trafne decyzje biznesowe. 

Audyt Google Analytics pozwoli Ci lepiej analizować wybrane przez Ciebie obszary biznesu. Na podstawie zachowań swoich użytkowników możesz ich poznać i zrozumieć. Zyskasz pewność, że dane, które zbierasz, są wartościowe, a decyzje podejmowane na ich podstawie mają realny wpływ na rozwój Twojej firmy. Sprawdzisz, czy pieniądze, które wydajesz na kampanie reklamowe, są wykorzystywane optymalnie, w które źródła ruchu najlepiej inwestować oraz które działania przynoszą Ci największe zyski.

Jakie obszary analizujemy w ramach audytu Google Analytics? 

  • Poprawność wdrożenia kodu śledzącego. Zweryfikujemy, czy kod został właściwie zaimplementowany na wszystkich podstronach Twojego serwisu. 
  • Konfiguracja Google Analytics z innymi narzędziami do analityki danych oraz kontem reklamowym. Korzystasz z konta Google Ads, Google Tag Manager lub Google Search Console? Zadbamy o to, aby wszystkie narzędzia były ze sobą prawidłowo połączone.
  • Sposób zliczania danych. Sprawdzimy, jak pozyskiwane są dane oraz czy zliczają się poprawnie. Zyskasz pewność na temat źródeł pozyskiwania ruchu, liczby sesji czy stopnia konwersji. 

  

Skontaktuj się z nami

Co możesz od nas otrzymać?

Wiarygodność danych

Wiarygodność danych

Sprawdzimy czy decyzje operacyjne podejmowane są o właściwe dane

Ocena działań sprzedażowych

Ocena działań sprzedażowych

Dowiesz się, które działania są rentowne, a które wymagają optymalizacji

Analiza konfiguracji narzędzia

Analiza konfiguracji narzędzia

Zweryfikujemy poprawność ustawień i dostosowania analityki do Twojego biznesu

Rekomendacje zmian

Rekomendacje zmian

Otrzymasz jasne wytyczne, których wdrożenie zapewni Ci pełne wykorzystanie analityki internetowej

Co o nas mówią?

Przesyłarka.pl has been cooperating with Orange Juice since August 2014. The company has proven that it has vast knowledge and experience in running AdWords campaigns and optimizing its main indicators. Cooperation with Orange Juice directly translates into the growth of our business while reducing the cost of conversion.

Katarzyna Maziak,
Managing Director of Efero sp. z o.o. sp.k./ Przesyłarka.pl

We have been cooperating with specialists of interactive agencies for 5 years. Long-term cooperation allows us to understand our business goals and set new ones as our strategy and company develop. Our cooperation with the Orange Juice interactive agency is successfully determined by three slogans: professionalism, effect orientation, trust.

Maciej Zych,
Marketing Director at Mennica Wroclawska

Our goal was advertising, which will promote the Profit Law Firm on the Wroclaw market. The effect that we obtained thanks to cooperation with OJ exceeded our expectations. The proposal of comprehensive actions and their professional implementation translated into an increase in Profit’s recognition on the local market and an increase in the number of clients of our tax office.

Mateusz Lewicki,
President of the Board of Profit Sp. z o.o.

Orange Juice is above all great committed people. Good contact and understanding of goals accompanies us from the very beginning of cooperation. It all adds up to successful promotion on Google. I would recommend.

Grzegorz Szymański,
Co-owner of hurtowniaprzemyslowa.pl

Współpraca z agencją Orange Juice otwiera szereg nowych drzwi dla skutecznej promocji firmy. Systematycznie powierzamy specjalistom z Orange Juice promocję coraz to nowych pakietów oferowanych przez nasz kurort. Przygotowywane rekomendacje reklam graficznych oraz działania prowadzone w sieci reklamowej przynoszą widoczne rezultaty i znacznie zwiększają zainteresowanie ofertą Czarnej Góry.

Anna Haczkiewicz-Mazur,
Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Czarna Góra S.A.

Orange Juice is a great team and real website audit experts. Thanks to the fact that they tested all possible behavior scenarios on our platform and checked usability functions, and then presented a very well-prepared synthesis of all analytical conclusions, we were able to refine the details.

Kamil Paśko,
Owner of LepszaPraca.pl

Promoting our company’s products (…) is not easy, however Orange Juice Experts have ideally selected the right tools to promote Kessel on the web. All activities are carried out with the utmost diligence, and we especially appreciate precisely conducted remarketing.

 

Anna Stochaj,
Marketing Director at Kessel Sp. z o.o.

Audyt Google Analytics przeprowadzony przez Orange Juice to prawdziwa kopalnia wiedzy – pozwolił nam znaleźć luki w naszej analityce internetowej i rozwinąć działania sprzedażowe oparte o konkretne dane. Polecam Orange Juice z czystym sumieniem.

Michał Mazur,
Dyrektor ds. Komunikacji i Promocji Śląsk Wrocław

Cooperation with Orange Juice is pure pleasure! Ongoing and efficient contact, and a huge commitment to customer success. With a clear conscience I can recommend this company.

