Wkrótce Twój Google Analytics Universal przestanie zbierać dane. Przejdź na GA4Dowiedz się więcej

Darmowy audyt kampanii produktowych Google Zakupy

Kampanie produktowe Google zakupy

Sprawdź czy Twoje kampanie produktowe Google są rentowne!

Branża e-commerce jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się. Nie dziwi więc fakt, że wraz z dużym potencjałem występuje równie duża konkurencyjność. Mimo, że Polacy utożsamiają zakupy online z serwisem Allegro, sprzedawcy, przez często wprowadzane zmiany dot. wysokości prowizji serwisu, posiadają silną potrzebę zmiany. Dla mniejszych i większych e-sklepów alternatywnym źródłem sprzedaży są porównywarki cenowe, z których ta w wyszukiwarce Google jest jedną z najbardziej rentownych. Czy Twoje kampanie produktowe Google zakupy są rentowne?

Opierając się na doświadczeniu płynącym z zarządzania budżetami sklepów e-commerce różnych branż, które  mierzone są w dziesiątkach milionów złotych, stworzyliśmy dokument oceniający jakość prowadzonych kampanii zakupowych w wyszukiwarce Google. W audycie kampanii produktowych analizujemy konfigurację konta Google Merchant Center i ustawienia kampanii Google Ads. Sprawdzamy czy struktura kampanii odzwierciedla najlepsze praktyki Google i doświadczenie ekspertów Orange Juice. W audycie ujmiemy rekomendacje, po wdrożeniu których zwiększysz rentowność prowadzonych działań sprzedażowych.

Specjalnie dla Was przygotowaliśmy pulę 100 bezpłatnych audytów kampanii produktowych Google Zakupy. Wypełnij formularz kontaktowy u dołu strony, dzięki czemu otrzymasz dedykowane rekomendacje. Wprowadzenie ich spowoduje zwiększenie rentowności Twojego e-commerce.

Chcę poprawić wyniki kampanii
  • OCENIMY OBECNE KAMPANIE

    50% sukcesu tkwi w dobrze przygotowanym feedzie produktowym, który zawiera spis wszystkich produktów e-commerce. Przeanalizujemy czy w pełni wykorzystujesz potencjał narzędzia Google Merchant Center i możliwości konstrukcji feedu produktowego

  • PRZEANALIZUJEMY MOŻLIWOŚCI

    Drugie 50% sukcesu kampanii produktowych Google zakupy tkwi w samej strukturze konta reklamowego. Sprawdzimy, jak dobrze segmentujesz produkty czy dostosowujesz koszt zainteresowanego zakupem użytkownika i w pełni wykorzystujesz możliwości konta Google Ads.

  • ZAREKOMENDUJEMY ROZWIĄZANIA

    QUICK WINS LIST to opracowany przez nas spis zadań operacyjnych po wdrożeniu których niemal automatycznie odczujesz, że w tym samym budżecie reklamowym możesz osiągać wyższe przychody

Jak wygląda bezpłatny audyt?

Komu dedykowany jest audyt?

Lokalnym sklepom e-commerce

Lokalnym sklepom e-commerce

Czy sprzedajesz nowe buty wyłącznie w Kołobrzegu, czy używane płyty winylowe w Krakowie przekonaj się, że każdą wielkość sprzedaży można zoptymalizować.

Ogólnopolskiej sieci sprzedaży

Ogólnopolskiej sieci sprzedaży

Mimo, że punkty sprzedaży stacjonarnej stanowią większą część przychodu, sprawdź czy kampanie online są rentowne, a ich przenikanie się ze światem offline zmierzone.

Firmom eksportującym produkty

Firmom eksportującym produkty

Potencjał rynków zagranicznych w zestawieniu z konkurencyjnością i średnim kosztem sprowadzenia użytkownika, powinien określać zasadność biznesową. Przeanalizujemy czy tak właśnie jest.

Menedżerom sprzedaży

Menedżerom sprzedaży

Monitoring sprzedaży i poszukiwanie nowych możliwości na stałe wpisują się w Twoje obowiązki? Nie przegap szansy na audyt!

Wyślij formularz do 15 maja, aby otrzymać audyt kampanii produktowych za 0 zł!

Wyślij formularz do 15 maja, aby otrzymać audyt kampanii produktowych za 0 zł!
darmowy-audyt-kampanii-produktowych-google-zakupy-orange-juice-praktyczne-strategie-obecnoci-w-internecie-marketing-internetowy-orange-jucie-to-wicej-ni-agencja-google-szkolenia-analityka-ux-mobile-social-sprawd