Reklama lokalna

Opis usługi

Reklama lokalna to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą docierać do klientów z najbliższego otoczenia. Mniejsze firmy o węższym zasięgu działania doceniają reklamę lokalną, ponieważ to właśnie dzięki niej mogą dotrzeć precyzyjnie do użytkowników zainteresowanych ich ofertą. Dla przedsiębiorców, którzy nie chcą przedstawiać swojej oferty konsumentom z drugiego końca kraju, a ich celem jest wyświetlanie reklam tam, gdzie mieszkają klienci – reklama lokalna stanowi idealne rozwiązanie.

Reklama lokalna to typ promocji skierowany precyzyjnie do klientów w bliskim otoczeniu. Wykorzystuje ona szereg narzędzi, które pozwalają osiągnąć dużą dokładność– np.: informacje o lokalizacji, godzinach funckjonowania firmy, numerze telefonu, czy kierowanie w pobliżu adresu firmy. Reklama lokalna może występować w formie tekstowej i graficznej.

Usługa reklamy lokalnej to świetne narzędzie dla firm o wąskim zasięgu działania, dzięki której można osiągnąć:

  • zwiększenie sprzedaży produktów i usług
  • podniesienie świadomości marki
  • precyzyjne kierowanie oferty do klientów
Skontaktuj się teraz

Naszym celem była reklama, która wypromuje Kancelarię Profit na rynku wrocławskim. Efekt który uzyskaliśmy dzięki współporacy z OJ przerósł nasze oczekiwania. Propozycja kompleksowych działań oraz fachowa ich realizacja przełożyły się na wzrost rozpoznawalności Profitu na rynku lokalnym oraz zwiększenie ilości klientów naszej kancelarii podatkowej.”

Mateusz Lewicki
Prezes Zarządu Profit Sp. z o.o.

  • Zwiększamy rozpoznawalności Firmy

    budujemy świadomość o firmie, w wybranym obszarze. Dopasujemy zasięg geograficznie i demograficznie, dzięki czemu Twoja reklama wyświetli się właściwym osobom korzystającym z Internetu.

  • Twoja Wizytówka w Google.pl

    projektujemy prezentacje Firm w największej wyszukiwarce w Polsce. Właściwa prezentacja danych teleadresowych w Google.pl, skutecznie redukuje liczbę odwiedzin niskiej jakości, na stronie www. Sprawdź nasze pozostałe metody!

  • Bezpośrednio do punktu sprzedaży

    nawigujemy użytkowników posługujących się smartfonem. Połączenie nawigacji GPS z mapami Google pozwala wybrać najkrótszą trasę prosto do Twojego punktu sprzedaży bezpośredniej.

  • Cykliczny kontakt ze stałymi klientami

    wykorzystujemy sezonowość i dane o zachowaniu użytkowników odwiedzających strony naszych klientów. Wiemy, że taniej jest sprzedać staremu klientowi, niż kupić nowego.

  • Zwiększamy rozpoznawalności Firmy

    budujemy świadomość o firmie, w wybranym obszarze. Dopasujemy zasięg geograficznie i demograficznie, dzięki czemu Twoja reklama wyświetli się właściwym osobom korzystającym z Internetu.

  • Twoja Wizytówka w Google.pl

    projektujemy prezentacje Firm w największej wyszukiwarce w Polsce. Właściwa prezentacja danych teleadresowych w Google.pl, skutecznie redukuje liczbę odwiedzin niskiej jakości, na stronie www. Sprawdź nasze pozostałe metody!

  • Bezpośrednio do punktu sprzedaży

    nawigujemy użytkowników posługujących się smartfonem. Połączenie nawigacji GPS z mapami Google pozwala wybrać najkrótszą trasę prosto do Twojego punktu sprzedaży bezpośredniej.

  • Cykliczny kontakt ze stałymi klientami

    wykorzystujemy sezonowość i dane o zachowaniu użytkowników odwiedzających strony naszych klientów. Wiemy, że taniej jest sprzedać staremu klientowi, niż kupić nowego.

Ogromną zaletą reklam lokalnych jest szybkie znalezienie się w najbardziej widocznych miejscach w wyszukiwarce, witrynach partnerskich, na wybranych lokalnych stronach www, czy w aplikacjach i witrynach mobilnych, ze szczegółową lokalizacją firmy, oznaczoną na mapie.

Szybkie dotarcie do klienta w ramach reklamy lokalnej ułatwia odpowiednie sprzężenie jej z kampaniami na urządzeniach mobilnych. Skąd bierze się wysoka efektywność tych dwóch typów promocji online? Mobile ads to reklamy, których kanały komunikacji to smartfony i tablety – wykorzystanie ich przy reklamie lokalnego biznesu sprawia, że potencjalny klient, który szuka oferty z Twojej branży i w Twojej oklicy – na pewno Cię nie ominie.

Konsumenci chętnie używają urządzeń mobilnych – głównie dzięki temu, że mogą korzystać z nich gdzie chcą i kiedy chcą. Jeśli dla przykładu prowadzisz małą pizzerię – osoby, które akurat przechodzą w pobliżu Twojej firmy i szukają pomysłu na obiad z pewnością będą szukały inspiracji za pomocą telefonu, a dzięki reklamie lokalnej kierowanej na urządzenia mobilne z łatwością trafią do Twojej pizzerii. Ponadto – dogodną opcją dla lokalnego biznesu jest  wytypowanie dni i godzin wyświetlania reklam, spójnego z godzinami i dniami pracy firmy.

Usługi dodatkowe

Poznaj usługi, które uzupełniają działania zwązane z reklamą lokalną

Reklama w wyszukiwarce Google

Reklama w wyszukiwarce Google

Reklama odpowiada na zapytania Twoich potencjalnych klientów w wyszukiwarce Google. Docieramy do osób zainteresowanych Twoimi usługami.

Przeczytaj więcej

Reklama graficzna

Reklama graficzna

Tysiące witryn, filmów i aplikacji pozwala wyświetlić reklamę graficzną dopasowaną kontekstowo do miejsca przebywania klienta i jego zachowania.

Przeczytaj więcej

Remarketing

Remarketing

Docieraj do osób, które już Cię znają. Przekonaj do zakupu lub zaprezentuj nową ofertę stałym klientom.

Przeczytaj więcej

Analityka Internetowa

Analityka Internetowa

Marketing online jest mierzalny. Wiemy wszystko o Twoich klientach online dzięki statystykom i ich analizie.

Przeczytaj więcej