Wiola Kurpiella,
Event Manager Bieg Firmowy

I recommend working with Orange Juice. Google AdWords training and workshops help you get started and learn more advanced. Campaigns implemented with the help of the Orange Juice team quickly boosted online sales on the Polish market. Doubling turnover during the year? Yes, it’s possible with Orange Juice.

Piotr Nowicki,
Country Manager Poland, Rosebikes

In addition to the business objectives pursued, cooperation with Orange Juice is supported by the experience of successfully implementing campaigns for other financial entities. In addition, the Google AdWords Trainer certifications – as well as the certification of the entire agency belonging to the Google Partners program confirm the right choice in choosing Orange Juice agency for promotional activities on the Internet.

Nina Kuczyńska,
Member of the Board of Ubea.pl

Szkolenie Google Ads: Tematyka (…) ustrukturyzowana, zakres wiedzy bardzo obszerny, wyważone połączenie teorii i praktyki, przeplatane interesującymi case’ami, przykładami, multimediami i ćwiczeniami, (…). Interakcja z prowadzącym i innymi uczestnikami. Super organizacja szkolenia: sala, wyposażenie i catering bez zarzutu. Bardzo polecam. Na prawdę efektywnie spędzone dwa dni, które z pewnością zaowocują.

Joanna Kryszko,
Online Marketing Associate w Ernst & Young

W trakcie realizacji kursów Orange Juice, stosuje skuteczne i innowacyjne techniki treningowe, pozwalające poznać środowisko narzędzi Google w praktyce […]. Podsumowując, możemy zarekomendować Orange Juice jako godnego zaufania partnera w realizacji profesjonalnych szkoleń biznesowych.

Dr inż. Dorota Kwiatkowska-Ciotucha,
Kierownik Działu Obsługi Projektów Rozwojowych, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Podejmuj trafne decyzje biznesowe. Sprawdź, dlaczego warto wykonać audyt Google Analytics

Prowadzenie jakichkolwiek działań w internecie bez dobrej analityki danych jest jak wróżenie z fusów. Informacje na temat tego, skąd klienci trafiają na Twoją stronę, ile czasu na niej spędzają oraz z jakim zaangażowaniem konsumują zamieszczone w witrynie treści, pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz sklep internetowy, piszesz bloga, czy strona ma Ci pomóc w znalezieniu potencjalnych klientów. Jeśli chcesz zarabiać na swoich działaniach, musisz polubić się z danymi, a przede wszystkim zacząć dokładnie je analizować. 

Chociaż Google Analytics jest narzędziem darmowym i łatwo dostępnym, w dalszym ciągu wiele osób korzysta z niego w minimalnym stopniu lub korzysta w nieprawidłowy sposób. Zdarza się, że konto zostało błędnie skonfigurowane lub w firmie nie ma osoby, która odpowiada za regularną agregację danych, w wyniku czego dochodzi do licznych błędów. Audyt Google Analytics to dokument tekstowy, dzięki któremu dowiesz się dwóch rzeczy: po pierwsze, czy dotychczasowe działania analityczne były prowadzone poprawnie oraz gdzie znajdują się ewentualne błędy. Po drugie, powiemy Ci krok po kroku, co należy zrobić, aby analizować dane z witryny poprawnie i skutecznie. 

Zbieranie danych to dopiero pierwszy etap na drodze do efektywnego zarządzania działaniami w sieci. Jeżeli pozyskiwane przez Ciebie dane są „śmieciowe” lub błędnie się zliczają, zamiast czerpać korzyści z marketingowej analityki, możesz narazić się na pomyłki. Zgodnie z zasadą Garbage In, Garbage Out tylko poprawnie zebrane dane mogą się przełożyć na trafne decyzje biznesowe. 

Audyt Google Analytics pozwoli Ci lepiej analizować wybrane przez Ciebie obszary biznesu. Na podstawie zachowań swoich użytkowników możesz ich poznać i zrozumieć. Zyskasz pewność, że dane, które zbierasz, są wartościowe, a decyzje podejmowane na ich podstawie mają realny wpływ na rozwój Twojej firmy. Sprawdzisz, czy pieniądze, które wydajesz na kampanie reklamowe, są wykorzystywane optymalnie, w które źródła ruchu najlepiej inwestować oraz które działania przynoszą Ci największe zyski.

Jakie obszary analizujemy w ramach audytu Google Analytics? 

  • Poprawność wdrożenia kodu śledzącego. Zweryfikujemy, czy kod został właściwie zaimplementowany na wszystkich podstronach Twojego serwisu. 
  • Konfiguracja Google Analytics z innymi narzędziami do analityki danych oraz kontem reklamowym. Korzystasz z konta Google Ads, Google Tag Manager lub Google Search Console? Zadbamy o to, aby wszystkie narzędzia były ze sobą prawidłowo połączone.
  • Sposób zliczania danych. Sprawdzimy, jak pozyskiwane są dane oraz czy zliczają się poprawnie. Zyskasz pewność na temat źródeł pozyskiwania ruchu, liczby sesji czy stopnia konwersji. 

