Case study

Pokaż wszystkie () Biznes i Reklama (5) Juicy Case Studies (3) Orange Breaking News (6)

Cięty Język

Opis klienta

Cięty Język to specjaliści od opowiadania historii w każdym wymiarze. Firma zajmuje się głównie social media, identyfikacją wizualną, eventami – wszystkim tym by Twoja marka była widoczna i inni o niej mówili. Za Ciętym Językiem i ich pracą przemawiają ich klienci tacy jak: ESK Wrocław, Dolby Digital, Goethe-Institut.

Wyzwanie jakie
podjęliśmy w tym
przypadku

  • Zwiększenie widoczności eventów organizowanych we Wrocławiu
  • Skuteczne dotarcie do grupy docelowej organizowanych wydarzeń
  • Promocja wydarzeń artystów, instytucji kultury, koncertów i wystaw

Cięty Język promując wydarzenia swojego klienta wiedział, że jednym z elementów skutecznej promocji musi być reklama z użyciem narzędzi Google, dostosowanych do celów i strategii klienta.

Zadanie Orange Juice polegało na dotarciu do określonej grupy odbiorców – mieszkańców Dolnego Śląska, zainteresowanych kulturą i sztuką. Wyzwanie stanowił nie tylko sezon wakacyjny, ale również oferta alternatywnych form spędzania wolnego czasu, z którymi musieliśmy rywalizować.

Promocja eventów charakteryzuje się również precyzyjnym czasem dotarcia do zainteresowanych użytkowników znajdujących się w określonym kontekście.

Realizacja projektu

Cięty Język i Orange Juice połączyła współpraca przy eventach związanych z promocją Wrocławia. Jak ją wspominamy? Na pierwszy plan wskoczył profesjonalizm i to w solidnej dawce. Kampanie wideo promujące eventy na YouTube zainteresowały wspomnianymi wydarzeniami ogromną rzeszę osób. Liczymy, że nie był to ostatni wspólny punkt styku i dane nam będzie jeszcze współdziałać!

Karol Gołaj
Prezes, Cięty Język

Realizacja

Promocja ekspozycji, koncertów i eventów polegała na krótkoterminowym zintensyfikowaniu działań w wielu kanałach takich jak YouTube, wyszukiwarka Google, sieć reklamowa Google. Właściwy dobór narzędzi pozwolił nie tylko wyświetlać klientom reklamę graficzną, reklamę video i reklamę tekstową, ale przede wszystkim dotrzeć do nich we właściwym momencie.

Potencjalni uczestnicy wydarzeń zobaczyli reklamy w momencie aktywności w internecie wskazującej na zainteresowanie kulturą i sztuką. Reklama w tym przypadku stanowiła naturalną odpowiedź na ich potrzeby.

Efekty jakie uzyskaliśmy

+724 358 wyświetleń reklamy

+44,04% zainteresowanych osób więcej
dzięki Google AdWords

11 gr średni koszt oglądnięcia
Video promującego event

+26,86%zdecydowało oglądnąć
cały materiał Video