Zamów bezpłatny audyt konta Google Ads i wyciśnij więcej sprzedaży i leadów onlineDowiedz się więcej

Składokien.pl

3x zmniejszenie kosztu pozyskania danych kontaktowych potencjalnego klienta

Składokien.pl

3x zmniejszenie kosztu pozyskania danych kontaktowych potencjalnego klienta

Składokien.pl

O firmie

SKLADOKIEN.PL to firma, która powstała w 2013 roku, aby ułatwić sposób, w jaki przedsiębiorstwa budowlane oraz klienci indywidualni nabywają okna PCV. Dzięki szybkim dostawom i wysokiej jakości produktom, firma stała się jednym z największych graczy na rynku stolarki budowlanej. Firma pozyskuje klientów zarówno poprzez indywidualne wyceny, jak i za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego na stronie.

Jakie były efekty?

3-krotnie

niższy koszt pozyskania leada

+ 90%

wzrost ROAS

+ 93%

wzrost średniego czasu trwania sesji

Jak to zrobiliśmy?

  1. Konfiguracja GA4
    Zaawansowana konfiguracja Google Analytics 4 pozwoliła na szczegółową analizę działań użytkowników na stronie. Monitorowanie interakcji, takich jak kontakt przez czat, formularz czy e-mail, umożliwiło lepsze dostosowanie działań marketingowych do potrzeb klientów.
  2. Rekomendacje UX do strony
    Wprowadzone rekomendacje dotyczące strony internetowej przyniosły szereg usprawnień, które umożliwiły użytkownikom szybszy dostęp do sekcji kontaktowych.
  3. Współpraca z klientem
    Regularne spotkania z zespołem SKLADOKIEN.PL umożliwiły wypracowanie wspólnych celów i strategii działań. Dzięki tej współpracy wspólnie szybko reagowaliśmy na zmieniające się potrzeby i oczekiwania rynku.
  4. Segmentacja produktowa
    Opracowanie podziału oferty na segmenty standardowe i premium przyczyniło się do stworzenia dedykowanych kampanii remarketingowych. Skierowanie działań do tych dwóch grup klientów zwiększyło trafność reklam oraz wzrost współczynników konwersji.
  5. Optymalizacja kampanii pod kątem CPA
    Zmiana strategii z CPC na CPA pozwoliło na skuteczniejsze zarządzanie kosztami pozyskania konwersji, co przyczyniło się do osiągnięcia niższego kosztu konwersji.  Wdrożona strategia z docelowym CPA pozwoliła systemowi optymalizację kampanii pod kątem maksymalizacji liczby konwersji w obrębie określonego budżetu.
  6. Kampanie dostosowane do odpowiednich etapów w lejku sprzedażowym
    Opracowanie struktury kampanii dopasowanych do różnych etapów ścieżki zakupowej przyniosło znaczące efekty. Od ogólnych zapytań, jak „okna do nowego domu”, po bardziej szczegółowe związane z konkretnymi markami. Wykorzystanie kampanii Performance Max z feedem produktowym znacząco zwiększyło efektywność dotarcia do klientów na końcowych etapach ich decyzji zakupowej.

Opinia klienta

Orange Juice nie tylko doskonale wyczuli trendy w branży okien, co pozwoliło nam maksymalnie zwiększyć sprzedaż w sezonie, ale także ich podejście do leadów było strzałem w dziesiątkę. Dzięki precyzyjnemu dobraniu grupy docelowej idealnie wpasowali się w naszą strategię sprzedaży. Kampanie były świetnie dopasowane do potrzeb rynku, a my zyskaliśmy wartościowych klientów, co bezpośrednio przełożyło się na wyniki sprzedażowe. Orange Juice to świetny partner, którego możemy polecić!

Marta Haba-Pełka

Dyrektor Handlowy

Marta Haba-Pełka - Dyrektor Handlowy

Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż?

Skorzystaj z darmowej wyceny i przekonaj się, jak wiele możesz z nami zyskać!

Darmowa wycena

Jeśli nadal nie jesteś pewien, czego szukasz, skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o konkretnych rozwiązaniach 🙂

Skontaktuj się z nami


    *pola obowiązkowe

    Dziękujemy za Twoją wiadomość!

    Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

    skadokien-pl-orange-juice-praktyczne-strategie-obecnoci-w-internecie-marketing-internetowy-orange-jucie-to-wicej-ni-agencja-google-szkolenia-analityka-ux-mobile-social-sprawd