  

Zobacz referencje

Komu dedykowany jest audyt?

  • Lokalnym sklepom e-commerce

Czy sprzedajesz nowe buty wyłącznie w Kołobrzegu, czy używane płyty winylowe w Krakowie przekonaj się, że każdą wielkość sprzedaży można zoptymalizować.

  • Ogólnopolskiej sieci sprzedaży

Mimo, że punkty sprzedaży stacjonarnej stanowią większą część przychodu, sprawdź czy kampanie online są rentowne, a ich przenikanie się ze światem offline zmierzone.

  • Firmom eksportującym produkty

Potencjał rynków zagranicznych w zestawieniu z konkurencyjnością i średnim kosztem sprowadzenia użytkownika, powinien określać zasadność biznesową. Przeanalizujemy czy tak właśnie jest.

  • Menedżerom sprzedaży

Monitoring sprzedaży i poszukiwanie nowych możliwości na stałe wpisują się w Twoje obowiązki? Nie przegap szansy na audyt!

Jak wygląda proces?

Brief i wycena

Brief i wycena

Dzięki temu, że wypełnisz brief będziemy w stanie lepiej zrozumieć cele strategiczne oraz obecne wyzwania firmy i witryny. Następnie ustalimy zakres, metody i cenę audytu

Praca nad audytem Analytics

Praca nad audytem Analytics

Na tym etapie oceniamy wiarygodność agregowanych danych w Google Analytics i oceniamy użytą konfigurację narzędzia

Przygotowanie rekomendacji

Przygotowanie rekomendacji

Pracujemy nad dokumentem, w którym wskażemy Ci które elementy wymagają poprawy, bazując na najlepszych praktykach Google Analytics i doświadczeniu eksperów

Prezentacja dokumentu

Prezentacja dokumentu

Dostarczymy Ci raport w formie dokumentu PDF prezentującego wszystkie pozyskane informacje. Po 3 miesiącach bezpłatnie przeprowadzimy ponowną weryfikację elementów wskazanych do poprawy

  • Analiza ekspercka na bazie heurystyk Nielsena

    znamy sposoby działania na najlepiej rozwijających się rynkach zagranicznych. Wykorzystujemy tę wiedzę i sprawiamy, że rola Twojego biznesu dzięki reklamie Google Ads w internecie staje się coraz Mając na uwadze złote zasady UX Nielsena (legendarnej postaci w branży UX) analizujemy stronę przy pomocy listy kontrolnej, która powstała na bazie standardów i naszego doświadczenia. Dzięki temu nie pominiemy żadnego istotnego elementu na Twojej witrynie.

  • Metoda scenariuszowa (wędrówki poznawczej)

    Przygotowujemy kilka scenariuszy w zależności od wielkości witryny. Specjalista przejdzie zaplanowany wcześniej scenariusz krok po kroku wyróżniając miejsca w witrynie, które wymagają poprawy wraz rekomendacją.

  • Benchmarking konkurencji

    Przyglądamy się jakie standardy królują wśród konkurencji, analizujemy dobre i złe rozwiązania. Następnie oceniamy poszczególne elementy na stronach konkurencji włącznie z Twoją witryną. Docelowo zobaczysz gdzie plasuje się Twoja strona i nad czym musisz popracować, aby być najlepszym w swojej branży.

  • Analiza danych ilościowych w  Google Analytics

    Google Analytics to kopalnia wiedzy o Twoich użytkownikach dzięki której możemy wyciągnąć wiele bardzo istotnych wniosków! Aby przygotować stronę dopasowaną informacje, które można z niego wyciągnąć są wręcz niezbędne. 

    Nie korzystasz jeszcze z Google Analytics? Nie martw się, pomożemy Ci go założyć!

  • Analiza danych jakościowych (mapy cieplne i nagrania użytkowników)

    Mapy cieplne i nagrania pozwalają zobaczyć jak realnie zachowują się użytkownicy na stronie, jak poruszają się po całej witrynie, które przyciski są najczęściej klikane. Wyciągnięcie właściwych wniosków z heat maps pozwala nam wykryć problematyczne miejsca dla użytkowników, które powodują, że współczynnik konwersji nie osiąga oczekiwanego poziomu.

Skontaktuj się z nami

Jak wygląda Audyt Google Analytics?

Ile to kosztuje?

Cena audytu zależy od Twoich wymagań i części, z których będzie się składał przekazywany Ci dokument. Z naszego doświadczenia wynika, że najlepsze efekty przynosi pełen audyt uwzględniający: działanie Google Ads, analizę konkurencji, analizę prowadzonych działań, analizę konwersji, analizę heurystyczną (czyli ekspercką, która polega na znalezieniu na stronie potencjalnych problemów) i ocenę ekspercką.

 

Napisz do nas

biuro@orangejuice.pl

Skontaktuj się z nami


    *pola obowiązkowe

    Dziękujemy za Twoją wiadomość!

    Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

    orange-juice-reklama-google-ads-agencja-sem