Wkrótce Twój Google Analytics Universal przestanie zbierać dane. Przejdź na GA4Dowiedz się więcej
Branża e-commerce jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się. Nie dziwi więc fakt, że wraz z dużym potencjałem występuje równie duża konkurencyjność. Mimo, że Polacy utożsamiają zakupy online z serwisem Allegro, sprzedawcy, przez często wprowadzane zmiany dot. wysokości prowizji serwisu, posiadają silną potrzebę zmiany. Dla mniejszych i większych e-sklepów alternatywnym źródłem sprzedaży są porównywarki cenowe, z których ta w wyszukiwarce Google jest jedną z najbardziej rentownych. Czy Twoje kampanie produktowe Google zakupy są rentowne?
Opierając się na doświadczeniu płynącym z zarządzania budżetami sklepów e-commerce różnych branż, które mierzone są w dziesiątkach milionów złotych, stworzyliśmy dokument oceniający jakość prowadzonych kampanii zakupowych w wyszukiwarce Google. W audycie kampanii produktowych analizujemy konfigurację konta Google Merchant Center i ustawienia kampanii Google Ads. Sprawdzamy czy struktura kampanii odzwierciedla najlepsze praktyki Google i doświadczenie ekspertów Orange Juice. W audycie ujmiemy rekomendacje, po wdrożeniu których zwiększysz rentowność prowadzonych działań sprzedażowych.
Specjalnie dla Was przygotowaliśmy pulę 100 bezpłatnych audytów kampanii produktowych Google Zakupy. Wypełnij formularz kontaktowy u dołu strony, dzięki czemu otrzymasz dedykowane rekomendacje. Wprowadzenie ich spowoduje zwiększenie rentowności Twojego e-commerce.
Chcę poprawić wyniki kampanii50% sukcesu tkwi w dobrze przygotowanym feedzie produktowym, który zawiera spis wszystkich produktów e-commerce. Przeanalizujemy czy w pełni wykorzystujesz potencjał narzędzia Google Merchant Center i możliwości konstrukcji feedu produktowego
Drugie 50% sukcesu kampanii produktowych Google zakupy tkwi w samej strukturze konta reklamowego. Sprawdzimy, jak dobrze segmentujesz produkty czy dostosowujesz koszt zainteresowanego zakupem użytkownika i w pełni wykorzystujesz możliwości konta Google Ads.
QUICK WINS LIST to opracowany przez nas spis zadań operacyjnych po wdrożeniu których niemal automatycznie odczujesz, że w tym samym budżecie reklamowym możesz osiągać wyższe przychody
Czy sprzedajesz nowe buty wyłącznie w Kołobrzegu, czy używane płyty winylowe w Krakowie przekonaj się, że każdą wielkość sprzedaży można zoptymalizować.
Mimo, że punkty sprzedaży stacjonarnej stanowią większą część przychodu, sprawdź czy kampanie online są rentowne, a ich przenikanie się ze światem offline zmierzone.
Potencjał rynków zagranicznych w zestawieniu z konkurencyjnością i średnim kosztem sprowadzenia użytkownika, powinien określać zasadność biznesową. Przeanalizujemy czy tak właśnie jest.
Monitoring sprzedaży i poszukiwanie nowych możliwości na stałe wpisują się w Twoje obowiązki? Nie przegap szansy na audyt!