Audyty Analytics i AdWords

Opis usługi

Audyt jest dokumentem, który w głównej mierze spełnia dwie funkcje – po pierwsze szczegółowo określa i tłumaczy bieżącą sytuację, po drugie wskazuje najbardziej istotne elementy, których optymalizacja poprawi efektywność prowadzonych działań online, a także zawiera rekomendacje dotyczące dalszych kroków w zakresie marketingu internetowego.

Audyt to dokonywana przez naszą agencję szczegółowa analiza działań w zakresie AdWords, Analytics oraz użyteczności strony (user experience) – tworzone przez nas audyty opierają się na:

  • analizie wszystkich elementów serwisu i interakcji użytkownika z witryną oraz wskazaniu składowych, które wpływają na spadek efektywności
  • ocenie strony www pod kątem łatwości i wygody z punktu widzenia użytkowników
  • identyfikacji błędów w konstrukcji witryny, które przekładają się na niskie statystyki jakościowego ruchu na stronie

Audyty, które opracowujemy to gwarancja dogłębnej analizy – nasi Klienci otrzymują dane dotyczące konkurencji, stanu witryny, zachowania użytkowników oraz ich zaangażowania w markę, a także statystyki i rekomendacje dotyczące działań w ramach linków sponsorowanych. Dzięki naszym audytom klienci unikają błędów, które negatywnie wpłynęłyby na możliwość realizacji zamierzonych celów.

Skontaktuj się teraz

Opinie naszych klientów

Audyt jest dokumentem, który w głównej mierze spełnia dwie funkcje – po pierwsze szczegółowo określa i tłumaczy bieżącą sytuację, po drugie wskazuje najbardziej istotne elementy, których optymalizacja poprawi efektywność prowadzonych działań online, a także zawiera rekomendacje dotyczące dalszych kroków w zakresie marketingu internetowego.

Audyt to dokonywana przez naszą agencję szczegółowa analiza działań w zakresie AdWords, Analytics oraz użyteczności strony (user experience) – tworzone przez nas audyty opierają się na:

  • analizie wszystkich elementów serwisu i interakcji użytkownika z witryną oraz wskazaniu składowych, które wpływają na spadek efektywności
  • ocenie strony www pod kątem łatwości i wygody z punktu widzenia użytkowników
  • identyfikacji błędów w konstrukcji witryny, które przekładają się na niskie statystyki jakościowego ruchu na stronie

Audyty, które opracowujemy to gwarancja dogłębnej analizy – nasi Klienci otrzymują dane dotyczące konkurencji, stanu witryny, zachowania użytkowników oraz ich zaangażowania w markę, a także statystyki i rekomendacje dotyczące działań w ramach linków sponsorowanych. Dzięki naszym audytom klienci unikają błędów, które negatywnie wpłynęłyby na możliwość realizacji zamierzonych celów.

Zobacz referencje

  • Stosujemy Najlepsze Praktyki

    Audyty Google Analytics i Google AdWords oparte są o najlepsze praktyki Google oraz nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii efektywnościowych.

  • Jesteśmy Specjalistami AdWords i Analytics

    Audyt jest przygotowywany przez Certyfikowanego Specjalistę Google AdWords i Google Analytics – gwarantuje to aktualność rekomendowanych rozwiązań.

  • Podajemy Konkretne Wskazówki

    Otrzymasz zestaw wytycznych i przykładów, jak krok po kroku poprawić swoje kampanie Google AdWords lub konfigurację Google Analytics.

  • Prowadzimy Konsultacje

    W momencie otrzymania audytu, zawsze możesz zgłosić się do nas aby skonsultować audyt i sposób jego wdrożenia.

  • Stosujemy Najlepsze Praktyki

    Audyty Google Analytics i Google AdWords oparte są o najlepsze praktyki Google oraz nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii efektywnościowych.

  • Jesteśmy Specjalistami AdWords i Analytics

    Audyt jest przygotowywany przez Certyfikowanego Specjalistę Google AdWords i Google Analytics – gwarantuje to aktualność rekomendowanych rozwiązań.

  • Podajemy Konkretne Wskazówki

    Otrzymasz zestaw wytycznych i przykładów, jak krok po kroku poprawić swoje kampanie Google AdWords lub konfigurację Google Analytics.

  • Prowadzimy Konsultacje

    W momencie otrzymania audytu, zawsze możesz zgłosić się do nas aby skonsultować audyt i sposób jego wdrożenia.

Audyt jasno przedstawia stan kampanii i wskazuje na co zwrócić uwagę. To narzędzie, które daje możliwość sprawdzenia czy potencjał kampanii jest wykorzystywany w 100%, a jednocześnie zawiera rekomendacje odnośnie dalszych działań online. W ramach tworzonych audytów analizujemy m.in. strukturę i wskaźniki kampanii, ustawienia i komunikację w ramach kampanii, stronę www oraz jej przystępność dla użytkownika.

Audyty Orange Juice cieszą się dobrą opinią zarówno wśród przedsiębiorców z dużym doświadczeniem w zakresie działań online, jak i wśród początkujących właścicieli firm, którzy w marketingu internetowym stawiają pierwsze kroki. Audyty pomagają naszym Klientom w zwiększaniu skuteczności witryn i kampanii AdWords, a rekomendowane zmiany mają przełożenie na wzrost funkcjonalności serwisu oraz realizacji założonych celów.

Działania online, które nie przynoszą zakładanych rezultatów warto poddać głębszej analizie, by prowadziły do wzrostu realizacji celu bez jednoczesnej utraty budżetu – dzięki audytom można osiągnąć:

  • Wyższą sprzedaż i przywiązanie klientów do marki
  • Eliminację nieskutecznych działań
  • Większy i lepszy jakościowo ruch na stronie

+17 mln wydanego efektywnie
budżetu reklamowego

2x większy przychód
generowany z Google

1067 przeszkolonych osób
z Google Ads i Google Analytics

+50% więcej klientów
dzięki obecności
w Google

Napisz do nas

biuro@orangejuice.pl

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za Twoją wiadomość!

Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.